tummuuko alapään pigmentti vanhemmiten?

  • Viestiketjun aloittaja rumatpäät
  • Ensimmäinen viesti
rumatpäät
olen 30v nainen ja olen huomannut alapääni alkavan tummentua. tuntuu jotenkin kauhean yhtäkkiseltä kun en ole aiemmin huomannut. onko se ihan normaalia? koitin googlettaa ja tuli vaan vastauksia jostain vulvaari syövästä. o_0 ei ole muutenkaan mikään nätti alapää. miten tuota saisi sievemmän näköiseksi? olen nyt useamman vuoden sheivannu hygienia syistä. nyt hävettää koko värkki. miten tässä nyt kehtaa kenenkään kanssa alkaa mihinkään suhteeseenkaan..
 
rumatpäät
en ole turhamainen. aika päinvastainen. en yleensä välitä ulkonäöstäni muuten kuin siisteydestä. en meikkaa enkä stressaa mitä kukaan minusta ajatelee, kun tiedän etten ole minkään näköinen ja tuskin kukaan katsoo kahdesti. tämä häpyjuttu nyt on näitä juttuja jotka saavat minut ajattelemaan etten kelpaa kenellekään niin turha edes yrittää.. jos sitä peräti pystyisi tutustumaan uuteen ihmiseen ja päätyisi sänkyyn asti, mitä jos se ei enää ikinä haluakaan nähdä uudestaan kun on nähnyt tuon värkin..
 
sama vika
mulla ihan sama juttu,on alkanut tummuu iän myötä,no eipä ole kuitenkaan ukko lähteny vielä lätkimään:D älä suotta tollasta murehdi en oikeesti usko että joku mies tyrmää sut siks kun näki sun alapään,mieti nyt itekki miten hassulta se kuulostaa..et muuten kaikki ois ihan jees ja voisin siitä naisesta itselleni vaimon ottaa mutt kun sen alapää oli sen näkönen..ja toiseks jos joku mies tosissaan näin ajattelis,ni ehkä sit parempi et lähtis lätkii..lienee sillä sit vähän tummunut yläpäässä.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka. ja newbie
minä,
Kainalokarvat ilmaantuvat samoihin aikoihin kuin häpykarvat. Kainalokarvojen tarkoitus piilee lisääntymisessä, sillä hiessä olevat seksuaaliset houkuttimet, feromonit, tarttuvat paremmin karvaiselle kuin sileälle iholle. Monet naiset poistavat kainalokarvansa, kuten myös osa miehistä. Rintakarvoitus on miesten yläkehon etupuolella sijaitsevaa karvoitusta, joka kasvaa usein vasta noin 30 vuoden iässä. Osa miehistä poistaa rintakarvansa. 'Häpykarvoitus on karvoitusta ihmisruumiin etupuolella, hieman sukupuolielinten yläpuolella, miehillä myös kivespussien iholla. Häpykarvoitus kasvaa kummallekin sukupuolelle murrosiän myötä. Häpykarvoitus toimii sukuelinten pehmusteena yhdynnän aikana. Häpykarvoitus myös aiheuttaa hajuja, joita moni pitää houkuttelevina. Naisilla lisäksi virtsa ja muu lika valuu häpykarvoja pitkin pois iholta, ja karvoitus myös suojaa naisen sukupuolielimiä bakteereilta.
 
rumatpäät
minut ukko vaihtoikin nuoreen ja viattomaan. ehkä tämä synnytysten vääristämä ja muutenkin kummallinen värkki oli osasyy päätökseen.. eron jälkeen yhden miehen kanssa harrastanut seksiä ja siitä ei sittemmin kuulunut. en ole sen jälkeen uskaltanu päästää juttuja liian pitkälle vaikka parin tyypin kanssa kävinkin treffeillä.. mie aina kuvittelin että minulle on sattunu hyvät miehet kun ei ole kauheita traumoja tullut mutta nythän niitä onkin pullahtanu pinnalle.. hirveätä tämmönen elämä että olen nyt kyseenalaistanu kaiken itsessäni ja kelpaanko sittenkään..
 
35+
Olin 33 kun sain esikoisen ja sen jälkeen huomasin saman tummumisen ulkoisten synnyttimien värissä. Siihen asti väri melko vaalea oli aina. Tiedän kun olen poistanut karvat teini-ikäisestä asti. Kai se on ihan normaalia. Myös pienet häpyhuulet (jotka kuitenkin mulla suorastaan valtavan kokoiset) paljon tummemmat nykyisin.
 

Yhteistyössä