Tuleeko muille mieleen isä-poika -suhde Haaviston ja Antonio Floresin suhteesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25246698:
Ei tule mieleen isä ja poika. Tulee ennemmin esimerkeistäsi mieleen suhde, jossa toinen on rutinoitunut hoitamaan hankalia(kin) asioita ja jolla on auktoriteettia ja suhteita.

Tuo ikäeroko Akaatille on jotenkin kriisin paikka?
Eikö Antonio ecuadorilaisena itse olisi saanut ne dokumentit helpommin tilattua? Tuosta jutusta tulee sellainen kuva, että ihan kuin joku teini-ikäinen olisi kärähtänyt jostain paheellisesta ja ei ole uskaltanut kertoa isälleen ja lopulta totuus paljastuu ja isä alkaa hoitamaan asioita.

Ikäero itsessään ei ole ongelma, mutta joissakin suhteissa tuntuu siltä, ettei ikäero pelkästään ole vaan se myös toteutuu kaikin puolin, toinen puoliso alkaa kuin toisen vanhemmaksi.
 
Kunnon trolli
On se Haavisto sulle kova paikka, kun jaksat länkyttää. Eikö ole muuta tekemistä. Etkö voisi suoraan mainostaa omaa ehdokastasi niin ettei tarvitse toisia haukkua. Ja Niinistöstä ei sitten tule isä-tytär suhde mieleen?
 
Tuleeko teille mieleen isä-tytär -suhde Niinistön ja Jennin suhteesta?
- Tulee

Tuleeko teille mieleen isoisä-lapsenlapi -suhde Lipposen ja Päivin suhteesta?
- Ei vaan ennemmin isä-tytär -suhde. Lipposilla on vähemmän ikäeroa kuin Sauli Niinistöllä ja Jenni Haukiolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25246806:
Siis ihanko oikeasti ap:lle tulee aina isä-lapsi -suhde mieleen, jos pariskunnalla on 20+ v ikäero? Vai vain poliitikkojen kohdalla?
Mistä taas keksitte, että aina tulisi mieleen. Johan minä jo kirjoitin mm. näin:
Ikäero itsessään ei ole ongelma, mutta joissakin suhteissa tuntuu siltä, ettei ikäero pelkästään ole vaan se myös toteutuu kaikin puolin, toinen puoliso alkaa kuin toisen vanhemmaksi.

Osa suuren ikäeron pariskunnista alkaa ihan käytännössäkin toteuttamaan tuota ikäeroaan eikä sen jälkeen olla enää "samalla viivalla". Tuo Haaviston käytös Antonion rattijuopumusasiassa on ollut mielestäni liian "isällistä".
 
Ap, anteeksi mutta näistä tämän kaltaisista avauksistasi tulee mieleen, että mielelläsi ajattelet ihmisistä jotenkin pahaa, tai ikävästi, negatiivisesti ainakin. Onko se väärä luulo? Kyllähän varmaan melkein jokainen ajattelee joskus tai useinkin negatiivisesti toisista ihmisistä, mutta sinun avauksistasi suuri osa käsittelee sitä, miten joku ihminen sinua kummeksuttaa tai ällöttää tai et ymmärrä. En esitä, ettei sinun pitäisi tehdä sellaisia avauksia, mutta ymmärrät varmaan miten se vaikuttaa sinusta saatavaan käsitykseen. Ainakin minuun se vaikuttaa, tulee tunne, että ahaa, mikähän sitä Akaattia nyt ällöttää.
 
"vieras"
Havahduin itsekin, että mikäli jollain presidenttiehdokkaalla olisi etelä-amerikasta löydetty vaimo samalla taustalla ja ikäerolla, niin pakko myöntää, että paheksuisin tai ainakin vaikuttaisi käsitykseeni tuosta ehdokkaasta. Mutta pidän Pekan ja Antonion suhde ei juuri herätä ajatuksia suuntaan tai toiseen.
Siis apua, olen kaksinaismoralisti :/
 
Ap, anteeksi mutta näistä tämän kaltaisista avauksistasi tulee mieleen, että mielelläsi ajattelet ihmisistä jotenkin pahaa, tai ikävästi, negatiivisesti ainakin. Onko se väärä luulo? Kyllähän varmaan melkein jokainen ajattelee joskus tai useinkin negatiivisesti toisista ihmisistä, mutta sinun avauksistasi suuri osa käsittelee sitä, miten joku ihminen sinua kummeksuttaa tai ällöttää tai et ymmärrä. En esitä, ettei sinun pitäisi tehdä sellaisia avauksia, mutta ymmärrät varmaan miten se vaikuttaa sinusta saatavaan käsitykseen. Ainakin minuun se vaikuttaa, tulee tunne, että ahaa, mikähän sitä Akaattia nyt ällöttää.
En mielelläni ajattele mitenkään negatiivisesti. Olen minä muunlaisiakin viestejä kirjoittanut. Esimerkiksi tässä on kuva ihmisistä, joista ei tule mitään negatiivista mieleen.

 
En mielelläni ajattele mitenkään negatiivisesti. Olen minä muunlaisiakin viestejä kirjoittanut. Esimerkiksi tässä on kuva ihmisistä, joista ei tule mitään negatiivista mieleen.

Kai se on niin, että se päällimmäinen vaikutelma jää siitä, mitä on eniten tullut vastaan. Se on kyllä totta, etten muista sinun tästä parista kirjoittaneen mitään negatiivista, mutta morsiamen siskosta kylläkin. Anteeksi, minulla on liian hyvä muisti. :ashamed: Enkä edelleenkään väitä, ettet saisi kirjoittaa niinkuin kirjoitat, mikä minä sellaista olisin sanomaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
tuleeko sulle tavistenkin mahdollisista ikäeroista poika-isä,äiti-tytär,isä-tytär jne mieleen?ikähän on vaan numeroita,ihan sama mulle kuka minkäkin ikäisen kanssa on,kunhan ei pedofilian puolelle mene.
 

Yhteistyössä