Tunnustakaa miehet

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 16:21 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 16:09 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 13:32 Mies kirjoitti:
8 krt pettänyt tämän 7 v aikna :p
Miksi, kaduttaako, oletko jäänyt kiinni ja miten?
Ei kaduta ja siksi kun muija on lihonut 6kk 15 kg :x En oo jääny kiinni, käytän kortsua
miks ihmeessa et ole sitten naisestasi eronnut jos kerta lihominen on sinun puoleltasi seurustelun pilannut? pintaliitoa.. jos se ulkonäkö on kaiken perusta..
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 16:35 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 16:21 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 16:09 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 13:32 Mies kirjoitti:
8 krt pettänyt tämän 7 v aikna :p
Miksi, kaduttaako, oletko jäänyt kiinni ja miten?
Ei kaduta ja siksi kun muija on lihonut 6kk 15 kg :x En oo jääny kiinni, käytän kortsua
miks ihmeessa et ole sitten naisestasi eronnut jos kerta lihominen on sinun puoleltasi seurustelun pilannut? pintaliitoa.. jos se ulkonäkö on kaiken perusta..
En jätä sitä 2 lapsen kanssa vielä asuun kolmistaan ja kyllä monella miehellä etoo naisensa jos se lihoo vaikka ei suoraan sano ja tämä on tosi, turha marista vastaan
 
MMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2007 klo 13:46 hoho hoho kirjoitti:
painukaa hoitoon petturit..miehethän on aina niin ihaia laihojakin usein... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ketä miestä oikeesti ees kiinnostaa joku läski muija... Ei pahemmin ketään. Että älä puolustele läskejäs niin ja kyllä mulla kroppa on kunnossa, salilla treenttu säännöllisesti, harrastuksia, ota oppia possu
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 17:42 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 16:35 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 16:21 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 16:09 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 13:32 Mies kirjoitti:
8 krt pettänyt tämän 7 v aikna :p
Miksi, kaduttaako, oletko jäänyt kiinni ja miten?
Ei kaduta ja siksi kun muija on lihonut 6kk 15 kg :x En oo jääny kiinni, käytän kortsua
miks ihmeessa et ole sitten naisestasi eronnut jos kerta lihominen on sinun puoleltasi seurustelun pilannut? pintaliitoa.. jos se ulkonäkö on kaiken perusta..
En jätä sitä 2 lapsen kanssa vielä asuun kolmistaan ja kyllä monella miehellä etoo naisensa jos se lihoo vaikka ei suoraan sano ja tämä on tosi, turha marista vastaan
en mä sitä väitäkään etteikö etos, mut eiköhän sen lastes äidin ole vieläkin vaikeampi jäädä yksin kun itsetuntokin on pettämisten myötä tuhottu.. lisäks ero ja pettämistä on tosi vaikeaa käsitellä kun on kaksi pientä hoidettavana. vähemmän sattuu taatusti se et jättää ennen kuin on uittanut m.unaansa joka mekossa ja jättää sitten..
 
Maybe
En oo pettänyt, mutta vähä mieli tekis vierasta. :p Toki sen täytyis olla paremman näkönen kun omani, muutenhan siinä ei oo mitään järkee, tosin ei oo helppo löytää kauniinpaa. Joo ja kumilla tietenkin..
 
ohoo
Mitäs sitten jos te miehet jäätte kiinni pettämises? Mitä vaimot uskoo ja mitä luulette jatkuuko avioliittonne?
Miten se vaikuttaa teihin pettäjiin jos vaimo saa tietää,vai kerrotteko itte pettäneenne jos vaikka pelkäätte jäävänne kiinni?
 
n79
Mä petin ex miestäni useamman kerran... oma mieheni alkoi tuon pettämisen jälkeen inhottamaan, aikaa meni kyllä, mut eroon tuo pettäminen johti.

Koskaan en kyllä tunnustanut pettäneeni, mut suhdetta en voinut jatkaa....

ansioni mukaan sain sit seuraavassa suhteessa, ku mies petti....
 
pettänny kans
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 09:15 n79 kirjoitti:
Mä petin ex miestäni useamman kerran... oma mieheni alkoi tuon pettämisen jälkeen inhottamaan, aikaa meni kyllä, mut eroon tuo pettäminen johti.

