Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Tervetuloa kirjoittelemaan kaikki toukovauvaa odottavat!



Jos haluat listoille, ilmoitathan tietosi punaisella
(laskettu aika / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala)

Ja halutessasi voit ilmoittaa listoille myös tyttöolo/poikaolo :)

ODOTTAJAT:

29.4 /Mikayla / 4. lapsi
29.4. / Jammaillen / 26 / toinen / tyks
1.5./NancyC/34/toinen/?
1.5. / Shagrathina / 28v / 2. lapsi / KOS
3.5./Kastehelmi_/26v./toinen/ps tai hys/poikaolo
3.5/Jenttuliini/26/1.lapsi/satks
3.5./Vauveli vanhalle/37/1. lapsi
4.5/hanna/22/ 1 lapsi/ tays
4.5. / Adessaa / 22v / 1.lapsi / TYKS
5.5 /Maya123 /31/1.lapsi
5.5/ panikoija87 / 29v/ 2.lapsi/ K-pks/poikaolo
6.5 /susetten/23v/1.lapsi/Seks
6.5. / Sulkava_ / 26 / toinen / Tays/poikaolo
6.5 / forester/ 38v/ 1./ehkä pkks/poikaolo
7.5 /UmmIman/31/2.lapsi/Vaasa
8.5 / Angel25/ 28v/ 2.lapsi /Tyks
8.5 /pupumama/27/2. lapsi/ TAYS
9.5 /heidi281/1.lapsi/HUS
10.5/zinna85/31v/2 lapsi/hus.
11.5 /emmiliaa:_ /24/3.lapsi / Seks
11.5. /Sara G / 31 / neljäs / KOS/poikaolo
12.5 / danissa1 / 29v/ 1.lapsi /HYS
12.5/muttakun/26v/2.lapsi/K-HKS
12.5/Sandelinos/27/ensimmäinen/phks
16.5/daalia82/33v./1.lapsi
16.5/Amelia/1.lapsi/HUS
17.5 / tinz_l / 24 / 1.lapsi
18.5./Qia/29/1.lapsi/K-SKS
18.5./Leenulainen/33/2.lapsi/Hus/tyttöolo
20.5./joavi/27v/1.lapsi
20.5/ Amore/ 29/ 2. Lapsi.
21.5. / Saapuska /22 / 1.lapsi / OYS
22.5/ Terttuliini /27/ensimmäinen lapsi /
23.5/Maria82/3.lapsi/KOS
23.5/Rai-da/29v./7.lapsi/K-PKS/poikaolo
25.5/Helmiina78/5. lapsi/satks/poikaolo
25.5 / Liinu_ / 30v / 1. Lapsi
26.5/HooKoo82/34v/8 lapsi/KYS
27.5./ kirsikka90/ 26/ 2.lapsi/ LKS
27.5./Spukka/24/esikoinen/KYS
28.5 / Zeero / 23 / esikoinen
29.5 / Miitt21 / 25v / 3.lapsi / LKS
30.5/Mimi85/31v/3.lapsi/Oys
30.5/Milliaani/34/3.lapsi/Tays
31.5./Tytti2017/36v/4.lapsi

MENETYKSEN KOHDANNEET<3 :

EtanaLilli
mommy76
Supermario

Salaiseen Fb-ryhmään pääsee laittamalla käyttäjälle jammaillen yksityisviestiä <3. Kerro viestissä nimesi ja jokin tuntomerkki, jolla sinut erottaa nimikaimojesi joukosta. FB-ryhmän arvioitu sulkeutumisaika on vuodenvaihteen tienoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Tein nyt meille lokakuun pinon. Olen sitten ihan käsi näissä, että ilmoitelkaa mitä korjaan. Pahoittelut jos joku jäi laittamatta, varmasti joku uusi on ainakin vielä lisäämättä. Muokkaan tuota aina pikkuhiljaa kun ennätän :).

ELI LAITTAKAA UUDET TIETONNE, JOS HALUATTE LISTOILLE (y)

Ja mikäs se fb:n tilanne on? Voisin siitä lisätä infoa tuohon etusivulle.
 
Viimeksi muokattu:
Mää varmaan uskallan jo liittyä listoille vaikka aattelin tehdä sen vasta reilun viikon päästä/olla tekemättä, kun on nt-ultra ohi. Tullaan sitten ryminällä alas jos ollaan tullakseen.

3.5. / Vauveli vanhalle / 37 v. / 1. lapsi

Synnytyssairaalaa en halua mainita.

Tänään 10+0, ohhoh! Näin pitkälle en ole vielä päässytkään vaikka kysymyksessä on kolmas raskaus. Mennään päivä kerrallaan eteenpäin.

