Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

Uusi ketju, jotta saadaan listaus heti alkuun :)

Tiedot muodossa
: laskettu aika, nimimerkki, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä. Kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa ja LA tarkentuu myöhemmin:)

24.4.
Niukuli / 35 / ensimmäinen / TYKS

1.5.
Uidi / 29 / toinen / TYKS

2.5.
pillipöllö / 30 / neljäs / HYS

4.5.
kipaaa / 21 / toinen / ?
Demppo / 26 / toinen / ?
Saamama / 26 / ensimmäinen / ?
Liilja / 23 / toinen / ?

5.5.
Suziella / 36 / ensimmäinen / TAYS
Mieva / 25 / ensimmäinen / ?

6.5.
Tyty79 / 38 / ensimmäinen / TYKS

7.5.

Jembbba / 24 / toinen / KYS
tinuppi / 26 / kolmas / K-PKS

8.5.
miimape / 24 / ensimmäinen / K-SKS
Holpakka / 29 / toinen / OYS

9.5.

Suzu85 / 31 / toinen / OYS
makrilli / 26 / toinen / ?

10.5.
Mirkku_ / 27 / toinen / OYS

11.5.
Felessa / 31 / toinen / KYS
Kiraffi / 33 / kolmas / ?

12.5.
Illuminated / 27 / toinen / JS
thya / 33 / ensimmäinen / K-HKS

13.5.

Elysee / ? / ? / ?
Toukkis / 30 / esikoinen / PHKS
Sokolaatisyrän / 27 / ensimmäinen / P-KKS
kebabeläin / 23 / ensimmäinen / ?

14.5.

Po / 31 / kuudes / ?
Tähtisilmä93 / 24 / ensimmäinen / ?
Eufrosyne / 38 / toinen / NKL

17.5.
Mini-n-n / 26 / toinen /K-PKS
Mandee / 24 / toinen / SATKS

18.5.
vonpoodle / 30 / toinen / TYKS

19.5.
tiinai / 36 / kolmas / TAYS
Kuppikakkunen / 33 / ensimmäinen / ?

20.5.
Merikki / 37 / toinen / JS

21.5.
Eentpy / 28 / toinen / ?

22.5.
Vesinokkaeläin / 31 / ensimmäinen / ?

23.5.
kristallli / 25 / ensimmäinen / KYS
innap / 21 / ensimmäinen / ?

24.5.

sofiavanessa / 33 / toinen / K-HKS

30.5.
Santso / 27 / ensimmäinen / JS





Synnytyssairaalat:
E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
.LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala


Edelliset ketjut:
https://kaksplus.fi/threads/toukokuun-tulokkaat-2018.2493452/
 
Viimeksi muokattu:
FB-ryhmään pääsee kun laittaa mulle yv. Laita otsikkoon tai viestiin, että kyse toukokuun fb ryhmästä. Lisää mukaan myös oma nimesi. Pystyn lisäämään vain kavereita, joten hetkellisesti täytyy hyväksyä kaveriksi. Ryhmä on täysin salainen, kukaan muu kun ryhmäläiset ei näe oloanne ryhmässä, eikä ryhmää löydy edes haulla ulkopuolisille:) On siis täysin turvallinen vaikka ette haluaisi vielä raskautta jakaa kenellekään.
 
Hei! Minäkin liittyisin hiljokseen tänne :) Toista ootellaan ja la on 9.5 jonkun laskurin mukaan. Neuvolapa laskee sitte uusiksi kuha uskaltaa sinne soitella :ninja:
Oireita on ollu jo viikon verran. Siksipä tajusinki testata hyvissä ajoin ennen menkkojen olettua alkamista.
Eli jos listoille pääsee niin tässä olisi mun rivi:
9.5 Suzu85/31/toinen/OYS
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
4.5./Demppo/26/toinen
Hei!
Eilen plussasin ja toinen lapsi tosiaan tulossa ja menkat alkoi imetyksen jälkeen vasta alkukesästä ja kierto aika sekaisin, menkkojen mukaan la ois huhtikuun lopulla mut toukokuun alkuun oikeasti taitaa ajoittua. Huomenna neuvolaan ajattelin soitella :)
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Heippa!
Uskaltaudun jo mukaan.. Plussa tuli tänään. Mulla entuudestaan yksi alle kouluikäinen lapsi. Häntä ennen yksi keskenmeno viikoilla 6+4, toinen keskenmeno kesäkuussa 2016 vkoilla 12+1sekä tuulimunaraskaus loppuvuodesta. Nyt taas jännittämässä..

