Tuleeko muille mieleen isä-poika -suhde Haaviston ja Antonio Floresin suhteesta?

"Manttu"
Hän on samanlainen kuin minä. Ei kiinnosta mitkään pillurallit. =) Lisäksi on olemassa paljon ihmisiä, joilla ei ole aseksuaalisuutta, mutta silti eivät harrasta.
Ei siihen tarvita mitään pillurallia vaan ainoastaan yksi nainen jonka kanssa mies seurustelee oikeasti kotimaassaan ja sä olet sinisilmäinen höynäytettävä.

Koska muuten käsität, että on muutakin kuin seksittömyys ja koko aika paneminen? Se, että on seksuaalinen ihminen ei tarkoita sitä, että panee kaikkea mikä liikkuu.
 
Oliko siihen aikaa vaihtoehtoa?
Ehkä se sota vaan sattui tulemaan siihen väliin, ei alunperin siinä ollut. Kyllähän nykypäivänäkin parisuhteessa elävät puolisot ovat matkatöissä ym, mutta siitä huolimatta palaavat aina siihen yhteiseen kotiin. Poissaolo on tällöin väliaikaista eikä pääasiallinen "yhdessäolon" muoto. Ei sota-aikaa ja etäsuhdetta voi verrata.
Meilläkin tämä on väliaikaista. Eroan kyllä melko paljon oman sukuni ihmisistä, meillä sukulaiset ovat jo 1800-luvun lopussa ja 1900-luvun alussa menneet naimisiin pakon edessä muutaman kuukauden ennen lapsen syntymistä. Siihen aikaan syntyi suvussani paljon isokokoisia keskosia. =)
 
Annanhan minä heidän elää omaa elämäänsä. Ihmettelin vaan sitä, kun muistan lukeneeni joskus Haaviston haastatteluja, joissa sanoi, että ovat "samalla tasolla", vaikka ikäeroa onkin. Niin se vaan laittoi ihmettelemään, kun tosiaan minusta tuntui, että toimi tuossa liian "isällisesti".

Mutta Haaviston kunniaksi täytyy sanoa, että näyttää nykyään nuoremmalta kuin vuonna 1995.



mulle on ihan sama miltä kukakin on näyttänyt minäkin vuonna..itsekin näytin teini-ikäisenä paljon vanhemmalta kuin nyt 35 v:nä..kyllä mäkin autan mun miestä joissain paperihommissa,eikä se tee musta äitihahmoa hänelle,vaikka olenkin vanhempi..
 
[QUOTE="Manttu";25252227]Ei siihen tarvita mitään pillurallia vaan ainoastaan yksi nainen jonka kanssa mies seurustelee oikeasti kotimaassaan ja sä olet sinisilmäinen höynäytettävä.

[/QUOTE]
Vaikka näin olisikin (en väitä että on, mutta jos olisi) niin so what?

Mitä ei tiedä, se ei satuta. Minusta se on loistava sääntö etäsuhdetta ajatellen.

Eikä elämässä saa takuuta mistään asiasta, ikinä.

Ja ennen kaikkea (mä olen nyt nähnyt valon tai jotain :D): jos Akaatti itse ei istu iltaisin kotona itkemässä ja pelkäämässä että se mies varmasti nyt on jonkun toisen kanssa, niin miksi meidän muiden pitäisi asiaa stressata? Aikuinen nainen jo, varmaan hänellä on elämän realiteetit suht koht tiedossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="Manttu";25252227]Ei siihen tarvita mitään pillurallia vaan ainoastaan yksi nainen jonka kanssa mies seurustelee oikeasti kotimaassaan ja sä olet sinisilmäinen höynäytettävä.

Koska muuten käsität, että on muutakin kuin seksittömyys ja koko aika paneminen? Se, että on seksuaalinen ihminen ei tarkoita sitä, että panee kaikkea mikä liikkuu.[/QUOTE]

Miksi teidän täytyy aina uhriuttaa minut? Onko teidän todellakin liian vaikea uskoa, ettei hän ole mikään huijari. Kuvitteletteko, että minunlainen ihminen tutustuisi johonkin gigoloon? Puhumattakaan siitä, että jos hänellä olisi joku "höynäytys" niin en kyllä ehdoin tahdoinkaan löytäisi siihen mitään motiivia hänen puoleltaan, omalta puoleltani olisi kyllä mahdollista löytää vaikka mitä motiiveja jos tuolle linjalle alkaisi.
 
"vieraana"
[QUOTE="Manttu";25252227]Ei siihen tarvita mitään pillurallia vaan ainoastaan yksi nainen jonka kanssa mies seurustelee oikeasti kotimaassaan ja sä olet sinisilmäinen höynäytettävä.

