Tukea odotukseen.

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja Bby, 21.03.2019.

1. Bby

Bby Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tosiaan testi on näyttänyt tähän asti negaa, mutta viikkojakin olisi vasta 3+ jotain, niin nyt koitan hetken malttaa odottaa.
    Oireita ollut n viikon ajan. Alkoi sillä että rinnat olivat tosi kipeät, mutta nyt muutama päivä ollut todella etova olo. Päänsärky on myös todella kova. Nyt myös todella tukkoinen olo, mikä ilmeisesti myös raskauden oire, tästä en ollut edes tietoinen.
    Jotenkin mulla on tosi vahva tunne että oon raskaana, mut toisaalta pelottaa että oireet on vaan pään sisällä. Yritän nyt olla miettimättä liikoja, kun ennenkin kuvitellut että vois vaikka olla. Ei ole kyllä koskaan näin vahvoja tuntemuksia ollut.
    Tosiaan raskaus voisi olla hyvinkin mahdollinen, vaikka ei ollakaan yritetty. Onnellisia ollaan jos vauva haluaa tulla, mutta ei haittaa vaikka vielä hetki odotellaan vähän parempaa hetkeä. Hirveän yksinäiseltä tuntuu kun ei voi oikein kellekkään puhua. Toki miehelle, mutta ei hän pysty yhtään samaistumaan, ja tuskin edes uskoo että olen raskaana kun suurinpiirtein joka kierrolla aina tokaissut että oon varmaan raskaana kun tekee mieli leipää yms:D
    Mutta joo, tulkaa toki jakamaan näitä piinapäiviä kanssani, kiva olisi saada vähän vertaistukea<3

2. frisof

frisof Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.05.2017
    Saadut tykkäykset:
    35
    Tsemppiä odotteluun! Tuolla vauvakuume osion alla on ketju vauvaa vuodelle 2019 toivoville, sekä ketju vauvaa vuodelle 2020 toivoville. Sullahan vielä mahis tälle vuodelle, joten tule sinne piinailemaan meidän muiden kanssa! :)

3. Bby

Bby Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei kiitos vinkistä! Taidampa sinne parkkeerata!

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi