Tuli mieleeni vaippakeskustelusta, minua kiusattiin koulussa terveyssiteistä

Siis olin lukiossa 80-luvun alussa. Minulla oli runsaat kuukautiset ja en edes yrittänyt käyttää tamponeja, siteitäkin piti vaihtaa useamman kerran päivässä. Siihen aikaan siteen olivat hieman paksumpia kuin nämä nykyiset ja minun väitettiin käyttävän vaippoja.
Ole toisessa ketjussa kirjoittanut erään uskonlahkon (jehovan todistajat) minuun kohdistamasta kiusaamisesta, tämä oli yksi kiusaamistapa.
On mahdollista-en tietenkään varmasti tiedä-että 40-vuotiaan naisen vaippaketju on kyseisen lahkon harjoittamaa välillistä kiusaamista, on nimittäin mahdollista, että jossain aiemmassa keskustelussa joku on kysynyt neuvoa siihen, että hänen 3-4 vuotias lapsensa käyttää vielä vaippoja.
Siis näin toteutetaan rinnakkaisilla otsikoilla kiusaaminen, kysyt esim. isomman lapsesi vaipoista ja kohta toiseen keskusteluun ilmestyy ikävänsävyinen otsikko.
 
On mahdollista-en tietenkään varmasti tiedä-että 40-vuotiaan naisen vaippaketju on kyseisen lahkon harjoittamaa välillistä kiusaamista, on nimittäin mahdollista, että jossain aiemmassa keskustelussa joku on kysynyt neuvoa siihen, että hänen 3-4 vuotias lapsensa käyttää vielä vaippoja.
Siis ajatteletko että jehovantodistajat kiusaavat välilisesti sen ketjun ap:tä vai sinua siinä kyseisessä ketjussa?
 

Yhteistyössä