Väsymys on edelleen selkein oire. Nyt on pari vapaapäivää ja tuntuu ettei pysty tekemään mitään muuta kuin lepäämään. On täyden työn takana saada tehtyä jotakin. Lepään hyvällä omalla tunnolla, kun ei ole vielä lapsukaisia jaloissa pyörimässä. Seuraavien raskauksien kanssa ei enää näin onnistu. Mulla on takana yövuorot ja niistä palautuminen on nyt selkeästi vaikeampaa. Lääkäri painotti viime viikon ultrassa, että raskaana olevan vuorotyöläisen pitää levätä vielä enemmän kuin normaalisti.

Viime yönä piti nousta syömään, oli ihan järkky nälkä. Nousin kahtena eri kertana syömään ja aamupalalle mentäessä oli silti heikko olo.
 
Mää varmaan uskallan jo liittyä listoille vaikka aattelin tehdä sen vasta reilun viikon päästä/olla tekemättä, kun on nt-ultra ohi. Tullaan sitten ryminällä alas jos ollaan tullakseen.

3.5. / Vauveli vanhalle / 37 v. / 1. lapsi

Synnytyssairaalaa en halua mainita.

Tänään 10+0, ohhoh! Näin pitkälle en ole vielä päässytkään vaikka kysymyksessä on kolmas raskaus. Mennään päivä kerrallaan eteenpäin.

Väsymys on edelleen selkein oire. Nyt on pari vapaapäivää ja tuntuu ettei pysty tekemään mitään muuta kuin lepäämään. On täyden työn takana saada tehtyä jotakin. Lepään hyvällä omalla tunnolla, kun ei ole vielä lapsukaisia jaloissa pyörimässä. Seuraavien raskauksien kanssa ei enää näin onnistu. Mulla on takana yövuorot ja niistä palautuminen on nyt selkeästi vaikeampaa. Lääkäri painotti viime viikon ultrassa, että raskaana olevan vuorotyöläisen pitää levätä vielä enemmän kuin normaalisti.

Viime yönä piti nousta syömään, oli ihan järkky nälkä. Nousin kahtena eri kertana syömään ja aamupalalle mentäessä oli silti heikko olo.
Lisäsin sinut :). Onnea kaksinumeroisista viikoista, se on hieno saavutus ja eteenpäin mennään. Mä lopetin yövuorot viimeksi joskus viikolla 16... Hyvin pomo ymmärsi (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tein nyt meille lokakuun pinon. Olen sitten ihan käsi näissä, että ilmoitelkaa mitä korjaan. Pahoittelut jos joku jäi laittamatta, varmasti joku uusi on ainakin vielä lisäämättä. Muokkaan tuota aina pikkuhiljaa kun ennätän :).

ELI LAITTAKAA UUDET TIETONNE, JOS HALUATTE LISTOILLE (y)

Ja mikäs se fb:n tilanne on? Voisin siitä lisätä infoa tuohon etusivulle.
Kitoos Sulkava uudesta pinosta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sulkava_
Ja mikäs se fb:n tilanne on? Voisin siitä lisätä infoa tuohon etusivulle.
Joo lisää ihmeessä vaikka ohjetekstin kera! Fb:hen mahtuu vielä runsaasti porukkaa ja ovet on auki varmaan rakenneultran tienoille, eli loppuvuoteen.

Salaiseen Fb-ryhmään pääsee laittamalla käyttäjälle jammaillen yksityisviestiä. Kerro viestissä nimesi ja jokin tuntomerkki, jolla sinut erottaa nimikaimojesi joukosta. :love:
 
Jee uusi pino (y)

Oi että, ollaan menossa viikonloppuna meidän kaverin vauvan nimiäisiin, ja tänään käytiin ostamassa lahja sinne. EN KESTÄ! Siis en oo pitkään aikaan hipelöinyt sellaisia miniminivaatteita, ostettiin tytölle sellainen 62/68-kokoinen mekko ja mä oikeasti meinasin itkeä ja kuolla siihen söpöyteen :p:love: "Onneksi" annettiin melkein kaikki esikoisen pikkuiset vaatteet jo eteenpäin, niin on sitten pakko shoppailla uusia tälle uudelle tulokkaalle... :whistle::love: Vielä kyllä nt-ultraan asti hillitsen itseni!

Pupumama ja Pottu 9+2
 
Kiitos päivitystiedoista! Muokkaan huomenna koneella, puhelimen kanssa tuntuu liian hankalalta :rolleyes:

Tsemppiä Spukka huomiseen ultraan! Ja Milliaani perjantaiseen! Kiva että täällä riittää jännittävää (y). Uskon ja toivon että masuissa voidaan hienosti!

