Tulevat Täydelliset Naiset

Hei, meidän pino tippuu!! Tippuuko painokin? :D

Mulle tuo nyt vähän haastetta tähän vähähiilariseen dieettiin se että en voi syödä kananmunia |O Kahtena iltana oon syönyt munakasta ja kahtena yönä olen vauvan kans valvonut kun raukka on mahakipuaan huutanut.. Tosin tuo karsii sitten myös kaikki kakut sun muut semmoset herkut pois. Mutta alkaa olemaan kohta aika ykspuolista tämä mun ruoka. Myös tomaatti vaikuttaa siltä ettei sitä voi syödä... Eli nyt on kielletty imettämisen takia mansikat, kirsikat, sipuli, paprika, tomaatti, kananmuna... ainakin nuo.. Alkaa salaatitkin olemaan vähän yks puolisia.. Kurkkua ja salaatti namnam :kieh:
Pakko ruveta varmaan puuroa syömään tms. aamupalana, noh onneksi se ei sinällään lihota. Se ei vaan oikein passaa tähän vähähiilariseen juttuun. No pitää alottaa sitten kunnolla kun imetys loppuu. En kuitenkaan sitä vapaaehtoisesti halua lopettaa ennen ku poika on lähempänä yhtä ikävuotta.
Tänään nukuin sitten yhteentoista ku oli tuo yö mitä oli ja en oo vieläkään aamupalaa syönyt.. Pitää yrittää se syödä ennen ku jätkät herää päikkäreiltä..

:wave:
 
Niin, painokin onneksi putoaa, kovin rauhallisesti vain. No, on sitä tullut vähän makeaakin syötyä..

Aloitin nyt ne minipillerit ja flunssakin iskee yhtä aikaa, saas nähdä, mitä tulee. Harmi kun mulla ei koskaan tuu ruokahaluttomuutta vaikka olisin kuinka kipeä, tai no ruoka ei ehkä maistu, mutta makeaa tekeekin sitten sen edestä mieli..

Mutta pian tää alkaa kyllä kunnolla putoamaan kun saan tän flunssan pois ja pääsen taas liikkumaan.

Tsemppiä kaikille!
 
Daarilla hyvää reissua ja mukavaa vkl:ää kaikille :)
Vähän on piristynyt tää pääkoppa vaikka tänään oli taas olo kun zombiella ja kauhee stressi ahdistus iski muutenkin :/
Nyt on kyl tää viikko tultu juostua pihalla et toivon mukaan vähän näkyis maanantaina.. Tosin menkatkin kyllä alko et on vähän turvonnut olo :/

Su mennää mutsin syntymäpäivä kahville :) JA samalla pääsen mustikka metsään :p
 
Reissusta palattu. Kivaa oli mut wi voi sanoa että oisin rentoutunut. Yöt oli valvomista ku esikoinen ei oo tottunut nukkuun vieraissa paikoissa joten olen nyt ihan rikki poikki väsynyt |O Tänään meni hermot kotia tultua ku rupesin laittaan ruokaa. Kalaa ja kasviksia. Kala oli jo pannulla ku huomasin ettei pakkasessa ollut mitään kasvispussia. Eikä jääkaapissa mitään kasviksia. Rupes niiin v'tuttaan että käskin miehen hakea pizzat :ashamed: Eli tais mennä höpöksi koko viikon tiukkana olo =( Noh, huomenna sen näkee.
Perjantai aamuna vähän mittailin ja ainakin lantio on kaventunut kuussa muutaman sentin =)

Mie niin kovin ootin että tänne ois tullu paljon juttua mut ei ollutkaan =(
 
-1kg viikossa :) :) Tosin lähtöpainosta vaan -300g, nyt perhana en anna sen tulla enää takas *heiluttaa nyrkkejä*

Toivon et lasten puisto olis auennut tänään, sais vähän tätä päivä/aamu rytmiä takas, ehkä jaksais paremmin taas tehä jtn ja alottaa vaikka aamu jumppa ku lapset on hetken poissa :D
 