Koskaan en kyllä tunnustanut pettäneeni, mut suhdetta en voinut jatkaa....

ansioni mukaan sain sit seuraavassa suhteessa, ku mies petti....
Jos pettää puolisoaan,niin sillo ei kaikki ole hyvin suhteessa se on merkki tyytymättömyydestä ja jopa mjossain tapauksissa rakkauden loppumisesta,sitä vaan ollaan usein pitkissä liitoissa tottumuksesta tajuumatta kuitenkaan ettei siin oo järkee,jos on tyytymätön ja hakee uutta ulkopuolelta,
kulissiliitoyt on täysin typeriä ollaan vaan lasten tai sukulaisten vuoksi yhdessä kun on niin noloo jos ei meekkää hyvin pitää näyttää ystäville ja sukulaisille et ollaa unelma aviopari heh...kyllä on kurjaa ite en suostuis elämään missään kulissiliitossa päivääkään mis ei olis tunteita.
mut meit on niin moneks ja jokainen tekee niinku tahtoo mut älä sano noin ert sait ansios mukaan kun miehes petti sinuu kun olit ex-miestäs pettänny ei niin mee että tarttee vaa alistuu kun on ite tehny niin. mieti miksi niin kävi kummallakin kerralla !
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 09:36 pettänny kans kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 09:15 n79 kirjoitti:
Mä petin ex miestäni useamman kerran... oma mieheni alkoi tuon pettämisen jälkeen inhottamaan, aikaa meni kyllä, mut eroon tuo pettäminen johti.

Koskaan en kyllä tunnustanut pettäneeni, mut suhdetta en voinut jatkaa....

ansioni mukaan sain sit seuraavassa suhteessa, ku mies petti....
Jos pettää puolisoaan,niin sillo ei kaikki ole hyvin suhteessa se on merkki tyytymättömyydestä ja jopa mjossain tapauksissa rakkauden loppumisesta,sitä vaan ollaan usein pitkissä liitoissa tottumuksesta tajuumatta kuitenkaan ettei siin oo järkee,jos on tyytymätön ja hakee uutta ulkopuolelta,
kulissiliitoyt on täysin typeriä ollaan vaan lasten tai sukulaisten vuoksi yhdessä kun on niin noloo jos ei meekkää hyvin pitää näyttää ystäville ja sukulaisille et ollaa unelma aviopari heh...kyllä on kurjaa ite en suostuis elämään missään kulissiliitossa päivääkään mis ei olis tunteita.
mut meit on niin moneks ja jokainen tekee niinku tahtoo mut älä sano noin ert sait ansios mukaan kun miehes petti sinuu kun olit ex-miestäs pettänny ei niin mee että tarttee vaa alistuu kun on ite tehny niin. mieti miksi niin kävi kummallakin kerralla !
mut jos suhde ei toimi tai siinä ei ole kaikki kunnossa ni silti ei tarvitse pettää. voi joko yrittää korjata sitä mitä korjattavissa on tai lopettaa suhteen. parisuhteeseen kuuluu aina kaksi osapuolta, jos toinen ei tiedä mikä toisen mielestä mättää, niin paha on silloin korjata mitään. jos tuntuu siltä et ei rakasta toista enää niin pitäisi lähteä suhteesta reilusti, ilman et pitää pettää ja sitä saa sit käyttää pakoreittinä suhteesta. usein ihmiset näin tekee.. aletaan pettämään ja kun jää kiinni ni on helppo lähteä. musta se on vaan tarpeetonta toisten satuttamista..
 
jahas
eli minä lihoin raskaana 30kg ja sain puotettua 14kg minä pidän itseäni läskinä ja isitä oon ja masentaa ko ennen oli niin solakka siis mieheni sanoo että häntä ei haittaa ja on mukavempi ko on mistä ottaa kiinni eli hän valehtelee???????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 23:53 jahas kirjoitti:
eli minä lihoin raskaana 30kg ja sain puotettua 14kg minä pidän itseäni läskinä ja isitä oon ja masentaa ko ennen oli niin solakka siis mieheni sanoo että häntä ei haittaa ja on mukavempi ko on mistä ottaa kiinni eli hän valehtelee???????
Ei valehtele. Jotkut tykkää muhkummasta ...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 21:10 kolmen isä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 23:53 jahas kirjoitti:
eli minä lihoin raskaana 30kg ja sain puotettua 14kg minä pidän itseäni läskinä ja isitä oon ja masentaa ko ennen oli niin solakka siis mieheni sanoo että häntä ei haittaa ja on mukavempi ko on mistä ottaa kiinni eli hän valehtelee???????
Ei valehtele. Jotkut tykkää muhkummasta ...

