Tulevat Täydelliset Naiset

ent. virtuaalista vertaistukea painonpudotukseen...
Myös uudet tulokkaat ovat tervetulleita!

NYT TSEMPPI PÄÄLLE!!!



nimi.........alkupaino...painonyt...vkomuutos...pudotusyht...toivepaino
--------------------------------------------------------------------------- ---------
Daaria..........83,8kg.......76,5kg.........-600g..........-7,3kg.........68kg
Millimetri.......85,0kg.......75,9kg.........-1100g........-9,1kg..........73kg
Maruska84...70,0kg.......69,4kg.........-300g..........-0,6kg.........60kg
Sasumoto.....89,7kg.......77,2kg........-1300g........-12,5kg........68kg
EroonNäistä..91,0kg......86,9kg.........-1200g........-4,1kg.........68kg
Ellu-80-.........61,4kg.......60,9kg.........-200g.........-200g...........52kg
mantelirusina...75kg.......73,8kg.........-400g.......-1200g..........65kg

PUDOTUS VIIKOTTAIN


Daaria:
Lähtöpaino 83,8kg
vko 1 82,8kg (-1kg)
vko 2 82kg (-800g)
vko 3 81,5kg (-500g
vko 4 82kg (+500g)
vko 5 81,6kg (-400g)
vko 6 81,2kg (-400g)
vko 7 80,9kg (-300g)
vko 8 79,8kg (-1,1kg)
vko 9 79,1kg (-700g)
vko 10 79,9kg (+800g)
vko 11 79,9kg (+-0kg)
vko 12 78,0kg (-1,9kg)
vko 13 78,5kg (+500g)
vko 14 76,8kg (-1,7kg)
vko 15 76,7kg (-100g)
vko 16 77,1kg (+400g)
vko 17 76,5kg (-600g)
vko 18 76,5kg (+-0g)
vko 19 76,5kg (+-0g)


Millimetri:

Lähtöpaino 83,3kg
vko 1 79.8kg (-3,5kg) WOW!
vko 2 77.8kg (-2,0kg)
vko 3 77,0kg (-800g)
vko 4 75,9kg (-1100g) JEI!


mantelirusina
:
Lähtöpaino 75kg
vko 1 74,2kg (-800g)
vko 2 73,8kg (-400g)
 
Mä oon mukana ja sokeri lakossa nyt sitten 10 päivää ens alkuun :D
Alku paino nyt sitten 70kg (taas enempi kuin viimeks :/ ) Tavoite olis ens varmaan 60kg..
vyötärön mittaa kuhan löydän mittanauhan :D

Eli sokeri lakossa ollaan.. eka 10 päivää ja sit saan pitää yhen "nanna päivän" muuten ei tuu mittää.. ja roskaruoka lakkokin toivon mukaan kestää sen 10 päivää.. Sillon pe meen ruisrockkiin niin tiedän et siellä tulee syötyä kumminkin jtn roskaruokaa....
En syö nannaa,kakkuu,jätskii,limpparia tai mehua (mehun kanssa tosin mielestäni saa lipsua esim. lasillinen voi ottaa joskus jos janottaa.. mut ei tod. joka päivä).
Energia juoman sallin itelleni.. meidän kaupassa ei oo light energia juomia, mut toi yks 0,5l tölkki riittää mulla 3-4 päiväks jtn ei sitä paljoa tuu juotua...
Koitan nyt syödä vähän terveellisemmin ja liikkua myös!!!
Alustavan puhuttelun pidin miehelleni tämän sokerilakon pitämisestä, et varmasti olis tukemassa mua eikä raahas ylimääräisiä herkkuja kotiin :D

Pilates tänään alotettu.. jaksoin vaan 30 minuuttia kunnes alko oksettaa, kuntotaso -0 :LOL:
Mut vatsasta huomas heti et mun mielestä oli vähän littanampi... Huom. vähän koska tää maha pömpöttää pahasti :D


Jaahas, toivottavasti saadaa porukka mukaan vielä. Paljon tsemmpiä kaikille!!!!
 
Siis juhannus takana, sipsit ja makkarat mahassa ja silti paino oli pudonnu!

Elikkäs mulla oli alkupaino 85, paino on nyt 81.7 (ollaan Daaria muuten tosi lähekkäin!) viikkopudotus muistaakseni 500g ja pudotusta yht. 3.3kg, toivepaino on aluksi 79kg..

Äh, tajusin vasta, että olisin voinu merkata nuo suoraan tuolleen samaan muotoon, mut ens kerralla sitten ..

