Toukokuun tulokkaat 2018

Tuonne hätähousuihin jo aamulla kuvaa testistä laitoin..viime lauantaina ja tänään aamulla saatu 10mIU/ml herkällä testillä hennot viivat. Mutta jos tämä totta on niin tänne toukokuisiin kuulun,kuukautiskierto 28-32pv,varmaan laskevat neuvolassa sitten tuon pitemmän kierron mukaan kun enemmän on noit 32 pv kiertoja. Menkat siis ois voinut alkaa jo eilen ja viim.tämän vk:n torstaina pitäisi alkaa. Menkoista laskettuna nyt viikot 4+1 mutta laskettuaika laskurilla viikot 3+4. Jännään nyt kovasti torstai aamua jolloin testaan 3.kerran ja toivottavasti viiva olisi vahvistunut..
 
Niin tosiaan,minulla la olisi tuon pitemmän kierron mukaan laskettuna 3.5. Tänään aamulla 25mIU/ml testiin hyvin hailakka viiva..(onneksi mitään viivanpaikkoja ei näkynyt testissä sen tsekkasin heti kääreen avattuani, joten toivotaan, toivotaan) ei kyllä pitänyt näitä testejä tehdä ennen kuin tämän viikon torstaina ensimmäisen kerran jolloin kuukautisten ns.määrä viim.alkaa..
:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Tein aamusta clearbluen testin kun halusin varmistella laskujani ja tietty et tyyppi on kyydissä :) Menossa ois 4+3 ja la 29.4 jos lasketaan oletetun oviksen mukaan. Menkkojen mukaan itseasiassa vasta vapunpäivänä mut eikös ensimmäiset aina viivyttele ni varmasti johonkin toukokuun puolelle mennään :)

Sanokaas konkarit mitä kahvin kanssa kuuluu tehdä? Vähän ok, ei väliä paljonko vai ei yhtään?
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: sinipingviini
Niukuli: ihan samat viikot ja päivät kuin mulla jos lasken menkoista itse,mutta lasketun ajan laskurilla johon tiedoksi viimeisten kuukautisten alkamispäivä ja kierron pituus tulee viikot ja päivät 3+6.
Kahvia juon aamulla ison kupin (n.2,5dl kera maito tilkan)ja iltapäivällä toinen mokoma jos mieli tekee.

pillipöllö: Onnea! Hienosti viiva väriä saanut!
Millä viikoilla oot?
 
Täällä myös plussaa, laskuri näyttäis lasketuksi ajaksi 1.5. Esikoinen tuli kylläkin maailmaan jo 38+5. Varhaisultra ois vajaan parin viikon päästä ja eka neuvola kuukauden päästä :) sain neuvolan kautta varhaisultra-ajan, kun esikoinen olikin ekassa ultrassa neljä viikkoa pidemmällä kuin luultiin.
 
Täällä myös minä huhuilen toiveikkaana, tänä aamuna clearblue antoi 2-3 viikkoa ja eka neuvola olis noin kk päästä. Laskurin mukaan toukokuun alkupäivinä pitäis pienokaisen tulla. eka lapsi olis tuloillaan ja synnärille aikanaan sitten Turkuun. Määrä en oikein osaa hahmottaa sitä varhaisultraa, eli jos viime kk alkaneet 29.7, milloin se varhaisultra sitten vois olla?
 
Täällä myös minä huhuilen toiveikkaana, tänä aamuna clearblue antoi 2-3 viikkoa ja eka neuvola olis noin kk päästä. Laskurin mukaan toukokuun alkupäivinä pitäis pienokaisen tulla. eka lapsi olis tuloillaan ja synnärille aikanaan sitten Turkuun. Määrä en oikein osaa hahmottaa sitä varhaisultraa, eli jos viime kk alkaneet 29.7, milloin se varhaisultra sitten vois olla?
Varhaisultra on yleensä rv 6-8, yleensä viikolla 7+ näkyy jo syke. Eli jos sulla on 29.7 ollut viimeiset menkat, niin sulla olis nyt 3+5.
 
  • Tykkää
Reactions: tyty79
Täällä toukokuinen odottaja. Menkkoken mukaan la 26.4 mut eilen testiin tuli 1-2 vk hedelmöittymisestä.:love:
Jos jotain kiinnostaa fb-ryhmä niin laittakaa mulle viestillä teidän s-postiosoite niin lisään. Ryhmä on täysin salainen, kukaan ei näe ryhmän jäseniä tms.(y)
 
Täällä kans ihan toukokuun alkuun olisi toinen lapsi tulossa. Itse en osaa oikein näistä keskustelu palstoilta löytää oikeita aloituksia. Olisi kiva jos joku kertoisi onko FB ryhmää jo toukokuisille perustettu??? En viitsi viel vauva 2018 ryhmään liittyä ku se näkyy kaikille omillekin FB kavereille. Salattu ryhmä siis hakusessa.
 
Täällä kans ihan toukokuun alkuun olisi toinen lapsi tulossa. Itse en osaa oikein näistä keskustelu palstoilta löytää oikeita aloituksia. Olisi kiva jos joku kertoisi onko FB ryhmää jo toukokuisille perustettu??? En viitsi viel vauva 2018 ryhmään liittyä ku se näkyy kaikille omillekin FB kavereille. Salattu ryhmä siis hakusessa.
Tuolla muutama viesti ylöpäin on infoa.
 
  • Tykkää
Reactions: lehmätyttö
Täällä kans ihan toukokuun alkuun olisi toinen lapsi tulossa. Itse en osaa oikein näistä keskustelu palstoilta löytää oikeita aloituksia. Olisi kiva jos joku kertoisi onko FB ryhmää jo toukokuisille perustettu??? En viitsi viel vauva 2018 ryhmään liittyä ku se näkyy kaikille omillekin FB kavereille. Salattu ryhmä siis hakusessa.
Lehmätyttö on kuulemma perustanut ryhmän ja ymmärsin et on salainen. Eli hälle viestiä :)
 
  • Tykkää
Reactions: lehmätyttö

Yhteistyössä