Treffit ja seksi?

  • Viestiketjun aloittaja Dategirl91
  • Ensimmäinen viesti
Dategirl91
Mulla tuntuu noudattelevan aina aika samaa kaavaa se, että missä vaiheessa siirrytään seksin puolelle treffikumppanien kanssa. Mites teillä. Mulla menee näin:

1. treffit : Jos natsaa, niin voi olla seksiä jopa ekalla kerralla. Yleensä ei. Jos ei natsaa (yli puolet tapauksista) ei tule toisia treffejä eikä varsinkaan seksiä. Kerran tosin kävi niin, että oli seksiä jo ekalla kerralla, mutta jäi sitten koko homma siihen. Mies oli pettymys.

2. treffit: Jos toisiin on edetty, niin mies viehättää minua. Käytännössä harrastamme seksiä. Aniharvoin mies jotenkin pilaa asiat tällä kertaa. Jos pilaa, niin sitten ei jatkoakaan seuraa. Jos seksi on huonoa, niin kertaan jää.

3. treffit: Eli tässä on jatkossa vain semmoiset, joiden kanssa on tullut jo sekstattua. Yleensä tässä vaiheessa on vähän villimpää ja estottomampaa seksiä. Annan joskus tässä vaiheessa jo anaaliakin, jos mies tarttuu tarjoiluun. Yleensä se tulee kuitenkin kyseseen vasta myöhemmin.

Mites teillä? Miehet voi kans kertoa kokemuksiaan naisten kanssa.
 
Mies....
Jos nainen ei ole hyvän näköinen ja seksikäs, en lähde treffeille. Jos hyvän näköinen nainen suostuu, harrastamme seksiä treffien päätteeksi. Jos nainen on tyhjäpää, jää homma yhteen seksikertaan. Jos nainen taas on fiksu ja mukava, ehdotan seuraavia treffejä.

Jos nainen ei halua seksiä, sitä ei luonnollisesti harrasteta. Tyhjäpäät jätän edelleenkin syrjään ja fiksua kysyn uusille treffeille.

Vain harvoin käy niin, että aluksi kauniina ja seksikkäänä pitämäni nainen osoittautuukin ei-haluttavaksi. Joskus toki on myös niin käynyt. Silloin jos nainen haluaa seksiä, sanon ettei tapanani ole harrastaa sitä ekoilla treffeillä. Peitän sen siis herrasmiesmäisyydellä. Toisia treffejä ei tietenkään tule.
 
Mä voin peesata edellisiä kirjoittajia lähestulkoon täysin.

Mut joo, meillä kaikilla tuntuu olevan hieman kärsimätön suhteatuminen. Ties mikä niistä "epäsopiviksi" todetuista kertaseksiin tyytymään joutuneista ois kuoriutunut kun ois malttanut odottaa ja maanitella.
 
vierailija
Ei koskaan seksiä ekoilla treffeillä. Liian monta huonoa kokemusta että homma jää siihen. Ei vaikka kuinka tekis mieli. Vaikka seuraavat treffit huomiselle, niin sitten. Tää periaate on ollut jo useamman vuoden. Seksin jälkeen alkujännitys vähän katoaa. Se on hyvä kuitenkin olla olemassa alkuvaiheessa.
 