Heissan kaikille =) Kesä on tehnyt mullekin kauheat makkarat, joista PITÄÄ päästä eroon. Tein eilen päätöksen, että leivän päältä lähtee margariini, maito vaihtuu rasvattomaan, ruokaa syödään vain ruoka-aikana ja karkkipäivä otetaan käyttöön. Siippakin lupasi olla syömättä naksuja mun nähden :)

Koetan nyt ensin tällälailla vähentää rasvaa, josko paino alkaisi pudota...
Seuraan tätä ketjua ja koetan imeä teiltä tsemppiä :p

Apropoo, löysin äsken jännän sivuston, jossa ideana ovat erilaiset ruokavaliot, kevyet reseptit, laihdutustuotteet ja dieetit: http://www.dieetit.fi. He ovat ilmeisesti vasta aloittamassa, mutta sivusto näyttää kivalta ja sisältöäkin on jo jonkin verran.
 
Heippa vaan kaikille.
Anteeksi sasumoto kun toivoin sulle hillitympää tahtia :ashamed: Mutta pian sä oot vauhdissa taas ja sulla on menny koko ajan niin hyvin, että pakkohan joskus on vähän ottaa taaksekin päin.. Mut nyt vaan uutta laskusuuntaa, ja tuon täytyy kyllä olla jotain nestejuttuja..

Daaria mä tiedän tuon tunteen kun reissaa ja tulee ihan puhki poikki väsyneenä takaisn. Mutta kyllähän se henkisesti ainakin virkistää kun välillä pääsee kotoa pois. Nyt vaan nukut univelkaa pois. Ja siitä yhdestä pitsasta ei kannata välittää, se on ahtaan vaeltanu! =) Vain se merkkaa mitä tästä lähtien suuhus paat.

Mä päätin nyt ruveta nukkumaan. siis ei tietenkään nyt, vaan kunnon yöunia. Mä oon jatkuvasti väsyksissä, sitten tekee makeaa mieli, eikä jaksa liikkua. Nyt mä alan mennä ajoissa nukkumaan, niin varmasti helpottaa muutkin asiat. Kun ei kerran mitään muuta syytä löytynyt verikokeistakaan, niin pakkohan sen on sitten olla että mä tarvin vaan niin paljon unta. (yhtä paljon kun mun 2 ja 3 veet) =)

Mutta tästä se taas lähtee, tsemppiä kaikille, mä oon jo crossannukkin tänään!
 
Hyvä Maruska!! Siitä se taas lähtee =)

Millimetri: Nuku hyvä ihminen jos vaan voit. Mulla on vähän ongelmana että ku univelkaa kertyy ni en saa nukuttua sitä pois ku vauvaa pitää kuitenkin yöllä syöttää. Ja päikkärit on aika mahdottomat, mut aina ku pystyn niin nukun. Ja illalla meen aina kymmeneltä nukkuun jos vauva jo nukkumassa. Oma aika on aika vähissä mut nyt pidän ykkösenä tuon nukkumisen.
Onneksi verikokeet oli sulla kuitenkin ok =)

Tänään oon syönyt seitiä ja vihanneksia, eli kaloreita hyvin niukasti.. Oli kyllä vähän kuivaa :x
 
Sellaista mietin, että mikä teitä motivoi tässä laihdutuksessa? Miksi haluatte laihtua?
Kukaan meistä ei ole mikään kunnon lihava, ainakaan mitoista päätellen.. Mikä se on se teidän juttu, MIKSI?

Mulla on ehkä nuo lapset se ykkönen. Haluaisin että niillä olisi normaalivartaloinen ja terve äiti ja sitä kautta malli. Tietenkin myös se terveys, eli en halua mitään diabetestä tms. meillä suvussa on diabetesta, eli sitä kautta mullakin isompi riski. Sit tietenkin nää houkuttelevimmat, haluan näyttää hyvältä ja ostaa kaikkia ihania vaatteita.