Mites muilla menee?!
 
Mukana ollaan edelleen, vaikka pari viikkoa on menny hiljaiselolla. Tuohon alkutaulukkoon noita arvoja eli alkupaino 89,7, paino nyt 80,0, viikkopudotus -2 kg, pudotus yhteensä 9,7 ja tavoitepaino 68.

En halua ketään neuvoa tai viisastella, mutta mun kokemusten mukaan kaikenlaiset totaalilakot vaan kostautuu ennemmin tai myöhemmin. Mun mielestä MTV3:n FooDoo:n idea on helkkarin hyvä "kuluta, mitä syöt, söitpä, mitä tahansa". Henk.koht. yritän noudattaa tuota ideologiaa ts. juhannuksena meni pitsaa, jäätelöä ja siideriä, mutta pidin silmällä aina päivän kokonaissyöntiä tavotteena pysyä noin 1500 kalorissa. Mulla tämä toimi ennen tenavia ja toivottavasti toimii nytkin. Kuitenkin jokainen taaplaa tyylillään, joten tsemppiä totaalilakkoa viettäville!
 
Sasumoto:
Joo onhan tuo noin, mutta mulla ainakin taka-ajatuksena on saada vähän hallittua tota mun karkin syöntiä. Ku oon sellanen et syön joka/joka toinen päivä yleensä jtn herkkui..
Kun mä oikeastaan muuten mitää silleen syökkään..
Sais sit silleen pikku hiljaa pidetty et olis se yks karkki päivä viikossa...

Tollasta periaatetta itekkin oon tässä ajatellut että jos esim. nyt kesällä menee grillailee ja syö makkaraa jne jne niin liikkuis sinä päivänä sit vähän enemmän...

Mä en osaa mitään kaloreita laskee.. o_0 Kyllä mä tiedän et ku kattoo esim. leipä pussia et mitä kaloreita siinä on mut jos syö esim. ruokaa niin ei mulla oo mitään hajuakaan kuinka paljon kaloreita on tullut syötyä...
 
Mä oon vähän sasumoton kanssa samoilla linjoilla, ihan vaan itseni kohdalla. Viime kesänä olin karkkilakossa ja mulla oli sama tavote kun nyt, eli alle kahdeksankympin. Ja sit oli lupa syödä taas karkkia kun vaaka näyttää oikeaa lukemaa. No, mä pääsin tavoitteeseen ja vedin sitten ihan kaksin käsin karkkia, oikeesti kilo irttareita ei tehny edes tiukkaa.. No Joulun aikaan olikin sitten hieno 90kg vaa'alla :x Mutta varmasti tuo on hyvä keino siihen kierteen katkaisuun! Eli kun saa mäyssytysputken katki, niin sitten osaa ehkä ottaa kohtuudella, mutta liian kurinalaista elämää en suosittele, mulla on jääny viime kesästä ihan mieleenkin se ankara v****s jonka se herkkulakko aiheutti..

Nyt oon yrittänyt olla ajatuksella, että voin syödä mitä vaan jos haluan, pitää sit vaan syödä vähän vähemmän. Esim. nyt juhannuksena grillattiin joka päivä ja söin kaikkea hyvää mitä pöydässä oli, mutta otin vaan vähän vähemmän joka sorttia.. Eikä tule sitä oloa, että joutuisi jostain kieltäytymään. Ja sit ajattelen myös jos tekee mieli jäätelöä esim. että haluanko sitä ihan oikeasti ja monesti se jää ottamatta, mutta sitten jos oikeasti haluan niin silloin otan ja se on hyvä.

Mä oon tehny aika paljon aivotyötä tämän ikuisen laihduttamisen suhteen ja nyt alkaa tuntua siltä että olisin oivaltanut jotain. Siis ihan omalle kohdalle ja aika hyvin onkin nyt menny..

 
Noniin, nyt jos ois hetki muutakin kirjottaa ku vaan päivittää =)

Mulla alkaa nyt vähän lyhyempi totaalilakko, viikonloppuna sallin jonkun herkun ku on ne mun synttärit mut muuten jos pysyis lujana. Mää oon kans samaa mielta Sasumoton kans ja muidenkin tuosta totaalilakosta mut mun täytyy nimenomaan tuo kierre saada katkaistuksi. Joka päivä tuli jotain syötyä joten nyt yritän ees sen lopettamaan näin aluksi.

