Tuhannet eteläafrikan valkoiset pyrkivät pakolaisiksi yhdysvaltoihin..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Tuota voi mies kevyesti testata pukemalla kipan päähänsä ja kertomalla irakilaiselle/syyrialaiselle/somalialaiselle turvapaikanhakijalle, että on tämän tietämättä alkanut seurustella hänen siskonsa kanssa.

Olen pienituloinen, suorastaan köyhä.
Mutta oisin valmis maksamaan sille joka uskaltaisi tehdä tämän ja kuvaisi sen suorana nettiin:)

Ps, mahdollisista seurauksista en ottaisi vastuuta sillä kuten tiedämme, islam on rauhanuskonto, tai jotain:rolleyes::ROFLMAO::LOL:
 
vierailija
Tuota voi mies kevyesti testata pukemalla kipan päähänsä ja kertomalla irakilaiselle/syyrialaiselle/somalialaiselle turvapaikanhakijalle, että on tämän tietämättä alkanut seurustella hänen siskonsa kanssa.
En ymmärrä tätä yleistystä. Tunnen irakilaisen pakolaisen, joka on ateisti. Miksi hän pelkäisi juutalaisia? Vai oletatko, että kaikki pakolaiset ovat muslimeita, jotka syrjii toisia uskontoja?
 
vierailija
Kai suvakit ymmärtävät kun mustat ovat ajaneet kaikki valkoiset tuolta pois ja itse tuhonneet maansa, he joukolla tulevat tänne hakemaan turvapaikkaa kun valkoinen ei enää ruoki heitä??
Mutta mutta..
Sehän tässä onkin, että kun suvaitsevaisto nimenomaan EI ymmärrä tätä asiaa.

Etelä-afrikan valkoiset ovat pitäneet tuonkin maan pystyssä ja kiitoksena siitä meneillään on nyt heihin kohdistuva kansanmurha.

Ja kun homma on hoidettu eli valkoiset tapettu/paenneet ei etelä-afrikan mustilla enää olekaan ketään elättäjää jotrn katse suunnataan eurooppaan...

Suvaitsevaisto ehkä kuvittelee että tämä väki joka laulaa etelä-afrikan valkoisista "tappakaa buurit" muuttuu heti kun astuu euroopan mantereelle?
 
vierailija
https://www.independent.co.uk/news/world/africa/student-south-africa-carjacking-murder-raped-stabbed-strangled-hannah-cornelius-stellenbosch-a7763291.html

Laitoin tuohon vähän vasemmistolaisen lehden uutisen kun suvakit luulevat että muut keksivät näitä omasta päästään.

Opiskelija siis joukkoraiskattiin sekä pää hakattiin kivellä niin että nuori brittiopiskelija kuoli. Tervetuloa te mustat tänne, teitä tulee hyysäämään aivoton joukko suvakkeja jotka haluavat ainoastaan raiskaajien parasta.

#mutkusuomalaisetkin
 
vierailija
Onpa mielenkiintoista nähdä, mitä tuolle maalle tapahtuu, kun valkoiset häipyvät.
Näin kävi Zairessa.

"Mobutu kansallisti ulkomaalaisomisteiset yhtiöt ja ajoi eurooppalaiset ulos Zairesta 1973. Tästä seurasi niin syvä ja vakava talouden romahdus, että sijoittajia piti kosiskella takaisin 1976. Harvat palasivat.[2] Mobutun epäonnistuneen talouspolitiikan vuoksi luonnonrikkauksistaan kuulun Zairen talous ajautui kriisiin ja hyperinflaatioon."
 
En ymmärrä tätä yleistystä. Tunnen irakilaisen pakolaisen, joka on ateisti. Miksi hän pelkäisi juutalaisia? Vai oletatko, että kaikki pakolaiset ovat muslimeita, jotka syrjii toisia uskontoja?
Kokeile miten käy.
Kerro sille sun kaverille että seurustelet hänen siskon kanssa ja tee sama koe muutamalle muulle irakilaiselle myös.
 
Se, etta et halua minun seurustelevan siskosi kanssa ja mina en halua sinun seurustelevan veljeni kanssa, ei tee meista kummastakaan rasistia. Vai tekeeko?
EI tee, mutta sä voit kokeilla ja kysyä tuota samaa esim. irakilaisilta tai kuten ehdotin niin kerro muutamalle arabille että seukkaat heidän siskonsa kanssa tai äidin kanssa...voit toki koittaa kertoa useammallekin ja katsoa mitä tapahtuu.
 
vierailija
Ok, kokeillaan.
Haluatko kuulla (lukea) mita he sanovat?
Minä uskallan veikata että

a) itsesuojeluvaistosi estää sinua oikeasti kokeilemasta asiaa, ja tulet palstalle valehtelemaan että hyvin meni...

b) Jos päädyt toteuttamaan tämän tehtävän (useamman maahanmuuttajan kohdalla tietenkin vielä) ett ihan heti pysty siitä palstalla kertomaan. Joko yllättäen huonontuneen fyysisen kuntosi vuoksi.
Tai (ja oisit erittäin onnekas jos olisit fyysisesti kunnossa) koska totuus siitä, että ns suvaitsemattomat olivatkin oikeassa sattuisi liikaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Minä uskallan veikata että

a) itsesuojeluvaistosi estää sinua oikeasti kokeilemasta asiaa, ja tulet palstalle valehtelemaan että hyvin meni...

b) Jos päädyt toteuttamaan tämän tehtävän (useamman maahanmuuttajan kohdalla tietenkin vielä) ett ihan heti pysty siitä palstalla kertomaan. Joko yllättäen huonontuneen fyysisen kuntosi vuoksi.
Tai (ja oisit erittäin onnekas jos olisit fyysisesti kunnossa) koska totuus siitä, että ns suvaitsemattomat olivatkin oikeassa sattuisi liikaa..
itse taasen oskoisin, etta he nauraisivat mulle pain naamaa, jos kerron heille seurustelevani heidan siskojensa kanssa.
En ole oikeastaan paljon paskankaan nakoinen tai kokoinen.
 
itse taasen oskoisin, etta he nauraisivat mulle pain naamaa, jos kerron heille seurustelevani heidan siskojensa kanssa.
En ole oikeastaan paljon paskankaan nakoinen tai kokoinen.
Ihmisen kauneus ja komeus ja rumuus lähtee ensisijaisesti sisältä päin, joten koitas oikeasti ja mene kertomaan toi asia heille naamapokerina...jos jäät henkiin ja voit kertoa kuinka kävi, olisin vilpittömän utelias kuulemaan mitä vastasivat.
 

Yhteistyössä