Nähtäväksi jää, pysyykö nykyinen mukana :confused:. Yritän iloita jokaisesta päivästä :)

Eufrosyne/38/2.lapsi/7.5.?/NKL

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
11.5.2018, Felessa, 31, 2. lapsi, KYS.

Kiitos uudesta pinosta. Keskenmeno tuoreessa muistissa, aattelin et panttaan viimeseen asti neuvolaan soittoa, mut taidanki soittaa tänään ja vinkua varhaisultraa mahd. pian. Jotenki tuntuu et nyt on oireita niin paljon enemmän ku keskenmenneessä et usko onnistumiseen on vahvempi. Sillon tuntui alusta asti et jotain on vialla, vaikka kehitys lakkasi vasta 9+0.
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Soitinpas neuvolaan, ensimmäinen aika perjantaina, syystä, että tarkastavat onko oikeassa paikassa (pistävää kipua ollut oikeastaan koko ajan, ja siitä kun kysyin niin tyrkkäs samantien ajan) ja sitten toinen varsinainen neuvola aika myöhemmin. :)

Ekan kerran tuli semmonen olo, et täs sitä vissii sit ollaa oikeesti raskaana, ku soitti tuonne ja kyseli neuvolatyyppi kaikkea.:LOL: Epätodellista.
 
Po
Hyvä Mieva et tarkistavat! Toivotaan et kaikki hyvin ja oikeassa paikassa :love:

Minä myös soittelin neuvolaan. Varasin samalla 1,5v ja 5v neuvolaa niin laittoi äitiysneuvolan jo ens viikolle 5v neuvolan kans samaan. Vähän aikasin, mut eikai sillä väliä koska ne tiedot täytellään :LOL:
 
Hei, onko muilla ollut pahoinvointia? Mulla on nyt viikon ajan ollut ja päivä päivältä pahentunut.. ei oo ollu pelkästään aamupahoinvointia, vaan koko päivän kuvottava olo ja välillä tulee kunnon oksetus päälle:sick: Tänään sitten oon oksentanu koko päivän(yli10 krt), eikä mikään pysy sisällä:confused: Toivottavasti tämä ei kestäis kovin kauaa, ku näköjään joutuu heti jäämään saikulle :cry:. No palkinto odottaa lopussa! En vaan tiiä miten saa pidettyä hyvän asenteen ku olo on järkyttävä kokoajan..
 
Hei, onko muilla ollut pahoinvointia? Mulla on nyt viikon ajan ollut ja päivä päivältä pahentunut.. ei oo ollu pelkästään aamupahoinvointia, vaan koko päivän kuvottava olo ja välillä tulee kunnon oksetus päälle:sick: Tänään sitten oon oksentanu koko päivän(yli10 krt), eikä mikään pysy sisällä:confused: Toivottavasti tämä ei kestäis kovin kauaa, ku näköjään joutuu heti jäämään saikulle :cry:. No palkinto odottaa lopussa! En vaan tiiä miten saa pidettyä hyvän asenteen ku olo on järkyttävä kokoajan..
Mulla alkoi kuvotus viime viikon lopulla. Vielä en oo oksentanut, mutta lähellä ollut

Toivottavasti helpottaa pian!
 
Mulla ei ole vielä pahoinvointia esiintynyt. Muuta oireistoa kyllä, kuten jatkuva pissahätä (yölläkin ainakin kaksi kertaa pakko käydä:cautious:..), koko ajan jano, nälkä useammin kuin yleensä ja se on aggressiivisempaa (ruokaa pitäisi saada tyyliin 'nyt ihan heti':devil:), alavatsaan voimakas turvotus, sekä närästys aina iltaisin :eek:.

Onko teillä muilla näitä?
 

Yhteistyössä