Tuntuuko koskaan siltä, etteivät ihmiset hyväksyisi isyyttäsi?

Olen nyt 22v tuleva isä. Useasti kulkiessani tyttöystäväni kanssa ihmisten ilmoilla, huomaan kun monet tuijottavat vain vihaisesti( :mad: ). Voin olla väärässäkin, mutta tuntuu todella useasti siltä, että ihmiset haluaisivat kieltää isyyteni lailla..

Myönnän etten ulkonäöltäni tai pukeutumistyyliltäni edusta valtavirtaa, mutten koe siihen mitään syytäkään. En myöskään häpeä sitä että olen ylpeästi oma itseni.

En ole rakkaani raskautta aijemmin kuullutkaan, että isän pitää näyttää joltakin...:confused:
 
Itse taas kuulun sihen tavallisen tallaajan joukkoon. Ainakin omasta mielestäni. Ja olen vielä nainen, kolmen lapsen äiti. Mutta sillä ei todellakaan ole väliä minkä näköinen on, miten pukeutuu. Se on tärkeintä mitä itse tuntee lastaan kohtaan. Kohtelee lastaan ja vaimooa/tyttöystäväänsä niin kuin heitä kuuluu kohdella. On lapselle isä. Sitä se lapsikin haluaa. Välittää lapsestaan. Asettaa lapselleen rajat. Antaa rakastavan ja turvallisen kodin, minne lapsen on aina helppo tulla olipa tapahtunut mitä tahansa.
 

Yhteistyössä