Tulavaunut, mihin autoon mahtuu

Riippuu nyt vähän vaunuista ja citymaasturista...

Juttelin justiinsa kaverin kanssa, kenellä on bemarin x5 ja hyvä jos sinne takaloosteriin mahtuu edes yhden lapsen vaunut. Valitteli samalla takapenkin tiloja, että istuimen ku laittaa sinne niin etupenkki pitää vetää tosi eteen.

Itellä mulla on mazda6 farmari ja meidän tuplat mahtuu tosi hyvin sinne takaloosteriin. Myös takapenkillä on hyvin tilaa istuimille.
 
Joo riippuu tosi paljon tuplista että mikä menee mihinkin. Citymaastureissa on yleensä aika pienet peräkontit, joihin häthätää menee ehkä yksöisvaunut joten suosittelen farmaria. Meille ostettiin Emmaljungan twin cangaroot ja ne vie aika paljon tilaa. Ovat littanat mutta leveät. Meillä nyt Avensiksen farmari niin hyvin mahtuu mutta edelliseen Seatin farmariin eivät inahtaneetkaan.
 
BMW:n farmarit ei ole mitään kovin tilavia sisätiloilta eikä takaluukuista, mitä on keskusteluja seurannut..
Veikkaisin että mahtuu hyvin esim.: Toyota Avensis farmariin, Skoda Octavia Combiin, Mazda6 farmariin. Riippuu kanssa minkä hintaista autoa haluaa.

Mutta kai tiedät mikä malli teille tulee, ota auto koeajoon ja aja lastentarvikeliikkeen eteen sovittamaan.. Me juuri vaihdettiin auto, meillä ei vielä valitettavasti ole lapsia, mutta auto vaihdettiin farmariin ja mä tiedän mitkä vaunut haluan, ja meillä oli kaksi auto vaihtoehtoa ja testattiin molempiin.. Jonka jälkeen sitten mietittiin muiden asioiden pohjalta kumpi auto ostetaan.. Kannattaa käydä kokeilemassa, ettei osta autoa ja huomaa sen jälkeen ettei niihin mahdukaan ne vaunut.. Kannattaa myös kokeilla miten istuimet/kaukalot mahtuu..
Mua jännittääkin, kun me ei testattu, että toivottavasti sitten aikanaan mahdutaan tuohon autoon, kun meillä on vielä autossa koiran häkki lisäksi..
 
Kiitos vinkeistä!
Mulla ongelmana se, että mulla ei ole vielä autoa, turvaistuinta (kaukalo vielä) eikä niitä tuplavankkureita :)
Ja istuinhan pitäisi valita auton mukaan ja auto vaunujen mukaan ja istuimien mukaan :x

Mielle olis nyt ainakin aluksi sitten tulossa kaksi jakkaraa sinne taakse, jos kaikki menee hyvin. Tulevaisuudessa ehkäs sitten se kolmaskin ? Mutta sitä lienee vielä turha miettiä kun toinenkin vaavi on masussa vasta ihan ihan alkumetreillä =)
 
meillä oli opel astra farkku ja se oli tilaltaan hyvä,sinne takakontiin mahtu ihan millaiset vain kaksosten rattaat ja jopa yksi koirakin meni vielä mukana,koira oli keskikokoinen =) ,voin suositella oppelia =) niin ja kolme erinkokoista turva istuinta oli käytössä =)
 
Minulla oli aiemmin Opel Vectra farkku ja sinne peräkonttiin mahtuu helposti, on todella tilava. Sen takia siihen aiemmin vaihdoinkin, että peräkonttiin sai vaan nostaa rattaat, ei tarvinnut asetella erikseen. Samoin Vectrassa ei ole sitä "kynnystä" takaluukun alaosassa peräkontissa, joka niin monessa autossa on.
 

Yhteistyössä