Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Facebook-ryhmä sulkeutuu ylihuomenna sunnuntaina 1.1.2017 eikä sen jälkeen sinne oteta uusia jäseniä mukaan!

Eli jos ryhmään haluaa mukaan niin asap mulle yv!

Joku voi halutessaan toki perustaa uuden ryhmän myöhemminkin, mutta tämä nykyinen on avoinna vielä nämä pari päivää. :)

Edit: lisäyksenä vielä, että tän foorumin kautta meni ensin porukkaa Toukokuiset 2017 - ryhmään, joka suljettiin hyvin nopeasti kun jäseniä oli 75 kpl. Nyt nämä pari päivää avoinna on vielä ryhmä Toukomurut 2017, jossa tällä hetkellä jäseniä n.170. Jos täällä olevista joku kaipaa tuon pienemmän ryhmän lisäksi mukaan suurempaan, niin saa tulla sinnekin :) eikä kannata pelästyä myöskään suurta osallistujamäärää, kokemukseni mukaan porukkaa yleensä hiljalleen karsiutuu näistä hiukan pois ja ryhmästä muodostuu silti tiivis. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Spukka
Tänään viimein oli kauan odotettu rakenneultra ja oli kyllä helpottavaa kuulla että kaikki näytti olevan niin kuin pitääkin ja pieni kasvanut viikkojaan vastaavasti:)Ja toive tytöstä toteutui❤! (mitään "oloja"ei kyllä ollut mihinkään suuntaan ennen tätä tietoa ...)Muutaman päivän on tuntunut alavatsassa sellaisia värähtelyitä/lieviä "tärähdyksiä",liikkeiksi olen nämä tulkinnut:rolleyes:nyt siis menossa 20+3.Tosi kiva kun nyt oon "antanut luvan itselleni" puhua/ilmoittaa tästä uutisesta laajemmin muille ettei tarvitse enää itsekseen kaikkee pohtia :) Ihanaa vuodenvaihdetta kaikille!Kävin jo tuossa huomiselle ostamassa itselleni pullon alkotonta kuplivaa(y)
 
Hei pitkästä aikaa! Viikot on vieriny niin vauhdilla että ei edes kerkeä tänne katselemaan! Tervetuloa uusille ja ihania uutisia vanhemmilta jäseniltä ollut rakenneutrista ja hankinnoista!
Mulle tuli just viikot 20+3, et puolivälissä mennään! Ihan hurjaa kun just jännäs niitä ekoja viikkoja! Masunen pullahti ihan kunnolla näkyviin viime viikolla, ja onhan se nyt ihan kamalan ihana! :love: Mut kipuja lantioon tulee jo aika pienessä rasituksessa... Se vähä harmittaa, kun oli kovat suunnitelmat pitää itsensä hyvässä kunnossa koko raskauden ajan aatellen toipumista. :( mut tänään vahvistui ajatus saikun hakemisesta, en meinaa itteeni kovin pitkälle kiusata sillä et on kokoajan kipeenä ja pahenee vaan kokoajan.. Mut ens viikko lomaa ni kattellaan fiilistä sitten! (y)

Mulla olis rakenneultra ma! Jännittää jo kovasti, kun kyllä sitä vaan kovasti miettii onko kaikki ok! Ja sukupuoli olis niin mahtavaa saada tietää, ei millään jaksetaa odottaa että vasta synnärillä selviäisi. Mulla pikkuse edelleen tyttö fiilis on, ja nimikin alkaa hahmottumaan. Oikeestaan meidän esikoinen sen keksi, vaik vasta muutaman sanan osaa sanoa, eikä mitään tietoa mistä se sen on keksinyt! Mut olishan se toinen poikakin aivan mahtava! :ROFLMAO:
Kovasti mua on jo myös potkittu, kokoajan voimistuvalla tunteella! Oikeestaan tunnen potkut joka puolella et istukka varmasti jälleen takana.
Joku kyseli ummetuksesta, :poop: inhottava vaiva, mut ilmeisen yleinen.. Mä syön ihan luumuja 3-4kpl aamulla ( tai siis sillon kun muistan, eli kun ongelma taas pahenee.. :LOL:) tai luumusose on kans hyvää vetää muutama lusikallinen. Onneks vielä noilla pärjää ettei muihin oo tarvinnu turvautua!

Hankintoja ei olla edes mietitty vielä. Eikä niitä juuri tarvii tehä kun melkein kaikki löytyy varastosta. Jotain uutta ihanaa pitää tosin hankkia! :love: mut aikaa on vielä hybin reilusti!

Voikaa hyvin ja ihan mahtavan ihanaa uuttavuotta mammat!
Leenulainen 20+3
 
Onnea ultrakuulumisista daalia82!

Apua, miten voi olla jo vuoden viimeinen päivä! Tuntuu, että vastahan tää joulukuun ketju aloitettiin, niin nopeasti kyllä mennyt koko kuukausi. Mites mammat meinaa viettää UV:ta? Me ollaan täällä ulkomailla miehen vanhemmilla ja tuskin mitään kummempaa illalla tehdään. Poikakin menee jo klo 20 nukkumaan. Harmittaa kun unohdin ottaa tinat mukaan tänne, se on aina mun lemppari uuden vuoden perinne :p

Oon nyt tehnyt aika paljon vaatehankintoja tälle vauvalle, kun saatiin tyttölupaus silloin rakenneultrassa. Kaikkea ihanaa pinkkiä ja söpöä :love: Nyt sit viime aikoina on tullut vainoharhainen olo, että mitä jos se seuraavassa ultrassa paljastuukin pojaksi :p Kun eihän ne mitään 100% varmoja koskaan ole. Sukupuolella ei sinänsä ole väliä mutta tuntuis hassulta jos vaihtuisi nyt kun on jo niin tottunut ajatukseen tytöstä! :rolleyes:

Pupumama ja Pottu 21+5
 
  • Tykkää
Reactions: daalia82
Oikein hyvää tulevaa vuotta kaikille palstalaisille ja ihanaa kuulla hyviä ultrakuulumisia täälläkin!

Alkoholiton siideri on kylmässä ja vauva on ehkä noin viikon ajan möyrynnyt vatsassa niin että vihdoin olen itsekin liikkeitä tuntenut! Eli mikäs tässä on vuoden vaihdetta odotella <3

Ensi vuodesta on kyllä tulossa ikimuistoinen :)
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Hei kaikille! Minäkin voisin liittyä mukaan, kun tämän ryhmän satuin vielä nyt bongaamaan.

Rakenneultran perusteella näyttää nimittäin siltä, että tännekin olisi tulossa toinen lapsi ensi keväänä (LA 16.5.). Ikäeroksi on tulossa 2v8kk.

Facebook-ryhmäänkin voisin liittyä, jos vielä mahtuu mukaan. Laitan viestiä.

Hyvää vuoden alkua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: forester

Yhteistyössä