Just, nyt esikoinen heräs.. Jäipä taas lyhyeksi.. Kirjottelen vielä lisää ku saumaa tulee :wave:
 
Heips - mukana olen! Ilmoitan painon vasta huomenna, koska tänään ennen vaa'alle mötkähtämistä join vettä ja sehän vääristää lukemia B)

Mutta hyvin meni juhannus syömisten ja muunkin suhteen. No, raparperipiirakkaa jätskillä tuli syötyä yli suunnitelmien, mutta tänään oon taas pysynyt pisteissä. Nyt on kaaaamea nälkä kun päivällinen on vieläkin kattilassa.

Vaikka mun paino ei ole pudonnutkaan kuin kilon verran, tulin erittäin iloiseksi kun löysin parin viikon päästä oleviin häihin kivan juhla-asun. Näytän siinä jopa aika normaalin kokoiselta. Tai sit mä alan nyt vasta hoksaamaan, että en mä nyt ihan NIIIIIN läski ole kuin olen aina luullut. Eihän mun ritsikan ympäryskään ole kuin 75! Kuppikoossa kyllä löytyy B)
 
Juhannus takana, tuli kyllä syötyä LIIKAA ja kaikkee mitä ei ois pitänyt :snotty: Hurjana pelkäsin vaa'alle menoa, ja alunperin pitikin mennä vasta sitten perjantaina, mutta päätinkin, että menin tänään...itsepähän ne makkarat suuhuni sulloin... ja muut herkut.
Paino oli noussut 100g (hyvä et ei sen enempää, olin niin varma et enempi ois saldo.)

Eli
Aloituspaino 91kg
Paino nyt 88,1 kg
Vko muutos +100g
Pudotus yht -2.9kg
tavoitepaino 68kg.
 
Jospa sitä nyt ehtis kirjottaa tovin ku esikoinen syö aamupalaa itse (kestää ja kestää) ja kuopus on jo ensimmäisillä päiväunilla.

Ei hyvin alkanut tuo mun "lakko" , mää unohdin sen :LOL: Karkin jämät oli kaapissa niin illalla ihan vanhasta tottumuksesta ne söin :ashamed: Onneksi niitä ei ollu paljon, ehkä 40-50g mut kuitenkin. Ei nyt sentään pisteet ylittynyt mut harmittaa silti. Noh, tänään uus yritys. Toivottavasti Maruskalla menee paremmin =)

Aikalailla samankokoisia me ollaan ja ainakin tavoitepainot on hyvin lähellä toisiaan. Nyt meidän on helppo toisiamme tsempata. Ja jos välillä menee pipariksi ni ei masennuta, se on mennyttä jo siinä vaiheessa, uudestaan vaan itseämme niskasta kiinni. Nyt pyritään siihen että joka viikko tulee edes 100g miinusta, on sekin eteenpäin. Mää lasken ens viikolla sen kokonaispudotuksen tuonne eka viestin loppuun ku kaikki on pudotuksensa ilmoittanut =)

Millimetri: Me mennään niin samoissa painoissa että tässähän voi ihan ruveta kisaamaan :D Ei vaiskaan, mut meidän on helppo vertailla. Minkä pituinen sää muuten oot? Että mennäänkö suhteessakin ihan samoissa.. Mää oon 168cm.

Mullahan tuo tavoitepaino oli aluksi 65kg mut muutin sen 68kg. Edelleen haluan painaa joskus tuon 65kg, en muista edes millon oon sen verran painanu mut ku mieheni tapasin niin painoin 68kg. Ja esikoisen jälkeen pääsin 72,5kg joten tuo 68kg pitäs olla hyvinkin realistinen paino.

noniin, mut nyt sitten päivän puuhiin.. :wave:
 
mä pistän tähän nyt itelleni muistiin ainakin tähän tämän mitan. eli vyötärö navan kohdalta oli 98 cm, kuhan mittasin oikeen.. :D

Eli huomenta vaan, eka päivä lakossa on pitänut :) Eilen vaan iski kauhia himo puputtaa jtn, mut onneks olin nii väsynyt etten jaskanut liikkua :D
Mun paikat on nii pirun jumissa ja sattuu eilisen pilateksen takia.. saa nähä miten mä tänään taivun sen tahtiin :D


mut nyt aamupala muksuille ja puistoon :)
 
Daaria: meil jos olis karkkia kaapissa niin kyl kans sortuisin :/ siks söin ne kaikki su pois :D
Tsemppiä kovasti sinne herkkulakkoon :) Älä yhden repsahduksen takia ainakaan toivoa heitä :)

Jaahas lapset puistossa pääsen pilateksen pariin, jos mun lihakset antaa peräks :D
 
hei taas..
mä nähtävästi tykkään harrastaa täällä yksin puhumista :p
Oli pakko kertoo et aika häijyy, yhen pilates kerran jälkeen mun vyötärö kapeni 3cm :D
Siis kun mittasin ennen ja heti jälkeen :D
Eihän se siinä pysyis jos en jatkais tota treeniä :D
 
Heippa vaan taas.