Voin kuvitella pupumama että oli ihana hipelöidä niitä pieniä vaatteita :love:. Me mennään kanssa parin viikon päästä ristiäisiin, miehen siskon pienen tytön :love:. Mun "tarvii" kanssa kohta siis hipelöidä, ihan TODELLA vastenmielistä :p Että kiitos vaan kun muistutti että ehkä se lahja pitää ostaa :whistle:(y)

Tänään oli taas vähän huono olo kun tuli pidempi ruokatauko tuossa ennen päivällistä :sick:. Ja tissit oli nyt illalla ihan eri tavalla arat ja tuntui painavan ainakin tonnin :LOL:. Sain mä kyllä mieheltä pari päivää sitten kommenttia että on tissit kasvaneet :p. Että kyllä ne varmaan on kun tuo puusilmäkin huomaa :geek:

Niin ja mommy76, olen kovin pahoillani :(

Ensi viikolla verikokeisiin, tarviikin alkaa aikaa varailemaan (y)

Sulkava_ ja masukki 9+4 :love:
 
Kiitos uudesta ketjusta!
Mut voi lisätä listoille 18.5./Leenulainen/33/2.lapsi/Hus

Eilen oli eka neuvola ja olihan se aika hassua puhua ekaa kertaa kunnolla tulevasta vauvasta, ite tosin suhtautuu suurella varauksella edelleen, et entä jos, varsinkin kun sitä vuotoa tulee välillä, onneks vähän mut silti... mut terkkari oli tosi ihana ja laitto mut lääkärin listoille ja meen ma aamulla ultraan! Kumpa kaikki olis hyvin!!
Tänään oli ihan kamala päivä, kun heti työmatkalla alko etomaan tosi pahasti ja oksettikin kovasti, mut sain taisteltua sen ohi. Vasta illalla alko helpottamaaan! :sick:Oli kyl kurjaa töissä kun ei oikein jaksanut mitään ja piti keskittyä et syö säännöllisesti! Voi jo kamut siel ihmetellä mun ruokahaluja!:D Heh, osa tosin jo tietää miks kun on sellanen työ et pakko kertoo heti...

Voimia kaikille menetyksen kohdanneille ja vastaavasti suuret onnittelut hyvistä uutisista! Voikaa hyvin!
 
Mä oon täällä ihan kateellisena kun kaikki on käyneet siinä alkuraskauden ultrassa. Oon siitä asti kun tein positiivisen raskaustestin ajatellu meneväni siihen ultraan, mutta en vaan oo jotenkin saanut aikaseksi varata. Ens viikolla mies ei ehtis mukaan, eli sille en viitsis varata kun haluan että ollaan molemmat paikalla. Sitten ei ookaan kuin reilu viikko siihen np-ultraan eli taitaa nyt tää varhaisultra jäädä. Näillä oloilla mitä on ei kyllä oo minkäänlaista epävarmuutta siitä etteikö tuolla jotakin tapahtuisi, joten ehkä mä kestän ootella. Olis vaan niiiiiiin kiva jo nähdä toi pikkunen, että olis jotakin muuta todistetta kuin kaksi viivaa raskaustestissä... :X3:
 
Mä oon kans niin väsynyt koko ajan :sleep: Voisin vaan nukkua. Ja tuntuu, että pahoinvointikin n vaan pahentunut, mä kun ajattelin että se vois pikku hiljaa alkaa helpottamaan mutta ei näköjään. :cautious:

Pupumama ja Pottu 9+3
 
Paljon onnea ultrauutisista Spukka, ihanaa! :love:
Sara G, varmasti riskiraskaus pelottaa. Onneksi olet hyvässä seurannassa. Tsemppiä!

Mä olen taas flunssassa, ehdinhän tässä jo reilun viikon terve olemaankin... Nenä vuotaa, tai oikeastaan vasen sierain :D. Voimaton olo ja viluttaa. Onneksi ei nyt ole mitään menoja hetkeen tulossa. Toivottavasti olisi vain joku mun oma vastustuskyvyn alenemisesta johtuva tauti eikä noihin miehiin tulisi. Aina saa toivoa...

Mun ystävä, ainoa joka tietää tästä raskaudesta, sanoi eilen että hänestä tuntuu että odotan kaksosia :rolleyes: Sanoin tästä miehelle ja hän pienen mietinnän jälkeen sanoi "ei kai!". Reppana pelästyi ihan todella :D. Sanoin sitten että aika harvinaisiahan ne on, ettei toinen ihan yöuniaan menetä :ROFLMAO:
Mutta oikeasti mulla on välillä tunne että tuolla olisi kaksi...

Kolmen viikon päästä ultra... Mullahan on se vasta 12+5. Terkka antoi mun valita 11+4 ja tuon väliltä, niin halusin tuon myöhemmän kun epäilen että viikkoja on oikeasti pari päivää vähemmän. Ei jää sitten siitä mittaukset kiinni. Aikoja vaan nuo kaksi kun halusin aamuajan kun silloin saan esikoiselle helpommin hoitajan, ja miehen haluan toki mukaan (y).

Voikaa hyvin!

Sulkava_ ja masukki 9+5 :love:
 

Yhteistyössä