** Toukotenavat 2017 **

Tässä nyt ketju meille (y);)
Tulkaahan kirjottelemaan!

29.4 /Mikayla / 4. lapsi
1.5./NancyC/34/toinen/?
1.5 / EtanaLilli /33 / toinen/Hki
2.5. / Jammaillen / 26 / toinen / tyks
3.5./Kastehelmi_/26v./toinen/ps tai hys
5.5 /Maya123 /31/1.lapsi
5.5 /mommy76/40/6.lapsi/phks
6.5 /susetten/23v/1.lapsi/Seks
6.5. / Sulkava_ / 26 / toinen / Tays
6.5 / forester/ 38v/ 1./ehkä pkks
7.5 /UmmIman/31/2.lapsi/Vaasa
8.5 / Angel25/ 28v/ 2.lapsi /Tyks
9.5 /pupumama/27/2. lapsi/ TAYS
9.5 /heidi281/1.lapsi/HUS
11.5 /emmiliaa:_ /24/3.lapsi / Seks
12.5. /Sara G / 31 / neljäs / KOS
12.5 / danissa1 / 29v/ 1.lapsi /HYS
12.5/muttakun/26v/2.lapsi/K-HKS
18.5./Qia/29/1.lapsi/K-SKS
20.5./ Supermario/39v/4.lapsi/??
22.5/ Terttuliini / ensimmäinen lapsi / ikä 27
25.5/HooKoo82/33v/8 lapsi/KYS
27.5.2017/ kirsikka90/ 26/ 2.lapsi/ LKS
30.5/Mimi85/31v/3.lapsi/Oys
 
Viimeksi muokattu:
Milläs fiiliksillä sitä ollaan? :) Mulle siis ensimmäinen raskaus ja fiilikset vaihtelee onnellisuudesta menettämisen pelkoon. Toivottavasti menee kaikki hyvin loppuun asti kaikilla meillä <3 Tällä hetkellä rv 4+3. Ensimmäisen neuvola-ajan sain syyskuun lopulle, sinne asti pitäis jännätä:X3:
 
Mä liityn kanssa tänne, just tänään mietinkin että koskahan joku perustaa toukokuisille oman ketjun. Plussasin reilu viikko sitten ja nyt alkaa pikkuhiljaa oleen alkujärkytys ohitse. Menettämisen pelkoa on vähän täälläkin, mutta yritän ottaa niin rennosti kuin mahdollista. Esikoinen siis tulossa ja sen takia kaikki niin uutta ja outoa. :rolleyes:

Raskausoireita oon tässä odotellut mutta kohtukivun ja väsymyksen lisäksi ei vielä oikein ole ollut muuta. Tai no, tänään alkoi tissejä vähän aristaa... Toi alavatsan kipu alkoi jo viikkoa ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja on jatkunut päivittäisenä siitä lähtien. Onko muilla ollut jo jotakin oireita?
 
  • Tykkää
Reactions: Mommy76
Täälläkin samoja oireita kuin sinulla Maya123. Sellainen hieman tukkoinen olo ja viluttaa herkemmin. Oon myös huomannut, että pissalla pitää käydä normaalia useammin. Menikö teillä miten kauan, ennenkuin tärppäsi? :) Ja oletko minkä ikäinen?
 
Täälläkin samoja oireita kuin sinulla Maya123. Sellainen hieman tukkoinen olo ja viluttaa herkemmin. Oon myös huomannut, että pissalla pitää käydä normaalia useammin. Menikö teillä miten kauan, ennenkuin tärppäsi? :) Ja oletko minkä ikäinen?
Joo toi pissalla ramppaaminen on myös täällä oireena. Ikää on 31 ja tää tärppäs yllättäen ensiyrittämällä. Oliko teillä pitkä yritys ennen tärppiä?
 
Mulla tämä on jo kuudes niin kaikki on jo tuttua, raskaus menee siinä sivussa ;)
Vaikkakin aina se on yhtä jännä fiilis kun plussa ilmestyy :)
Onhan se varmasti aina jännittävää kun sen plussan testaa, mutta varmaan menee vähän enemmän rutiinilla kuudetta kertaa, itselle kaikki on niin uutta ja jännää, eikä oikein tiedä mikä on normaalia ja mikä ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Mommy76
Joo toi pissalla ramppaaminen on myös täällä oireena. Ikää on 31 ja tää tärppäs yllättäen ensiyrittämällä. Oliko teillä pitkä yritys ennen tärppiä?
Meillä tärppäsi toisesta kierrosta. Yllättävän nopeaa siis, siksi tätä ei meinaa oikein kunnolla uskoakkaan todeksi ;) Hormonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt vuosiin. Jotenki itse uskoo silläkin olevan merkitystä. :ROFLMAO:
 
En halua nimeäni listoille, kun pelkään keskenmenoa niin paljon, mutta olen täällä mukana taustailemassa ja seuraan teidän kuulumisia. Kaksi keskenmenoa takana puolen vuoden sisään, joista toinen oli tuulimunaraskaus. Kolmas lapsi on meillä toiveissa. Saa nähdä jääkö se vain haaveeksi.. Oireita on vähän eli jatkuvaa nälkää ja palelua, rintojen arkuutta ja pissalla hyppäämistä. Nyt viikkoja 4+5.Onnea kaikille plussista!
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Huhhuh, fb-ryhmään en kyllä vielä millään uskalla liittyä, etenkin kun nyt varsinkin on jo olemassa se riski, että jopa joku teistä saattaisi tunnistaa. :X3: Tai sitten oon vaan niin vainoharhainen... :whistle: Katsoo sitten enemmän loppuvuodesta, jos silloin mukaan vielä huolitaan. Alkujärkytyksen jälkeen myös mulla menettämisen pelko on ollut todella kova. Toivotaan kaikille kuitenkin parasta :love: Myös aika koviakin alavatsakipuja on välillä, mutta nämä tuttuja edellisistä raskauksista. Ja vaikka itselle neljäs lapsi, niin on tämä vaan aina silti niin "uutta" ja jännittävää! Vaikka aikaa murehtimiseen on (onneksi) paljon vähemmän!

Mikayla & "möttönen" 5+5 :love:
 
Mä oon vähän samoilla linjoilla Mikaylan kanssa, eli en vielä uskalla facebookin ryhmään liittyä. Ehkä sitten kun on aikanaan ultrassa käyty ja varmistettu että kaikki on hyvin. Tällä hetkellä tää anonyymi keskustelu riittää, etenkin kun asiaa muutenkin miehen kanssa vielä sulatellaan. :rolleyes:
 
Täällä olisi ikionnellinen juuri eilen plussannut esikoista odottava neito. Mut voi myös laittaa listalle tänne. Faceen voin liittyä johonki toukokuisiin vähän myöhemmin, kun on edennyt tosiaan joitakin viikkoja pidemmälle. Aluksi ehti toivo tosiaan yrittämisestä mennä, mutta heti ku kallein ja tarkin ovistesti tuli käyttöön, kierto meni niin mallikkasti oireineen päivineen et siitä se sitten tärppäsi.<3 vieläkin ihan onnesta sanaton ja sekaisin. Kumpa kaikki vaan menisi nyt hyvin.

Oireet: dpo11 kun testissä selkeä plussa jo, oli toista päivää voimakkaampia menkkakipuja. Nyt dpo12 vähän mahan nippailua välillä, rinnat jonkinverran arat ja pientä pistelyä sivuilla.

Elikkä
12.5 / danissa1 / 29v/ 1.lapsi /HYS
 
  • Tykkää
Reactions: Mommy76

Yhteistyössä