Ja kun mä en oikeasti oo koskaan ollu normaalipainoinoin, niin joskus vielä haluaisin olla. Mä haluun olla TAVALLINEN. Tosin harmi vaan, kun mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä tavallisemmaksi muuttuu kiloinensa. Kymmenen vuotta sitten olin ainoita pulskia tuttavapiirissä, nyt alkaa pulskat johtaa =) Tosin mä en halua olla mukana siinä tilastossa. Mä olin vähän aikaa sitten sellaisessa jutussa, missä oli paljon keski-ikäisiä naisia (joo, tytönheitukkana sellaisessa porukassa =) ) Niin, oikeesti, yli puolet oli kunnolla isoja ja vain pieni osa oli hoikkia. Nyt mulla on vielä 15 vuotta ennen kun oon 40 ja mä haluun olla se poikkeus tilastossa =)

Niin ja Maruskaa unohtui aiemmin onnitella, elikkäs onnea! Siitä se alamäki alkaa!

Ja Daarialle tsemppiä seitin kanssa =) Mä en osaa seitistä tehdäkkään muuta kun kuivaa =)
 
Minä täällä taas moi. =)

Mä tein vähän tutkimustyötä. Lainasin kirjastosta jonkun laihdutuskirjan, siis ei mikään sellainen huuhaa juttu, vaan pitäis olla ihan asiateos. Katri Mannisen kirjoittama. No, en oo vielä päässy alkua pidemmälle, mutta sellaisen jutun sieltä bongasin, että proteiinia pitäisi saada laihdutettaessa enemmän kuin tavallisesti sen takia, että lihakset ei hupenisi (sen nyt kaikki varmaan tiesikin). Mutta siinä oli kans luku, ett älaihduttajan pitäisi syödä proteiinia 1.25-1.5g/painokilo, eli mun pitäis syödä 104g proteiinia/pv. Noh, sehän nyt ei sanonu mulle mitään, ajattelin, että syön varmaan ihan hyvin proteiinia kun syön lihaa ja maitotuotteita jne. No menin sit piruuttani kiloklubin sivulle ja kirjasin sinne syömiseni. Se niiden taulukkohan näyttää lähes kaiken. Niin mulla oli välipala mukaan luettuna koko päivän syömisissä 50g proteiinia ja mä en meinannu syödä enää kun illallisen. Elikkäs siinä ainakin yks parannettava juttu. Lisäks herjas, että liian vähän rasvaa ja kaloreitakin oli vain joku 700. Elikkäs sais olla 700 kalorin illallinen että olis edes 1400 yhteensä.. Juups, pitää vissiin ruveta syömään vähän tukevampaa aamupalaa ja lounasta..

Oikeesti, jos mietitte omaa syömistänne, niin kannattaa tutustua tuohon kiloklubiin, se niiden taulukko kertoo tosi hyvin kaikkea, ei tarvi ite laskea. Ja kaikki ruuat mitä mä syön, oon löytäny sieltä.

Lisäks kokeilin, niin se antoi täyden hyväksynnän mun liikunnalle, jos neljänä päivänä crossaan 30 min. ja yhtenä teen 30 min. pilatesta, siis viikossa. Tuon pystyn ihan hyvin tekeen päikkäriaikaan. Ja viikonloput saan olla vapaalla.

Mut hei, mitäs hiljaiseloa nyt vietetään? Missä kaikki luuraa?
JA Sasumoto, nyt äkkiä takaisin!, ethän lannistunu pienestä takapakista?
 
Eli joo, mävietin nyt hiljaiseloa useamman viikon.. mä retkahin siihen malliin mässäilemään ja mun oli vaikeaa olla ostamatta herkkuja.. lähes päivittäin söin jotai hyvää...
no, eilen aamulla kävin pitkästä aikaa vaa´alla ja paino on nyt 61,4kg ja jos en imettäisi niin painaisin varmasti enemmän..
no tästä mun laihis taas alkaa ja nyt on taas tsemppi päällä! :D

Ja sit jotta motivaatio pysyisi niin lupasin maksaa siskolla 50? jos en joulukuussa paina 55kg :D Minähän aio vapaaehtoisesti sitä summaa sille maksaa eli on pakko laihduttaa :xmas:
 
Heipparallaa kaikille!!