:D
 
ruma ankanpoikanen
Mun mies on lihava(no en itekkään mikään malli ole,mutta..). Oli ennen kans laiha,urheilija. Mutta niinhän sitä sanotaan että kun äiti odottaa lasta,niin sinä aikana voi myös isikin lihota :)
En minäkään ole jättänyt miestäni vaikka hän onkin lihonut. Sama kulta hän on silti mulle :heart:
...älkää katsoko vain pintaa,sillä moni kakku päältä kaunis.
 
Kaunis
Minä olen miestäni 13 vuotta nuorempi ja mallin toitä tekevä nuori JA KAUNIS nainen. Vaikka tälläkin hetkellä voisin pettää miestäni niin paljoin kuin huvittaa ja miehiä riittäisi vaikka joka päivälle uusia ja ei mitään tavallisia tallaajia niin MINÄ EN IKINÄ PETTÄISI MIESTÄNI!!! Meillä oli alussa ongelmia kun mies oli mustasukkinen ja pelkäsi että minä kyllästyisin tai nyt kun hän on lihonnut 6 kiloa pieni epävarmuus iski miehelläni, mutta onneksi se meni ohi!!

Se pettää joka haluaa pönkittää omaa itsetuntoaa ja haluaa vakuutella itsellensä että minä kelpaaan sittenkin jollekkin!! SUORASTAAN SÄÄLITTÄVIÄ.... ON MUKA NIIN MIEHIÄ MUTTA SITTEN KUN PITÄIS OLLA VÄHÄN MUNAA ETTÄ PUHUISI ASIASTA JA ONGELMISTA PUOLISOLLE NIIN PUPU MENEE PÖKSYYN!!

Rakastan sitä että mies on ISOILLA kirjaimilla MIES eikä mikään säälittävä pettäjä. Vaikka mieheni lihoisi kuinka niin MINÄ EN TULE IKINÄ PETTÄMÄÄN!!! Perheestään huolehtiva ja kunniallinen mies on mun makuun... ei mikään pinnallinen ja pohjimmiltaan epävarma mamman poika!!!

ÄLKÄÄ naiset uskoko kaikkea mitä täällä lukee.... ei kaikki petä vaikka voisivat tehdä niin....pettäjässä on itsessään jotain vikaa kun niin tekee eikä petetyssä.

Minulla on itsellä veli joka on ollut onnellisesti 10-vuotta naimisissa ja vaimo on lihonut kilon per vuosi ja tiedän että veljelleni on kysyntää kun kaverinikin sitä himoitsevat mutta HÄN JUMALOI VAIMOANSA JA ON ITSEASISSA USKOMATTOMAN MUSTASUKKAINEN HÄNESTÄ!!!! Hän ei ikinä voisi kuvitella olevansa keneenkään muun kuin oman vaimon kanssa.

:LOL: :LOL: olette te pettäjä miehet ja naiset säälittäviä!!! Mä olen sata varma että teistä moni on vielä aika säälittävän näköisiä ja luonteeltakin suorastaan köyhiä jotka haluavat vaan pönkittää omaa epävarmuutta pettämisellä!!! :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 11:50 Kaunis kirjoitti:
Minä olen miestäni 13 vuotta nuorempi ja mallin toitä tekevä nuori JA KAUNIS nainen. Vaikka tälläkin hetkellä voisin pettää miestäni niin paljoin kuin huvittaa ja miehiä riittäisi vaikka joka päivälle uusia ja ei mitään tavallisia tallaajia niin MINÄ EN IKINÄ PETTÄISI MIESTÄNI!!! Meillä oli alussa ongelmia kun mies oli mustasukkinen ja pelkäsi että minä kyllästyisin tai nyt kun hän on lihonnut 6 kiloa pieni epävarmuus iski miehelläni, mutta onneksi se meni ohi!!

Se pettää joka haluaa pönkittää omaa itsetuntoaa ja haluaa vakuutella itsellensä että minä kelpaaan sittenkin jollekkin!! SUORASTAAN SÄÄLITTÄVIÄ.... ON MUKA NIIN MIEHIÄ MUTTA SITTEN KUN PITÄIS OLLA VÄHÄN MUNAA ETTÄ PUHUISI ASIASTA JA ONGELMISTA PUOLISOLLE NIIN PUPU MENEE PÖKSYYN!!