9mmmm
Noh virallsiestihan mä oon käynny treffeil vast täs parin vuoden aikana ennen sitä vaan meni suhteisiin ilman treffei pakko myöntää et on niissä treffeissä ollu oma jännityksensä ku en oo osannu kysellä normi juttui okei helkatti emmä oo osannu niitä onko sulla kissa vai koira kyssäreitä esittää vaan oon jutellu samalla lailla kun tällä palstalla niit juttui. Tajusin et niissä arki jutuissa on itelle turvaa ky tai ny huomannu ku ite ei niin aina niit handlaa. Mut joo ne on menny näin yks nainen ku olin saattamassa sitä kotiin yöllä ni sano suoraan mulle et voit sä mua panna. mut kun oon humalas ja jos vähän lasku niin emmä haluu seksiä tai jäädä mihkää rihanna se nsano et haluu mielummin herää yksin kotoaan. no niimpä mä saatoin sen kotiin peittelin ja heitisn pusun otsikkoon. Toiset treffit meni sillain et henkisyyttä meil oli paljonkin yhteen. Mut se naisen käytöstavat ei niin mua mielyttäny sellanen karkee puhetyyli erimielisitä ja aina tyhmäksi haukkuminen ja sit jätti vastaamatta tiukkoihin kysymyksiin kun m aattelin et mistä vaan voi jutella mut kyl me frendei voitais kuiteski olla. vittu oltiin raflassa ja meitsi innostu selittään jutuista miten maailmaa muuttaa siinä polvillaan se nokan ees ku otti vallan se innostus. ainiin ja mä elin yhtä tosi intensiivistä stooria ja se vihjaili et mu ntarttis ottaa punkkuu et uskaltaisin harrastaa seksiä mut jotenkin mulla oli sellanen esto et mää säästän yhelle . sit jos o ntuntenu vaik kaksvuotta krijotellen niin ehkä se ois hyvä harrastaa nopeesti seksiä jonka ei tarvii olla mitään täydellistä vaik just vähän punkkua naamariin ja sellane sähellys niin siitä on sitten hyvä kehittyä ylöspäin ku muuten sitä stressaa enemmän.

lisäksi tohon "tyhjäpää" hommaan maailma tarvitsee kyl helkatisti sellasta "bimobuttakin" koska mä en jaksa jatkuvasti mitää raskasta keskustelua ilman sekoilua.
mielen kevyeksikin sehän voi toimii niin että fiksu opettaa näitä asioita ja toinen näitä niin saadaan monipuolisemmaks elämä ja tuetaan toisiamme kaikilla on älyä päässä.

ainiin oli viel yks nainen jonka kaa kävin treffeillä ja se melkein raiskas mut baarin seinää vasten mut sillon sanoin et mä tartteen parisuhteen oli kyl lähellä et en alkanu nussiin siinä noh ok kyl mä vähän se alapäätä nuoleskelin baarissa mut tästä onkin aikaa pitköstikkin.

oon siis joskus oikeesti 10 vuot sitten ku olin sinkkuna viimeks ni menny pari kertaa naisen mukaa. kerran yks nainen tuli mulle ku olin just täyttäny 18 sanoo mulle et on 22 ja mä kännissä nooh sitten aamulla se sano et se onkin 36.

mut joo kyl siihen seksiin tarvii et tuntee se ntoisen ni en kyl itte oo lähteny enään baarista kenenkään matkaan kun arvostan tosiaan yksinoloa aamulal jos ei oo tuttu.
 
9mmm
ainiin ja olin yksillä pitemmillä treffeillä ja aatteli net pitää harrastaa ekalla kerralla seksiä noh sitten kun koitin harrastaa niin kesken vaan oli pakko sanoo et tää tuntuu et me ollaan frendei vaa ja lopetin kesken tai noh alkua pidemmälle päästy ja sit me viettettiin ne loppu ajat sillain frendeinä oli huomasti helpottunu olo kun sai sanottua mut mä sanoin sen just ku oltiin alasti siin et ei ehkä paras tapa mut ku mua alko ahistaa ihan sikana jos olisin valhedellu
 
vierailija
Mulla tuntuu noudattelevan aina aika samaa kaavaa se, että missä vaiheessa siirrytään seksin puolelle treffikumppanien kanssa. Mites teillä. Mulla menee näin:

1. treffit : Jos natsaa, niin voi olla seksiä jopa ekalla kerralla. Yleensä ei. Jos ei natsaa (yli puolet tapauksista) ei tule toisia treffejä eikä varsinkaan seksiä. Kerran tosin kävi niin, että oli seksiä jo ekalla kerralla, mutta jäi sitten koko homma siihen. Mies oli pettymys.

2. treffit: Jos toisiin on edetty, niin mies viehättää minua. Käytännössä harrastamme seksiä. Aniharvoin mies jotenkin pilaa asiat tällä kertaa. Jos pilaa, niin sitten ei jatkoakaan seuraa. Jos seksi on huonoa, niin kertaan jää.