[/QUOTE]

Hyvin todennäköistä on, että asia on näin.

Mistä maasta Akaatti tämä "kumppanisi" muuten on? Tai maanosasta? Ei tietty oo pakko vastata, jollet halua.
 
JONSERED Karhunkantaja
Miksi teidän täytyy aina uhriuttaa minut? Onko teidän todellakin liian vaikea uskoa, ettei hän ole mikään huijari. Kuvitteletteko, että minunlainen ihminen tutustuisi johonkin gigoloon? Puhumattakaan siitä, että jos hänellä olisi joku "höynäytys" niin en kyllä ehdoin tahdoinkaan löytäisi siihen mitään motiivia hänen puoleltaan, omalta puoleltani olisi kyllä mahdollista löytää vaikka mitä motiiveja jos tuolle linjalle alkaisi.
No tuota... :ashamed:

Itsehän kysyit ja täältä tulee ruman raadollisesti: itse olen saanut sinusta hieman yksinkertaisen, tiettyihin asioihin fakkiutuneen ja naiivin kuvan.

Ehkä joku muukin ajattelee hieman samoin ja oikeasti näkee sinut potentiaalisena uhrina.

Sori.
 
"tytti"
Minusta tuntuu kummalliselle että aseksuaalisuus kummastuttaa täällä porukkaa ja sitä pidetään omituisana mutta sitten taas homosekusaalisuus jossa mies panee toista miestä peräsuoleen on ihan ok.
 
No tuota... :ashamed:

Itsehän kysyit ja täältä tulee ruman raadollisesti: itse olen saanut sinusta hieman yksinkertaisen, tiettyihin asioihin fakkiutuneen ja naiivin kuvan.

Ehkä joku muukin ajattelee hieman samoin ja oikeasti näkee sinut potentiaalisena uhrina.

Sori.
Ei tarvitse pyytää anteeksi, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. =)

Uhrina? Mille? Miksi joku tuhlaisi paljon rahaa maksaakseen minulle matkoja, ostoksia, vuokraisi asunnon, jossa on uima-allas (ei osaa itse uida, se allas on minua varten), tuhlaisi omaa aikaansa jne.

Mielestäni on jännä ilmiö tämä uhriutus. Edelleenkin sanon, että jos joku on uhri, niin hän itse.
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="tytti";25252298]Minusta tuntuu kummalliselle että aseksuaalisuus kummastuttaa täällä porukkaa ja sitä pidetään omituisana mutta sitten taas homosekusaalisuus jossa mies panee toista miestä peräsuoleen on ihan ok.[/QUOTE]

Tiesitkö, että kaikki homot eivät harrasta anaaliseksiä? Nyt tiedät.

Ja onhan se omista lähtökohdista helpompi ymmärtää, että ihmisellä on lähtökohtaisesti haluja, vaikka ne kohdistuisikaan samaan asiaan, kuin itsellään. Se, että joltain puuttuu jokin vietti, on vaikeammin lähestyttävä asia. Hieman vastaava, kuin yrittää eläytyä kipua tuntemattoman asemaan.
 
"Manttu"
Akaatti, onko mies minkä ikäinen? Varmaan hyvin saman ikäinen sun kanssa? Ihan vain uteliaisuuttani kysyn kun tässä nyt ikäasioista on puhuttu. Itsellä on 8 vuotta vanhempi mies.

Seuraavaan kysymykseen ei ole pakko vastata, mutta kysyn kuitenkin. Eli oletko neitsyt?
 
[QUOTE="Manttu";25252321]Akaatti, onko mies minkä ikäinen? Varmaan hyvin saman ikäinen sun kanssa? Ihan vain uteliaisuuttani kysyn kun tässä nyt ikäasioista on puhuttu. Itsellä on 8 vuotta vanhempi mies.

Seuraavaan kysymykseen ei ole pakko vastata, mutta kysyn kuitenkin. Eli oletko neitsyt?[/QUOTE]

Hieman yli 3 vuotta minua vanhempi. =)
 
"tytti"
Tiesitkö, että kaikki homot eivät harrasta anaaliseksiä? Nyt tiedät.

Ja onhan se omista lähtökohdista helpompi ymmärtää, että ihmisellä on lähtökohtaisesti haluja, vaikka ne kohdistuisikaan samaan asiaan, kuin itsellään. Se, että joltain puuttuu jokin vietti, on vaikeammin lähestyttävä asia. Hieman vastaava, kuin yrittää eläytyä kipua tuntemattoman asemaan.
mä en kyllä osaa eläytyä kyllä homoseksuaalien vietteihin..
 

Yhteistyössä