Rakastan sitä että mies on ISOILLA kirjaimilla MIES eikä mikään säälittävä pettäjä. Vaikka mieheni lihoisi kuinka niin MINÄ EN TULE IKINÄ PETTÄMÄÄN!!! Perheestään huolehtiva ja kunniallinen mies on mun makuun... ei mikään pinnallinen ja pohjimmiltaan epävarma mamman poika!!!

ÄLKÄÄ naiset uskoko kaikkea mitä täällä lukee.... ei kaikki petä vaikka voisivat tehdä niin....pettäjässä on itsessään jotain vikaa kun niin tekee eikä petetyssä.

Minulla on itsellä veli joka on ollut onnellisesti 10-vuotta naimisissa ja vaimo on lihonut kilon per vuosi ja tiedän että veljelleni on kysyntää kun kaverinikin sitä himoitsevat mutta HÄN JUMALOI VAIMOANSA JA ON ITSEASISSA USKOMATTOMAN MUSTASUKKAINEN HÄNESTÄ!!!! Hän ei ikinä voisi kuvitella olevansa keneenkään muun kuin oman vaimon kanssa.

:LOL: :LOL: olette te pettäjä miehet ja naiset säälittäviä!!! Mä olen sata varma että teistä moni on vielä aika säälittävän näköisiä ja luonteeltakin suorastaan köyhiä jotka haluavat vaan pönkittää omaa epävarmuutta pettämisellä!!! :LOL:
Kyllä puhut asiaa!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 11:50 Kaunis kirjoitti:
Minä olen miestäni 13 vuotta nuorempi ja mallin toitä tekevä nuori JA KAUNIS nainen. Vaikka tälläkin hetkellä voisin pettää miestäni niin paljoin kuin huvittaa ja miehiä riittäisi vaikka joka päivälle uusia ja ei mitään tavallisia tallaajia niin MINÄ EN IKINÄ PETTÄISI MIESTÄNI!!! Meillä oli alussa ongelmia kun mies oli mustasukkinen ja pelkäsi että minä kyllästyisin tai nyt kun hän on lihonnut 6 kiloa pieni epävarmuus iski miehelläni, mutta onneksi se meni ohi!!

Se pettää joka haluaa pönkittää omaa itsetuntoaa ja haluaa vakuutella itsellensä että minä kelpaaan sittenkin jollekkin!! SUORASTAAN SÄÄLITTÄVIÄ.... ON MUKA NIIN MIEHIÄ MUTTA SITTEN KUN PITÄIS OLLA VÄHÄN MUNAA ETTÄ PUHUISI ASIASTA JA ONGELMISTA PUOLISOLLE NIIN PUPU MENEE PÖKSYYN!!

Rakastan sitä että mies on ISOILLA kirjaimilla MIES eikä mikään säälittävä pettäjä. Vaikka mieheni lihoisi kuinka niin MINÄ EN TULE IKINÄ PETTÄMÄÄN!!! Perheestään huolehtiva ja kunniallinen mies on mun makuun... ei mikään pinnallinen ja pohjimmiltaan epävarma mamman poika!!!

ÄLKÄÄ naiset uskoko kaikkea mitä täällä lukee.... ei kaikki petä vaikka voisivat tehdä niin....pettäjässä on itsessään jotain vikaa kun niin tekee eikä petetyssä.
Minulla on itsellä veli joka on ollut onnellisesti 10-vuotta naimisissa ja vaimo on lihonut kilon per vuosi ja tiedän että veljelleni on kysyntää kun kaverinikin sitä himoitsevat mutta HÄN JUMALOI VAIMOANSA JA ON ITSEASISSA USKOMATTOMAN MUSTASUKKAINEN HÄNESTÄ!!!! Hän ei ikinä voisi kuvitella olevansa keneenkään muun kuin oman vaimon kanssa.

:LOL: :LOL: olette te pettäjä miehet ja naiset säälittäviä!!! Mä olen sata varma että teistä moni on vielä aika säälittävän näköisiä ja luonteeltakin suorastaan köyhiä jotka haluavat vaan pönkittää omaa epävarmuutta pettämisellä!!! :LOL:

No huh huh !!!!

Pitäisköhän sinun kasvaa vielä jokunen vuosi ja kirjotella sitten vaikka uudestaan :)
 

Yhteistyössä