3. treffit: Eli tässä on jatkossa vain semmoiset, joiden kanssa on tullut jo sekstattua. Yleensä tässä vaiheessa on vähän villimpää ja estottomampaa seksiä. Annan joskus tässä vaiheessa jo anaaliakin, jos mies tarttuu tarjoiluun. Yleensä se tulee kuitenkin kyseseen vasta myöhemmin.

Mites teillä? Miehet voi kans kertoa kokemuksiaan naisten kanssa.
Mointako kertaa pilaat itse koko homman? Liian löysä vittu, haiset, ruma, huono sängyssä tai puhut tyhmiä ja olet vaan epäkiinnostava? Viestistäsi päätellen arvioisin jotain 90 %:a kerroista? Miten on?
 
vierailija
Fiksu osuu kerralla oikeaan, ei tarvita monia yrityksiä. Vain tyhmä joutuu etsimään ja kokeilemaan montaa.
Kaikki ei ole noin jumalattoman fiksuja, kauniita, eteviä, päteviä ja rikkaita kuin sinä olet. Me ollaan niitä mainitsemiasi tyhmiä. Me katotaan Ihmemiestä uusintana telkkarista, syödään epäterveellisesti ja saadaan koulusta huonoja numeroita. Johda meitä!
 
Mointako kertaa pilaat itse koko homman? Liian löysä vittu, haiset, ruma, huono sängyssä tai puhut tyhmiä ja olet vaan epäkiinnostava? Viestistäsi päätellen arvioisin jotain 90 %:a kerroista? Miten on?
Mä kyllä veikkaan, että se, että haluaako jatkoa tai ei, menee pääsääntöisesti tasan.

Ellei naisen mielestä ollut hyvä niin tuskinpa mieskään siitä erityisemmin nautti. -ja sama toisinpäin.

Harvemmin niin käy, että toinen osapuoli soittelisi perään ellei itse tykännyt.
 
vierailija
No joo, on muutamaa tullut tapailtua ennenkuin luovutin ja kappas sieltä se oikea tuli vastaan ihan yllättäen :)
Joillakin ekoilla treffeillä oli seksiä, joillakin vasta kolmansilla. Viimeistään kolmansilla ollut, aikaisemmin en enään ois välittänytkään tapailla jos ei olisi ollut viimeistään kolmansilla treffeillä seksiä koska en minä nyt mitään iki-neitsyttä ollut hakemassa.
Tään viimeisen kanssa (the oikean) olisin kyllä voinut odottaakkin. Sen vain tietää kun kohdalle tulee.
 
sokkotreffeilijä
Riippuu, varmaan millä mielellä on liikenteessä. Jos olisin hakemassa tulevaa elämänkumppania, niin sitten varmaan menisi jotakuinkin aloittajan tyylillä.

Nykyään harrastan vain seksiin tähtäävää treffailua, joten homma menee niin nopeimmillaan, että netissä sovitaan treffit miehen luokse, pimpotan ovikelloa ja siitä viiden minuutin päästä olen jo saanut ensimmäisen orgasmin. Maltillisempi versio on sellainen, että ensin tavataan jossakin miehen asunnon lähettyvillä pienen juttuhetken merkeissä ja sen jälkeen päätetään lähdetäänkö jatkamaan kiiheämpiin tunnelmiin lähikontaktissa. Ei ole yksikään mies vielä halunnut jatkaa eri teille ja itsekin olen aina ollut näkemääni ja kuulemaani niin tyytyväinen, ettei ole ollut tarvetta perääntyä.
 
vierailija
Jos on vähänkin kemiaa ja molemminpuolista kiinnostusta niin mahdollisimman pian sänkyyn. Sanotaan että 50% ensitreffeistä päätyy seksiin. Vähemmän hyvien treffien päätteeksi kätellään, eikä tavata enää.

Pidän tätä hyvänä toimintaperiaatteena.
 

Yhteistyössä