(Tulevia) äitejä Itä-Vantaalta?

Heippa!
Täällä 26v. esikoistaan (LA 30.12.07) odotteleva tuleva äiti. Ollaan muuttamassa parin viikon kuluttua Itä-Vantaalle Hakunilan läheisyyteen, ja ajattelin että uudet tuttavuudet olisivat mukavia. Eli ottakaa yhteyttä, jos tuntuu siltä että uusi ystävä ei olisi huono asia. :)

- Tannukka ja masukki Inniäinen
 
täällä myös yksi itävantaalla esikoista odottava 26 vuotias tuleva äiti,la 15.1. Asustelaan Koivukylän läheisyydessä. Miten olisi kaffelle meno porukalla tai muuten?Tässä vielä s.postini jenni-81@nic.fi
 
Hei kaikki!

Olemme sopineet muutamien Itä-Vantaan masukkaiden kanssa tapaamisen huomiselle Tikkurilan Wayne's Coffeehen klo 16.30. Tulkaa ihmeessä paikalle, jos haluatte tavata muita (odottavia) äitejä! :)
Lisätietoja voi kysellä vaikka multa sähköpostista tannukka@tintti.net

Tapaamisiin!!
 
Mitenkäs toi kahvittelutilaisuus meni? Saapuiko monikin paikalle? Uteliaisuudesta kyselen... ;)
Ja jos toinen tilaisuus järjestyy, täällä olisi yksi halukas osallistuja. (vaikka en enää odottava olekkaan...) =)
 
Täällä yksi kiinnostunut, jos vain suinkin saan mieheltä rahaa nyittyä. :p Kumpikas päivä olis parempi, lauantai vai sunnuntai? Voisin kysellä myös erästä joulukuun masukasta mukaan, josko hänkin innostuis.
 
Mulle päivällä ei ole väliä, kumpikin käy yhtä hyvin. Eikä pakko ole syömään lähteä, kahvittelukin käy. ;)
Tannukka Kumpi päivä olisi sinulle parempi?
Olisiko muita kiinnostuneita lähtemään syömään/kahville tulevana viikonloppuna?
 
Äh. Mulla oliki jo sovittua menoa vkonlopuksi, tämä raskausdementia himmentää vähän tuota muistia. :headwall: Joten taidan sittenkin joutua jättämään väliin, ellei lykätä tapaamista.. Ensi viikonloppukaan ei onnistu, ollaan menossa ystäväperheen tyttären 1v-synttäreille..
 
No voi kölli, mulle olis sittenki käyny tää vkonloppu, kun mies ilmotti menevänsä ylitöihin koko vkonlopuksi.. :headwall:
En nyt ainakaan muista, että mulla olis mitään ens torstainakaan, ellei nyt kuuluisa r-dementia oo iskeny. Aamulla on neuvola, mutta se on aamulla.. Eli pitäis passata, jos vaan suinkin jotenkin nuo yhteydet pelaa sopivasti. :)
Niin, ollaanko me menossa syömään vai kahville? Pitää osata suunnitella tuo ruokapolitiikka sen mukaan. Mulle passais vaikka Rosso.
 
Täälläkin mies tän viikonlopun mökki reissulla...
Mullekin Rosso kävis hyvin. Mä voisin vaikka syödäkin, en oo vähään aikaan ollut ulkona syömässä. Että jos muutkin innostuu syömään niin mikä ettei :p
 
Noouuuu.. Just pyysi yks kaveri, että käytäis torstai-iltana hakemassa heiltä vauvankamoja, jotka ovat myymässä meille.. :/ Eli mun osalta ei taaskaan onnistu tuo torstai. Voi elämä että tämä on nyt vaikeeta taas.
 

Yhteistyössä