Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

Hyvää alkanutta vuotta tännekin puolelle!

Tänne on tullut paljon lisää aktiivisia kirjoittajia, hienoa! Mä käyn välillä täällä lukemassa raskauskuulumisia. Ehkä joku täällä vielä muistaa mut.. Karcci, Bublis ja Tipetsu ainakin on samaan aikaan kirjotellu. Tekin ootte kaikki jo niin lähellä h-hetkeä! Onnea tuleviin koitoksiin!

Niinkuin Murotarkin sanoi, niin hieman harmittaa tuo hätäsektioon joutuminen. Mulla tosiaan tuli molemmat leikkurilla. Koko synnytystyö takana ja kesken A:n ponnistuksen leikkaussaliin. Viikkoja niin vähän (29+2) et heti ekasta sykkeenlaskusta menox. Se hyvä siinä sentään, että hätäsktiossa nukutetaan aina. Hyvä niin, sillä kumpikaan ei hengittänyt itse syntyessään. Onnex olin taju kankaalla!

Vielä kaikille keväänodottajille tervetuloa tuonne tuplamammojen puolelle kun vauvaudutte. Meitä on siellä jo ihan kivasti, mutta keskustelu ei käy näin aktiivisesti, kuin odottajien puolella. Taitaa pikku kääröt työllistää niin, ettei aikaa koneelle ole enää :D Sen vuoksi mitä enempi porukkaa, sen paremmin keskustelu pysyy yllä :)

Mukavaa odotusta kaikille pallomahoille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: maibei
Tervetuloa esikoista vailla ja tuplaonnittelut!:heart:

Nyt on ladyt uusi 2014 ketju tehty:attn:
Vielä ruma ja raakile etusivu mutta muokkaan sitä ajan salliessa. Myös otsikkoehdotuksia saa antaa jos laittamani huono :)
Siirtyilläänkö siis sinne jatkamaan?
 
  • Tykkää
Reactions: maibei
Tervetuloa joukkoon, esikoista vailla, hienoa saada uutta jengiä tänne ! :)

Jk, et sä nyt niin vähällä oo unohtunu, toki mä ainaki muistan sut ja pojat sekä tarinan aika tarkoin ! :) Kiva ku käyt tälläkin puolella, mä ainaki seikkailen väliin tuolla vauvautuneidenki puolella.. ;)

Mut mä korkkasin tuon uuden ketjun, joten siirtyilkääpä muutkin sinne ! :)


Bubblis ja muksoset 32+6
 
  • Tykkää
Reactions: Jk79

Yhteistyössä