Eilen oli kyllä semmonen hässäkkä päivä etten ees kerennyt tänne mitään kirjoitella. Paluu arkeen ku mies meni töihin :/

mirkku: Haluatko että lisään sut etusivun listaan? Saat toki muutenkin hengailla mukana =)

Miksikös minä laihdutan... Täytyy kyllä myöntää että mää vaan oon niin pinnallinen että haluan näyttää hyvältä. Ja minusta hoikat ihmiset ovat kauniinpia kuin lihavat. Toki myös terveydellisistä syistä koska painoindeksini on ylipainon puolella mutta itse en varsinaisesti sairas ole. Ja siis mulla ei ole mitään sairauksia ja kaikissa kokeissa (veri-, kolesteroli- tms.) on aina tosi hyvät lukemat. Haluaisin vain olla joskus tyytyväinen itseeni ja uskon että jos olisin laihempi niin olisin tyytyväinen. Toivottavasti, sen näkee sitten.
Olen saanut tämän mallin täysin äidiltäni. Hän ei ole ollut koskaan tyytyväinen omaan ulkonäköön ja on ainaisella laihdutuskuurilla. Ilman tuloksia. Kai sitä vaan toivoo ettei itse olis parin kymmenen vuoden päästä samassa jamassa. Äitinikin on terve ihminen mutta ylipainoinen ja se miten hän halveksii itseään eikä pidä itseään missään arvossa on musta todella surullista.

ounou, pitää mennä imettään, jatkan kohta...

ja jatkuu...

Eli siis lyhyesti sanottuna itsetunnon takia laihdutan. Niin kai sen voi sanoa.

Millimetri: Just tuon proteiinin saannin takia oon jättänyt ne hiilarit minimiin. Ja syy miksi välillä paino junnaa tai on noussut on täysin hiilareissa. Niitä on sillon tullut syötyä niin heti turvottaa ja paino nousee. Aijon nyt "laihari" vaiheessa jättää kokonaan vaaleen leivän ja pastan ja perunan ja riisin ja sitten ku oon tavoite painossa niin vähitellen lisään niitä ruokaan. Mutta en siinä määrin ku ennen. Ja vaaleeta leipää en tule syömään enää koskaan.
Eli kun päivän ruuat koostuu lähes pelkästään lihasta ja salaatista niin uskon että mulla tulee tuo proteiini tarve täyteen.
Miten muuten, maksaako tuo kiloklubi vai mikä siinä on systeemi?

Ellu: Tervetuloa takaisin, mää jo ihmettelinkin että minne katosit. Nyt tsemppi päälle, eihän me nyt mitään rahaa kenellekään makseta =)

Eilen vähän haksahdin ja söin pari villevallaton jäätelöä :ashamed: ja illalla karjalanpiirakkaa :ashamed: Mutta onneksi nuo oli semmoisia lieviä haksaduksia :saint:
Ja tänään tulee vieraita ja ostin jäätelökakkua. Aijon syödä palan mutta niin ettei päivän pisteet ylity. Sen lupaan. Muuten sitten kasvis liha linjalla. Ja maitorahka että saa kalsiumia :saint: ainiin, saahan sitä jäätelöstäkin :D
 
Miksi laihdutan:
Samoja syitä löytyy kun Daarialta, oman itsetuntoni takia. Mulla on useasti ruma ja läski olo kun katon peiliin.
Aattelin et jos olis hoikempi näyttäisin ehkä vähän paremmalta :/
Mut yhen oon elämäni aikana oppinut, monesti vähän pyöreämmät ihmiset on ilosempia eikä koko ajan mieti miltä näyttävät tai mitä uskaltaa pistää suuhun. Ja sellaset hoikat ja ainaiset laihduttajat ovat usein kauhean pinnallisia ihmisiä :|
En toki haluu yleistää mut ite ainakin kaveri piirissäni oon tämän huomannut....


Eilen tul ivietettyä melkein koko päivä 1mustikka metsällä :D Nyt on mustikoita jää kaapissa ja jotain hyvää pitäis niistä väsätä :)
 

Yhteistyössä