Daaria, aika samoissa mennään, mä oon 166 =) Että kisaa vaa, epistä kyllä ku sulla on se imetys :D

Maruska; kiva noita yksinpuheluitakin on lukea ja voi mikä jumppa! Varmaan aika lailla sait vatsaa harjoitettua kun noin supistaa =)
Mä oon ihan innostunu tosta crosstrainerista. Eilenkin aamupäivällä vedin puoli tuntia ja illalla vielä toiset. Oli niin paha olo kaikesta jäätelönsyönnistä, että piti vähän veivata ennen ku viitti mennä nukkumaan.. :xmas:

Mistäpäin maruska muuten oot? Jos viittit kertoa.. Tuli vaan mieleen ku meilläkin puhutaan häjyystä..

Ja EroonNäistä; tuohan on hyvä saldo tuo +100g! Ku siinähän voi ihan hyvin olla joku satagrammaa ihan turvotusta jos on tullu syötyä suolasta..

Mites teillä menee? Onko millainen mieli?
 
Tulin vaan pikasesti moikkaan :wave:

Millimetri: Joo tuo imetys kyllä helpottaa asiaa.. Toisaalta... Koska sitten taas kuitenkin on paljon kovempi nälkä nyt ku sillon ku ei imettäs.. Mutta kyllä se silti on helpompaa tää painonpudotus nyt ku ilman imetystä, se on ihan totta.
Hyvä on mieli nyt kun on niin lämmintä ja aurinkoki paistaa kunnolla B) Saa vähän ihoon väriä. Koska fakta on että ruskeat selluliittiset sääret ovat nätimmät kuin valkoiset selluliittiset sääret :LOL:

no mut nyt meen päikkäreille ku taidan saada vauvan nukkuun esikon kans yhtäaikaa, wohoo!

:wave:

ainiin... maanantaista -300g :D
 
millimetri: mää oon turuusta :D
Joku netissä on multa kerran kysynyt et oonko turusta ku kirjoitan ku turkulaiset :D:D Mitenköhän ne sit kirjottaa.. Hmm... :p

Hyvä mieli täälläkin, tänää oli pakko ottaa treeni vähän köykäsemmin kun, eilen illalla ja aamulla särki polvet ja eilen en päässyt enää kunnolla kävelee :D

Ihanaa aurinko paistaa, nyt se kesä vihdoin tuli.
Pe pitäis mennä uikkari ostoksille (en tiiä koska mulla on viimeks edes ollut uikkarit) päädyin sellasen toppiin, jos vaan löydön kivan.. Sit rantsulle siitä :)
 
heissan, vähän tuli lipsutta sokerilakosta :/
Edellispäivänä löysin jonkun vanhan karkki kätklön missä oli 3 salmiakki karkkia ja nappasin ne automaattisesti suuhe... :LOL: Kirosin sen jälkeen.. ja eilen mieheni meni ja osti kuivakakkua ja oli pakko napata yks pala..:whistle:
Mut parempi ehkä sekin kun se että meiansin ostaa eilen itelleni nanna pussin mut sain pidettyä näppini erossa :D

Tänään ei varmaan tuu syötyä mitään. Multa revittii viisuri pois ja nyt väsyttää, poski turvoksissa ja puuduksissa, heikottaa ku en saanut aamulla mitään kurkusta alas jännityksen takia.. :/
 
Nyt masentaa muakin. Tähän saakka menny hyvin ja motivaatio on ollu huipussa. Mutta nyt on koko viikon ketuttanu ja ärsyttäny ja ottanu päähän ja tehny mieli makeaa ja suklaata ja sipsiä ja hampparia ja pitsa ja ja ja..

Tänään kävin puntarilla ja painoa pudonnu 100g vaikka oon yrittäny hillitä itteni.
Elikkäs uudet mitat on ;
Millimetri.......85,0kg.......81,6kg.........-100g.........-3,4kg.........7 9kg

No joo, siis ihan hyvähän se on, että on edes pudonnu, mutta on ollu niin tuskainen viikko kaikkien mielitekojen kanssa, että olis voinu vähän palkitsevampi tulos olla..

