Tunteita?

Hei,
Kertokaahan, että minkälaisia tunteita teillä yh-äidit yleisesti ottaen on lapsenne isää kohtaan eli exäänne kohtaan?
Entä minkälaisen kuvan olette saaneet exänne eli lapsenne isän tunteista sinua kohtaan?

Voiko rakkaus yhteisen lapsen vanhempien välillä kokonaan kuolla? Vaikka heillä on niin vahva side välillä kuin yhteinen lapsi?
 
Rakkaus voi kuolla tai sitten on niin, että on aikoinaan vain luullut rakastavansa ja kyse onkin ollut jostain riippuvuudesta.

Itse koen joskus sääliä toisinaan myös vihaa ex:ää kohtaan. Yleensä en koe yhtään mitään tunnetta.

 
anne-68
Mä rakastan poikani isää,ex-miestäni siis ainoastaan roolissa lapseni isä.Eli tarkoittaa et hän on mulle yhtä tärkeä kuin muu rakas ihminen,vain sen takia että välitän hänen kohtalostaan lapseni takia.Kyllä meillä jonkinlainen side on,vaikka häellä on uusi avovaimo(entinen kaverini..).Toivon siis kaikkea hyvää,toivon terveyttä ja jaksamista,hyvää onnea työssä,rakkaudessa ja taloudessa.Mutta romanttisessa mielessä en todellakaan häntä rakasta,ihmettelen kuinka ikinä hänessä näinkin niin paljon että naimisiin asti menimme?Toivon että hän vihdoin tämän nykyisensä kanssa pysyisi yhdessä ja vanhenisi arvokkaasti,jättäisi poikamaiset kujeet jo näillä vuosilla.Siis pahimmat kujeet,kyllähän tietty määrä poikamaisuutta on miehessä ihan pikantti lisä!
 

Yhteistyössä