~~Toukokuussa synnyttävät~~

Itel on laskettuaika 21.5 :) no ite oon aika helpolla päässyt mitä nyt alussa oli pientä pahoinvointia mutta en kummiskaa koskaan oksentanut ja sit tossa viime kuussa pyörryin mutta muuten kaikki on mennyt hyvin. Onkos sulla ollut minkälainen odotusaika? :)
 
Mulla on ollu aika vaikea siinä mielessä että paljon on mielialat vaihdellut ja tulee välillä pakokauhu että onko tää sittenkää ok ja tää on niin iso muutos ym :) mut nyt on vähän mielialat tasaantunu,oon nyt viikolla 20+5. Aluks mullakin toki oli pahoinvointia ja väsymystä =)
 
Laskettu aika olisi ihan viimeinen päivä toukokuuta että taitaa kuitenkin mulla mennä kesäkuun puolelle :)) ihan ensiksi oli kesäkuun 5. päivä, mutta ultrassa sitten huomattiin että kuukautisista laskettu ei pitänyt ihan paikkaansa .
 
Mullaki ois kesäkuun iha alus laskettu aika mutta kaipa tänne silti voi keskusteluun osallistua. Ite huoman et itkettää helpommin ku normisti, tyyliin toine heittää vitsin jolle normisti nauraisin ni saatanki tirauttaa kyyneleen ja hetken pääst jo naurattaa koko tilanne. =)
 
Toukokuun kolmaskymmenes pitäisi meilläkin räjähtää (ainakin meikä räjähtää). Ultrassa laskivat vauvan päästä että la olisi 28.5 mutta pidetään kiinni tuosta vanhasta päivästä. Pitää nyt toivoa että tulisi toukokuun puolella jottei tarvitsisi kärsiä karmivasta kuumuudesta, kuten viime kesänä, mutta nyt jättimahan kera. Huh huh.
 
Moikka! Täällä la 1.5. ja ihan neitsyt hommina näissä nettikeskusteluissa :) Mukava olisi jakaa ajatuksia muitten odottajien kanssa kun ei lähipiirissäkään ole nyt ketään raskaana olevaa.. Lapsiperheitä löytyy mutta ei ne mammat enää muista näitä kaikkia jänniä tuntemuksia mitä tulee.. Mulla ainakin raskausaika on mennyt tosi hyvin tähän asti, poika on tulossa ja mahakin jo mukavasti näkyy :)
 

Yhteistyössä