Tulkaa meille kesälomallanne :)

Tiedoksi vielä että mulla on täällä paikanpäällä suomalainen "luottohenkilö", joka luovuttaa avaimet ja jonka puoleen voi kääntyä jos jotain ongelmia asunnossa ilmenee.

Perheen pienimmille löytyy pihalta puhallettava lastenallas, 1 babysitteri, syöttötuoli ja jos haluatte vuokrata auton on meillä 1 lastenistuin > 36kg asti niin ei tarvi vuokrata .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Hei millainen alue muuten on? oNko vilkas yöelämä?
Onko siellä nähtävyyksiä? Vai onko enemmän paikallista elämää. ei niinkään turistipaikka?
Niin ja pärjääkö siellä enkulla?
Asuinalueellamme ei ole vilkasta yöelämää, mutta Fuengirolasta eli n. 2 km päästä sitä löytyy reilusti. Aurinkorannikko ON turistipaikka ja enkulla pärjää loistavasti. Malagan kaupunki on n. 30 km päässä 8 sinne pääsee esim. paikallisjunalla) ja siellä on ihana vanhakaupunki + yllinkyllin nähtävyyksiä. Fuengirolassakin on paljon nähtävää, vaikkei niinkään varsinaisia nähtävyyksiä ? AAArgh- kysyt vaikeita - mä vaan juoksen duunin ja tarhan väliä, ja meidän nähtävyydet pyörii vesipuisto, eläintarha , tivoli akselilla :whistle:
 
Hitsi - eikö kukaan halua meille??? Mulla lähtö suomeen lähenee ja vielä olis vapaita vuokraviikkoja.... Onko se "sammakkomies" ennustanut aurinkoista kesää sinne pohjolan perukoille vai mikä mättää?
 
Kuulostaa tosi hyvältä ja edulliselta. Jos oltais menossa, niin olisin vakavissani kiinnostunut. Mun vanhemmat muutti sieltä justiin takas, joten enää ei meidänkään lomat suuntaudu tuonne päin. Millä alueella tuo asunto on, jos saan udella? Olemme vuokranneet asuntoja ympäri Fuengirolan.

JOs joku on tuonne menossa, niin tämä kuulostaisi olevan tosi hyvä majoitustarjous! =)
 
[ Millä alueella tuo asunto on, jos saan udella? Olemme vuokranneet asuntoja ympäri Fuengirolan.

Asunto on Fuengirolan ja Mijas Costan rajalla. Alue on rauhallista omakoti/rivitalo aluetta. Sohailin linnan lähellä on Viejo Camping de Fuengirola eli leirintäalue, ja se on siinä naapurissa. Fugen keskustaan on 2 km ja Miramar parque ostoskeskukseen noin kilsa.

Tosi nihkeesti on vuokraus sujunut tänä kesänä - aikaisempina kesinä ei mitään ongelmaa. Huomenna vikaa päivää duunissa ja sitten suomeen virkavapaan turvin, ja tuloista ei tietoakaan - pari hajaviikkoa vain vuokrattu :/


 
No me ollaan sit viimeksi majoituttu lähellä teitä, nimittäin vanha linnoitus oli tien toisella puolella ja miramar parin korttelin päässä. Tosi hyvä sijainti, siitä kun kävelee rantaan, niin rantabulevardia pitkin kätevä käppäillä Fuengirolan keskustaan.

Toivotaan, että saatte asunnon vuokrattua! :flower:
 
Nyt lähden lomalle! Eli jos joku on kiinnostunut vuokrauksesta niin meiliä privasti : jonna.wahlberg@hotmail.com , tosin ollaan mökillä eli meilin ääressä harvakseltaan, mutta yritän käydä kurkkimassa. Tai laittakaa tekstari numeoon +34 666 72 90 38, niin otan yhteyttä. AURINKOISTA JA RENTOUTTAVAA KESÄÄ KAIKILLE!
 

Yhteistyössä