tuleva teinimamma

  • Viestiketjun aloittaja Psykoositar
  • Ensimmäinen viesti
niina84
mie olin just täyttäny 18 kun aloin oottaan meidän neitiä ja vielä 18 kun synnytin,täytin kylläkin sairaalassa 19 =) ja pahoinvointia oli aamusta iltaan 4kk,ennen raskautta poltin,mut lopetin melkein heti plussattua ja neiti ei ollu vahinko!olin 19 ku aloin oottaan toista ja ootan edelleen rv 10+4 ja täytin reilu kuukaus sitte 20.pahoinvointia on jälleen,mut tietääpä ainakin että istukka toimii ja ihan sama omalle ololle kunhan vauvelilla on kaikki hyvin! =)
 
Psykoositar
"olet siis täysin naurettava! luulet olevas vastuullinen äiti kun tupakkaa poltat raskausaikana? heihaloo! ja te teininä raskautta suunnittelevat, miettikää toisenkin kerran!"

ninni kenelle toi oli tarkotettu?!!?
 
neenuli harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2004 klo 19:27 Psykoositar kirjoitti:
"olet siis täysin naurettava! luulet olevas vastuullinen äiti kun tupakkaa poltat raskausaikana? heihaloo! ja te teininä raskautta suunnittelevat, miettikää toisenkin kerran!"

ninni kenelle toi oli tarkotettu?!!?
just sulle. se light ei ole yhtään vähemmän haitallista vauvalle. ja aiotko hankkiutua poikaystävältäs salaa raskaaks?!?! sellasen kuvan noista sun puheistas saa. miehelläkin pitää olla oikeus päättää jälkikasvustaan, tiedä se!!!
 
Psykoositar
En kysynyt sinulta neenuli vaan ninniltä!
mikä oikeus tulla mulle huutamaan jos olen tupakkariippuvainen ja laitissa on vähemmän myrkkyjä!Mieti kuinka moni äiti polttaa eikä edes mieti asiaa sen pidemmälle,pitäkää ihmiset itse huoli omista asioistanne en mäkään tullu tänne teitä haukkumaan!!
 
Myös mulle jäi sellainen kuva että ep meinaa salaa lapsen tulevalta mahdoliselta isältä raskaaksi hankkiutua: vai onko siis niin, että on käynyt vahinko ja raskaus on yllätys molemmille? Ei mitenkään pahalla, kunhan tiedustelen. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2004 klo 21:07 Psykoositar kirjoitti:
En kysynyt sinulta neenuli vaan ninniltä!
mikä oikeus tulla mulle huutamaan jos olen tupakkariippuvainen ja laitissa on vähemmän myrkkyjä!Mieti kuinka moni äiti polttaa eikä edes mieti asiaa sen pidemmälle,pitäkää ihmiset itse huoli omista asioistanne en mäkään tullu tänne teitä haukkumaan!!
Kyllä siitä riippuvuudesta on konstit päästä eroon... ja se että kuitenkin miettii tupakoinnin mahdollisia vaaroja raskausaikana ei tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää. Mutta kukin tavallaan: minä itse en tupakoinut raskausaikana: se ei tullut kysymykseenkään. Missään tapauksessa.
 
äippä 85
Mulla oli alussa aamupahoinvointia ja ennen kouluun lähtöö kävin melkein joka aamu oksentamassa, sen kyl huomas painossakin kun ruoka ei pysynyt hyvin sisällä, mut se helppas rv12 jälkeen eli lähti yhtä nopeasti kun tulikin.. meille raskaus oli yllätys sillä söin pillereitä enkä ollut unohtant ottaa yhtään. mutta yhteistuumin päätettiin että meille vauva saa tulla. vaikka nuoria (molemmat 19v.) ollaan eikä rahaaka ole ylenmääräsesti mutta ei raha onnee tuo.. vanhempien reaktio jännitti mutta he olivat kyllä tohkeissaan, eli reagoivat ihan eri tavalla kun olin ajatellut. Nyt meijän tyttö on jo 3,5kk. ja hän on aivan ihana ja maailman rakkain ihminen minulle ja miehelleni. olen onnellinen että näin kävi! :)
 

Yhteistyössä