Tuntuuko muiska koskaan että olette pelkkä rahanlähde

  • Viestiketjun aloittaja tilipussi
  • Ensimmäinen viesti
tilipussi
Olen kuunnellut näitä 35vee naisia ja todennut että
mies on pelkkä rahanlähde. Aletaan pelkäämään omaa viehätysvoiman lakkaamista ja kokoajan pitää olla niin tyrkyllä. Oma mies on sitä varten että makssa kaikki.
Näin meillä - meneekö muilla samoin?????
 
mies
Ei tunnu. Kannattaa hankkia vaimo silloin, kun on vielä köyhä. Opiskeluaika tarjoaa tähän hyvän mahdollisuuden. Jos taas vanhemmat sattuvat olevan rikkaita, niin sitten kannattaa peitellä rikkauttaan. Näin saat naisen joka on kanssasi sinun itsesi takia eikä jätä kun rahat loppuvat.

Paljon on naisia jotka eivät suostu tapailemaan köyhiä miehiä. Monella on vaatimuksena, että miehen täytyy kyetä tarjoamaan illallinen ravintolassa. Sitten löytyy näitä joille riittää vaikka nakkikioski, kunhan voi viettää aikaa yhdessä =)
 
Mä olen 35vee nainen ja olen itse oma rahanlähteeni. Minä en halua mieheltäni rahaa ottaa kun on ihan oma työ ja oma tili josta ostan itselleni mitä huvittaa ja maksan elämisestä puolet. Että näin tämä 35vee ja ihan tyytyväinen omaan viehätysvoimaan joka vaan paranee ...
 
vierasmies
Minun rouvani hoitaa kodin ja ruoka odottaa valmiina pöydässä työstäpalatessani.

Parisuhteelle ehkä jää lapsien vuoksi vähemmän aikaa mutta pienetkin hetket käytämme hyödyksi.

En ole rahapussi vaan ylpeä siitä että saan elättää perheeni ja mahdollistan lapsilleni parhaan mahdollisen hoidon.
 
Minulla joskus pelottaa, että mies luulee, että pidän häntä vain rahanlähteenä. on siitä joskus riidan yhteydessä sanonutkin. Olen usein miettinyt, että miten saisin hänet ymmärtämään, että todellakin arvostan häntä ja hänen panostaan yhteisen kodin hyväksi, vaikka joskus valitankin että joudun yksin tekemään kotityöt. Odotan kovasti sitä päivää, kun äitiyslomani päättyy ja opintoni päättyy ja että pääsisin töihin. Sitten tuntisin, että olemme samalla viivalla.

Nyt enemmän kuin koskaan haluaisin näyttää miehelleni arvostustani, koska hän on ollut aivan ihana viime päivät enkä todellakaan halua että tämä meidän uusi ihana kausi jää tyngäksi. sais olla ihan pysyvä juttu.

Miten tuollaista perusduunaria vois hemmotella tai osoittaa kunnioitusta ja rakkautta? muutama juttu on mielessä, mutta ehdotuksia otetaan vastaan! :D
 
Joutaa mies minuun ja lapseeni rahojaan nyt äitiyslomalla ollessani laittamaan. Bruttotuloissa meillä on vain 400 e miehen hyväksi. Itse kyllä maksoin meidän elämisiä kun aloiteltiin alkutaivalta. Ennen mieheni valmistumista kerkesin olla n. 3 v töissä ja niistä rahoista on miehellekin leveämpää kinkkusiivua :p leivälle vuoltu. Meillä on kaksi vuotta ikäeroa, joten olen valmistunut miestäni ennemmin.
Olisinn kyllä #&%?$!* loukkaantunut, jos mies nyt kokisi olevansa "rahanlähde" vaikka ei ole tienannut kuin vuoden verran enemmän kuin minä. Siihen saakka lähes samat tulot. Ja silti olen maksanut omat pankkilainat ja yhteisistä puolet.
 
järki jäässä
No jos siltä tuntuu että on pelkkä tilipussi niin ehkä kannattais tehdä asialle jotakin! Ei taida rakkautta olla enää suhteessa, josko mitään muutakaan...?! Pieni juttutuokio vois auttaa...

Meillä on rahat ollu aina yhteisiä ja kyllä me naisetkin jostakin tavallaan luovutaan jos jäädään lapsia kotiin hoitamaan ja se mies sitten vaan tienaa... Vai kuinka? Parempi se kuitenkin on hoitaa kotona lapset jo siihen vaan on mahdollisuus. Mun mielestä. Ja on niitä naisiakin jotka tienaa perheelle elantoa esimerkiks jos mies on työtön. Tai jopa hoitovapaalla.

Ja yleensä miehellä on ne paremmat tulot, eli naisen kannattaa ennemmin jäädä kotiin. Luulenpa että harvempi mies tuntis itsensä kovin miehekkääks jos nainen niin sanotusti elättäis??!

On meitä moneks :)
 

Yhteistyössä