Tunnetko itsesi vanhaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja mkkä on ikäsi?

Itse olen 42v ja aika ajoin tuntuu että olen jo ihan vanha harppu. Olo on nuorekas, ja pidän itseni kunnossa fyysisesti ja ulkonäöllisesti mutta silti tuntuu että kohta se on elämä ohi ja arkkussa makaa :(
 
vierailija
Kyllä tunnen olevani ja olen 34v!

Miks ap on narsistinen jos kysyy onko muilla samoja tuntemuksia
Minä ainakin välillä mietin onko tää oman vanhuuden tunne yleistäkin liittyen esim.iläkriisiin vai mistä se johtuu.
Tähän asti en ole keksinyt muuta kuin sen että olen niin elämän utelias ja haluan oppia ja kokea koko ajan uutta, että sisimmässä sen menettäminen pelottaa ja kaiken näkemätt ja kokematta jääminen. Tosin...sitä siellä haudassa tuskin miettii mut....
 
vierailija
Riippuu joskus asiayhteydesta.

En tunne itseani vanhaksi siiina mielessa etta elamanhalu ja kunto ovat paikallaan. Nyt menen ja tulen just niin kuin lystaa enka ole huomannut etta en 'jaksaisi'. Paljon on viela kivaa ja jannittavaa katsottavaa ja koettavaa maailmassa, ja heittaydyn siihen mukaan kuin joku teini ::)

Mutta esim pikkulapsivanhempien seurassa tunnen itseni vanhaksi - en vaan jaksa sita pikkulapsipuhetta ja lasten loputonta ihmeellisyytta - eli se juna on minulla jo lahtenyt asemalta, ja hyva niin. Aika aikaansa kutakin.

t. 57v
 

Yhteistyössä