Daaria, tuo on muuten jännä, mulla ei ollu esikoisen imetysaikana nälkä eikä tehny mitään erikoisesti mieli ja paino putoskin kivasti, mut sit kakkosen imetysaikaan oli jatkuvasti nälkä.. Ja niitä raskauskiloja täs sit pudotellaan..

Maruska; et sä sit kovin läheltä oo häjyines, mä oon pohojanmaalta :) Ja tsemppiä vaan, vahinkosokereista huolimatta!

ma-mi; ei oo kokemusta nutrileteista, mutta kaveri joskus söi ja sanoi että ne on pahoja, mutta kivasti kuitenkin sai alkuvauhtia..
 
Maruska: Ei nuo 3 salmiakkikarkkia varmaan ihan hirveesti hallaa tehnyt =) Toivottavasti oot muuten pysynyt tavoitteessa. Mulla ei oo kyllä nyt pitänyt ollenkaan :ashamed: Vähän tyhmään aikaan tämän itelle laitoin ku nuo mun ja miehen synttärit oli ja on tässä.. sitten tuli tämmöset helteet niin kummasti tuota jätskiä tekee mieli. Sitä en oo kuitenkaan onneksi syönyt ku parina päivänä viikon aikana. Yks kerta siinäkin liikaa =( Pitäs päästä siihen että kerran viikossa ois herkku päivä...

Millimetri: Älä masennu!!!! Vaikka määki tässä nyt vähän lipsun niin ei masennuta!! Sulla on ens viikon tulos sitten tosi hyvä kunhan jaksat vieläkin hillitä itsesi. Se että tippuu ees jonkinverran on koko ajan eteenpäin. Ja monestihan se menee niin että ku pari kolme viikkoo tippuu hyvin paino, että se tyssäis siihen ku nesteet on lähteny. Nyt voi pari viikkoo olla pudotusta vähemmän mut kyllä se taas siitä lähtee kunnolla laskuun. Älä anna periksi! Sulla on kuitenkin hyvä vauhti päällä! :hug: Yli kolmen kilon pudotus on tosi hyvä alku, kyllä se siitä vielä tippuu, hyvä hyvä!!

Mää alan kans käydä vähän kärsimättömäksi. Haluaisin että paino tippuis nopeaa ja paljon mikä ei tietenkään oo fiksua mutta ku ärsyttää ku ei mitkään vaatteen mahdu päälle. Ja maha on ihan lörähtänyt :kieh: ok, eihän tässä oo ku puoltoista kuukautta synnytyksestä mutta silti. Kaikki mulle heti nyt :D

mami: Ei oo kokemusta nutrista..

Kaikille ihanaa sunnuntaita porkkanoiden ja parsakaalien kanssa!! Herkut, pois se meistä!! (sanoo ihminen joka on lähdössä rippijuhliin jossa on tarjolla jos jonkin moista herkkua :x )

:wave:
 
öhöhööö.. joo pidimme sit miehen kanssa herkku päivän pe :whistle:
Pidettiin leffa ilta kaksistaan ku lähtee ti sinne kiinaan kahedeks viikoks.. sillä aikaa on helpompaa pitää itsensä kurissa kun ei toinen siinä syömässä jotain :D
nooh ma näkee sit miten tässä on mennyt :)
 
huomenta.
Toivottavasti tielläkin on ollut yhtä piristävä maanantai aamu kun mulla :)
Piano nimittäin tippunut 1,2kiloa *tuulettaa* Eli nyt 68,8
Ja vyötäröltä hävinyt 5cm viikossa.. en tiiä onko mahdollista oikeesti, mut näin ainakin sain mittaukseksi... :D
Tänään lähtee eräs mun frendi espaniaan vuodeks asumaan, saa vauvan syksyllä.. ja huomenna mun mieheni lähtee sinne kiinaan kahdeks viikoks, apua :D

Tänne on täks päiväks luvattu 29 astetta, joten luultavasti mä sulan pois :D
 
MAHTAVAA MARUSKA!!! :flower:
Mulla vaan -400g mut sentään jotain. Nyt alkaa tiukkis linja vaikka henki menis. Ok no ei ihan ku tuo imetys hiastaa mut silti.. Ittee niin ällöttää.. :x

Myöhemmin lisää, nyt esikoinen tekee jossain tuhoaan.. Liian hiljaista :eek:
 

Yhteistyössä