TUNNUSTUSKETJU - tunnusta tähän salatut asenteesi tai mielipiteesi tai tekosi (HUOM! KETJU EI OLE RIITELYLLE, VAAN AINOASTAAN LYHY

  • Viestiketjun aloittaja KUUTAR 08
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Söin mieheni äidin antamat ja mieheni sittemmin hukkamaat erikoiset lahjasuklaat yksin ne löydettyäni. Antamatta miehelle muruakaan:( Siihen kyllä liittyi miehen laihis, mutta silti...
 
arvostelija mamma
En oikeesti ymmärrä vain yhden lapsen vanhempia kun he valittavat ettei mitään ehdi eikä
jaksa, itsellä on lapsia 2 ja täysiaikainen työ. En siis ymmärrä ihmisiä jotka eivät jaksa hammasta purren. Nolona tunnustan!
 
Tunnustan että olen oikeasti aika kova juoruilemaan, vaikka jotkut ystäväni toisin luulevat.
Hih, hii....Enimmäkseen kyllä kaikki juorut menevät miehelleni, sekä anopilleni. =)

Lisäksi olen kova kommentoimaan aina liikennettä, mutta en omista itse edes ajokorttia. Ärsyynnyn helposti automatkoilla.

Tunnustan myös joskus toivovani että anoppini pitäisi joskus sen suunsa kiinni! Vaikka väkisin!
(Mutta kyllä rakastan silti ehdottomasti anoppiani.)

Tunnustan myös, että vaikka uskon ja luotan mieheeni kuin tukevaan kallioon, pelkään joka ikinen päivä että hän jättää minut.
 
Mä tunnustan ärsyyntyväni sitä, että maassa ei eletä maan tavalla. Lapsille pitäis järjestää "erikoisjuttuja" koulussa ja hoidossa kun ei voi osallistua siihen eikä tähän eikä syödä sitä eikä tätä. Kaikki on niin pirun hankalaa kun pitäs tehdä erilailla kuin muut. Edes joululauluja ei voi laulaa, jos niissä on jotain uskonnollisia juttuja. Tuskin kukaan suomalainen, joka on vaikka Turkkiin tai mihin tahansa maahan muuttanut, siellä vaatii omalle lapselleen suomalaisia tapoja ja eri uskontojuttuja ja muuta.. tai jos vaatiikin, tuskin sen pillin mukaan hypitään.
 
tunnustus
Vihaan somaleja ja muita maahanmuuttajia. En jaksa välillä vastata kavereilleni puhelimeen.
Koetan tulla salaa raskaaksi. Vihaan erästä naista niin paljon, että tein paskaisen tempun hänelle.
 
vieras
Tunnustan, et mua ärsyttää AIVAN SUUNNATTOMASTI autoilijat, jotka ei päästä suojatiellä seisovia kadun yli - vaan ajavat kuin eivät näkisi mitään (ehkä jo pelkkä autolla ajo on niin haastavaa, että ei havainnointikyky riitä jalankulkijoihin).
 
Joopatijoo
Tunnustan, että mua vi..ttaa ihmiset, jotka aukoo turpaansa irc-gallerian päiväkirjassaan, haukkuu ja arvostelee muita ja sitten itse vetävät herneen nenään jos heitä arvostellaan. Ja saatika se että poistavat omat kommenttinsa jos joku antaa negaa.
 
miekkis
Tunnustan, et mua ei enää yhtään haittaa imetyksen epäonnistuminen. Pullottelu on ihanan helppoa =) Ja varsinkin näin talvella ei yhtään kiinnostais vetää rintoja esille jossain viluisessa kauppakeskuksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Tunnustan, että minulla on suhde naimisissa olevan naisen kanssa ja meillä on yhteisiä lapsiakin.
No olipa hyvä kompa... Ha-ha.
On se aika hyvä kompa. Monikaan ei tule esittäneeksi kysymystä, että millainen suhde kyseessä on. Aviosuhdehan se; olen naimisissa hänen kanssaan ja lapsemme ovat syntyneet avioliittomme aikana.
 
Tunnustan
Istun liikaa koneella, se häiritsee oikeaa elämää...

Olen helvetin kateellinen kahdelle kaverilleni ja jopa joillekki täällä kun he tulevat raskaaksi tai ovat jo saaneet lapsia

Vihaan katja87 kun riistää biologisen isän oikeudet, tytsiä joskus ku se on niin teini joskus vaikka kiva muuten ja äitiyslomalainen saa niskakarvat pystyyn kaiken tietävillään kommenteillaan
 

Yhteistyössä