Tukivyö, kokemuksia eri merkeistä

Hei,

Onko teillä kokemuksia tukivöistä? Markkinoilla monenmallista ja -hintaista. Carriwell tukivyötä myydään hintaan 13?, Anita baby beltin hinta 40?. Hintaero on aika iso, mieluusti kuulisin käyttökokemuksia?

 
mul on semmonen alusvaateliikkeen malli (en muista merkkiä enkä jaksa nyt riisua pois tarkistaakseni-hinta noin 40e), mikä ei tule koko mahan yli vaan tukee alavatsaa. Siinä on semmoset luut ku rintsikoissakin ja takana saman tapaisesti hakaset. kangas on joustavaa. tukee yli hyvin eikä moitittavaa. voin siis lämpimästi suositella ja varmaan olis sulla tarpeen olla tosi tukeva se vyö kun kaksoset masussa!
 
Kannattaa kaksosraskaudessa ainakin panostaa kunnon tukivyöhön, niinku Anitan tukivyö. Monessa eri koossa ja värissä myytävä tosi hyvä tukivyö. Carewellin on aika lailla lepsumpi ja sun tulis varmaa muutenkin ostaa myöhemmin sit tukevampi...
 
Hei, ostin tuon carriwellin vyön ja minulla se on ehkä enemmänkin toiminut vatsan lämmittimenä ja paidanpidennyksenä kuin tukena. Ehkä hieman napakoittaa oloa, mutta ei mielestäni varsinaisesti tue selkää tms. Ehkä kohtapuolin joutuu sijoittamaan tuohon Anitaan sillä selkä on alkanut kipuilla.
 
Minulla on Anita (ja myös kaksosraskaus, rv 29). Yhdessä raskaudessa oli Carriwell kesäaikaan, oli kyllä mukavampi ohuiden vaatteiden alla, mutta ei siitä loppuraskaudessa enää paljon hyötyä ollut. Lääkäri suositteli nyt ihan jotain tukiliiviä, mutta kun tämä nyt sattui jo olemaan, niin olen tällä pärjännyt. Ilman ei voi oikein olla, senverarn kipeät on vatsalihakset.
 

Yhteistyössä