Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsen nukkumisongelmat (tyyliin 2 h nukuttamisrumba) johtuu lapsen ja äidin vuorovaikutusongelmista. Lapsi on kokenut jossain vaiheessa traumaattisen hylkäämisen kokemuksen, eikä uskalla nukahtaa.
Tai sitten hänellä on yhtä hsnkala luonne kuin vanhemmillaan. Itse olen oppinut nukahtamaan suht helposti noin 35v.
Miten luonne korreloi nukahtamisen kanssa? Ei mitenkään.
 
munmielipide
Alkuperäinen kirjoittaja hedona harmaama:
Alkuperäinen kirjoittaja munmielipide:
Jotkut naiset saavat liian helpolla lapsia!
Mut ei sille voi mitään :D Itseäni harmittaa se että raskaudun tyyliin jo ajatuksesta :D
en mä tiedä minkälainen ihminen olet, joten en voi tietää saatko just sä liian helpolla lapsia, mut ei sen sentää tartteis harmittaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona harmaama:
Alkuperäinen kirjoittaja munmielipide:
Jotkut naiset saavat liian helpolla lapsia!
Mut ei sille voi mitään :D Itseäni harmittaa se että raskaudun tyyliin jo ajatuksesta :D
Ja mä pystyin suunnitella raskaudet niin jopa että päätin missä kuussa haluan synnyttää ja monenko viikon ikäerolla lapset teen :)
Sitten vaan raskautumaan ja odotus alkoi. Musta on kiva kun tulee helpolla raskaaksi.
 
hedona harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja munmielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona harmaama:
Alkuperäinen kirjoittaja munmielipide:
Jotkut naiset saavat liian helpolla lapsia!
Mut ei sille voi mitään :D Itseäni harmittaa se että raskaudun tyyliin jo ajatuksesta :D
en mä tiedä minkälainen ihminen olet, joten en voi tietää saatko just sä liian helpolla lapsia, mut ei sen sentää tartteis harmittaa
Mut kun mä olisin halunnu edes vähäsen kokea sitä jännitystä. Mut ei :D Esikoinen sai alkunsa kun sovittiin et puolen vuoden päästä voidaan alkaa miettimään lapsentekoa, sitten unohdin yhden e-pillerin :D Kuopus taas sai alkunsa 2 viikkoa ehkäisyn lopettamisen jälkeen :)
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alle kolmevuotias kuuluu hoitaa kotona eikä päiväkodissa, perhepäivähoitajalla tms. Kotona oleva pitkäaikainen hoitaja voi tulla varauksin kyseeseen. Kaikki jotka muuta väittävät, huijaavat itseään. Tästä huolimatta oma 2 v. on osaviikon hoidossa. Mutta mielipiteeni on siis se että pienen lapsen paras paikka on äidin/isän kanssa kotihoidossa.
Mulla sama mielipide. Alle 3v:n ei kuulu olla päiväkodissa 9h/päivä 5 päivänä viikossa. Paras paikka alle 3v:lle on kotona oman vanhemman tai isovanhemman kanssa.

Oma 2vuotiaani on päiväkodissa kirjoilla, koska olemme molemmat töissä. Mutta teemme vuorotyötä ja käytännössä lapset on päiväkodissa keskimäärin 6-7 päivänä kuukaudessa ja niistäkin puolet on alle 4 tuntisia päiviä. Eli ovat kuitenkin enimmäkseen kotihoidossa. En olisi ikinä voinut kuvitellakkaan laittavani 2vuotiasta päiväkotiin jos sen pitäisi olla siellä 5päivänä viikossa täysi päivä.
 
Malina
Pelkään mustalaisia. Mielestäni abortin tehneet eivät ansaitse saada lapsia koskaan. Mielestäni pahoinpitelijät perheissä ansaitsisivat kivitystuomion, pahoinpidelty saisi heittää ensimmäisen kiven. Kiukuttelevat lapset on ärsyttäviä varsinkin jos ne on toisten lapsia, tekis mieli haukkua vanhempien kasvatusta. Lapsettomat syyllistää aina helposti lapsia saaneita ja haluavat saada aina huomion ja säälin itseensä: minä minä minä ja minun ongelmani. Luomusynnyttäjät: kyllä me epiduraalisynnyttäjätkin ollaan kohdattu ihan riittävästi kipua synnytyksessä. Niin ja anopit on tooosi huono keksintö.
 
Ihminen muuttuu ajan myötä, eikä aina positiiviseen suuntaan.
Mielipiteetkin voivat muuttua ajan myötä ja maailma muuttuu mustavalkoisesta värikkääksi. Ja ymmärretään minun mielipeeni ei ole aina se paras ja autuaaksi tekevä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mielestäni ihmiset, jotka pitävät masennusta tai muita mielenterveysongelmia vain laiskuutena tai "omana vikana", ovat tyhmiä. :saint: Kauniimmin sanottuna tietämättömiä. :)
Minusta se ei ole "omaa vikaa", mutta monesti ne suht nuoret ihmiset jotka jää masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeelle ei ole oikeasti lopullisesti työkyvyttömiä. Ystäviä, opiskelu- tai työpaikka, jotain mikä saisi elämän raiteilleen ja maistumaan niin johan masennus monelta katoaisi. Puhun omasta kokemuksesta.
 
-
Säälin monia täällä palstalla kirjoittelevia usein kouluttamattomia äitejä, jotka esimerkiksi käyttävät asiatonta kieltä ja haluavat sillä tavoin korostaa pahaa oloaan ja ahdinkoaan. Säälin niitä, jotka ovat itsekkäitä ja päihderiippuvaisia tai masentuneita ja säälin heidän lapsiaan.
 
no näin
- Adhd tarkoittaa pilalle hemmoteltua lasta jolla ei ole ollut mitään rajoja

- yli 35v. naiset pitäisi pakkosteriloida, miksi niiden on pakko vääntää vammaisia kakaroita vauvakuumeissaan?

- Lapsia ei ansaitse myöskään juopot, narkkarit, tupakoitsijat yms.

- Lihavat saisi maksaa itse terveydenhoitokulunsa kuten alkkikset yms. jotka itse aiheuttaa oman sairautensa. Ei kuuluisi yhteiskunnan näitä maksaa!

-Lapsettomuushoidot on ihan turhia, kenenkään geenit ei ole niin hienoja että yhteiskunnan tarvitsisi tukea niiden siirtämistä eteenpäin!

-Tupakointi pitäisi Suomessa kieltää kokonaan.

Ja niin edespäin....
 
samma här
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Jokaisen vanhemman pitäisi mielessään arvioida kuinka monta lasta jaksaa/ pystyy YKSIN hoitamaan. Enempää ei saisi tehdä.
Tätä toivon minäkin! Voisi tulla asetus että lapsille vähintään 3 vuoden ikäero (saisi toki kakaran vääntää mutta se otettaisi automaattisesti huostaan) ja se 2 sallittaisi jokaiseen perheeseen!
 

Yhteistyössä