Tuoreita synnytyskokemuksia TYKSistä?

Olen raskaana viikolla 34+6, esikoinen kyseessä, ja TYKSissä tulen synnyttämään. Kiinnostaisi tietää millainen siellä on tilanne ja minkälaisia kokemuksia siellä hiljakkoin synnyttäneillä on. Olen joutunut äitipolilla juoksemaan erinäisten ongelmien takia tosi paljon joten melkein kaikki kätilöt olen varmaan jo tavannutkin, ja ainakin toistaiseksi olen ollut positivisesti ylättynyt siitä miten mukavia he ovat olleet :) Mutta tiedä sitten miten synnytyksessä...
 
Hyvät oli kokemukset,itse siellä vähän aikaa sitten vietin viikon verran osastoilla 312 ja 311,molemmissa henkilökunta ystävällistä,osaavat hommansa,neuvovat ja opastavat hyvin (itsekin ensimmäistä kertaa tulin äidiksi). Toi osasto 312 on raskaana olevien osasto mut remontin takia sielläkin on vauvoja. Synnärin henkilökunta on ihan loistavaa,ainaki kaikki ne oli ihania jotka mun synnytystä hoitivat.
Tsemppiä sulle synnytykseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rödluvan
Pari viikkoa sitten synnytin Tyksissä ja ihan pelkästään positiivinen kokemus!

Kaks päivää käynnistystä osastolla 312, synnytys vuorokauden ja sitten 9 päivää osastolla 311. Kohdalle osui pelkästään mukavaa henkilökuntaa, tuuria.:) Kolme kätilöä ehdittiin käydä synnytyksessä läpi, eli aamu-, ilta- ja yövuoro. Mutta tämä yövuoron kätilö joka hoiti synnytyksen loppuun oli aivan ihana! Toinen Tyksin mieskätilöistä, Tuomas. Aivan ihana tapaus, teki synnytyskokemuksesta vielä ainutlaatuisemman.:)
 

Yhteistyössä