tuplien odottajia 2010-11?

Onko olemassa tuplien odottaja ryhmää jossa olisi laskettu aika 2010-11?
Missä tuplien odottajat kirjoittelevat? Yritin tuonne monikko onnea palstalle littyä mutta sitä aktivointia ei ole tullut. Olisi kova into jutustella kaksosten odottajien kanssa kun niskapoimu ultrassa selvisi että lapsi numero neljä muuttuikin neloseksi ja vitoseksi =) Meillä siis laskettu aika 16.12.2010.

Villahousurock ja pienet vielä ilman työnimiä 12+4
 
Ei taida tuolle aikavälille olla omaa ryhmää. Minä olen pari viestiä laittanut tuohon aiempaan kaksosten odottajien ryhmään.
Meilläkin nelonen muuttui neloseksi ja vitoseksi =) tosin jo alkuraskauden ultrassa. Nyt ollaan jo loppusuoralla, 35+6 ja hyvin on mennyt. Synnytys tietty jännittää ja omalla tavallaan pelottaakin, koska nyt on suuremmat riskit ja leikkauskin voi olla edessä (riippuu vaavien asennoista).
Laitahan kuulumisia villahousurock.
 
Hei!
Täällä kans tuplien odottaja, puolivälissä mennään, 19+5. Meille tulossa ensimmäiset lapset.
Alku odotus sujunut ihan hyvin, ei ole ollut pahoinvointia, mutta kauheeta väsymystä. Nyt vaivana liitoskivut, ja liikkuminen hankalaa sen vuoksi. Levossa kivut helpottuu.
Ultrissa ollaan käyty jo useamman kerran ja kaikki on vaikuttanut olevan hyvin, pikkuiset kasvaa nopeesti ja olleet samankokoisia. Kummallakin on omat istukat ja pussukat. Rakenne uä on ylihuomenna.
Itsekään en ole kirjoitellut tuplien ketjussa, vaan samassa LA-ketjussa eri palstalla. :heart:
 
Kiva että täällä on muitakin samassa tilanteessa. Minulla on 2v poika ja nyt saatiin juuri tietää että kaksoset on tulossa 2011 alussa. Vertaistukea kaipailisin, koska pelottaa kamalasti kaikki riskit ja varsinkin miten ihmeessä selviän kahden vauvan kanssa. Imetys ja yövalvomiset ovat varmaankin tuplasti raskaammat kuin yhden kanssa... Totta kai olen todella iloinen vauvoista, mutta kyllä jännittää kaikki käytännön asiat kotona.

Muuta ei tällä hetkellä ole kuin välillä hieman etova olo ja kamala väsymys. Alussa oli vähän vuotoa ja siksi kävinkin ultrassa, josko siellä on mitään, mutta niin vain kaksi sydäntä siellä sykki. Vaikka olen vasta viikolla 7 niin vatsa kyllä jo pömpöttää merkitsevästi :)
 
Mukavaa että löytyi muitakin jotka ovat yllättyneet kaksosuutisista. Meillä ei vielä täysin tiedetä miten paljon on yhteistä, ainakin ovat omissa pusseissa ja joku välikalvo on vahva. Istukoita on ehkä kaksi mutta ovat jotenkin yhteenkasvaneen näköiset ehkä rakenneultran jälkeen olen viisaampi.

Minulla oli melko rajua pahoinvointia mutta B-vitamiini tuntui hieman lieventävän pöntön halailua, nyt oksennan enää ehkä kerran viikossa ja olo alkaa olemaan pahoinvoinnin suhteen helpompaa. Väsyttää kyllä vieläkin mutta olen aina ollut melkoinen unikeko. =)

 
Täällä myös kaksosten odottaja rv 11+3. Raskaus saatu alulle ivf-hoidosta, joten meidän vauvat ovat erimunaiset. Kovasti täällä ollaan vielä paniikissa, että meneekö kaikki hyvin ja pelkään vielä kauheasti keskenmenoa, mutta varovaisen positiivinen yritän olla. Toivottavasti saadaan aktiivinen pino meille vuoden 2010-2011 odottajille! Ja toivottavasti kaikilla menee raskaus mallikkaasti loppuun saakka :heart:
 
Täällä myös odotetaan kaksosia. LA 7.12 ja ovat toinen ja kolmas meille. Suvussa on kaksosia joten olen myös tiedostanut mahdollisuuden kaksosista, mutta oli silti iloinen yllätys ensimmäisessä ultrassa =) . Tähän asti kaikki mennyt hyvin ja viikkoja on nyt 15+3 =) .
 
Heipsan :) Täällä yksi odottaja lisää. Rv 32 tuli tänään täyteen, LA 16.8. Hienosti mennyt raskaus tähän saakka, mitä nyt kamalaa turvotusta ja väsymystä ollut. Työelämässä edelleen porskutan kesäkuun loppuun :) Ennestään 4-vuotias tyttö. Olen yksinodottaja.. Sektiolla tulevat pienoiset maailmaan, kun sen aika sitten koittaakaan (kamalaa, aika mennyt niin nopeaa, ettei enää kovin montaa vkoa olekaan aikaa)! Epäidenttiset kaksoset tulossa, kahta tyttöä veikkaavat :D
 
Täällä myös kaksosten odottaja, kolmatta suunniteltiin mutta neljäskin on tulossa.
Kaksosraskaus löytyi alkuraskauden ultrassa vkolla 7+5, mikä oli suuri yllätys, miehen isä on kaksonen, mutta eihän sitä ajattele sen koskaan omalle kohdalle tulevan, varsinkaan sitä iltatähteä tehdessä.
Sikiöt ovat molemmat omissa pusseissa, istukasta ei vielä tiedä, ensiviikolla on np-ultra jossa selviää enemmän.
Raskausoireita ei juuri ole ollut, pientä väsymystä ja yösyömistä mikä loppui viikolla 10. Nyt mennään hyvällä mielellä ja voinnilla, toisin huomaan kun jotain suurempaa siivousta tekee niin puuskututtaa ja väsyttää nopeasti, vaikka yleiskuntoni onkin hyvä.

Kyllähän tämä pisti ajatuksia sekaisin kun nyt miettii mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja kuinka rankkaa tulee olemaa vauvojen kanssa niin ihan hirvittää, no päivä kerrallaan.

Vatsani on jo reilun kokoinen, olen lyhyt ja pienikokoinen ja kohtu eteenpäin kallistuva. Joudun jo käyttämään mammahousuja, onneksi tämän päivän vaatteet on reilun kokoisia tunikoita yms. Olin aiemmissa raskauksissa myös isokokoinen joten nyt musta tulee varmaan valaankoinen, näin ainakin gyne sanoi kun totesi kaksosraskauden.

Meillä on kaksi poikaa ennestään 9v ja 6v. joten nyt meistä tulee suurperhe.
Olen hävittänyt jo kaikki vauvakamat aikoja sitten, nyt täytyy alkaa suunnittelemaan kaiken hankkimista tuplana. Onneksi tässä on vielä aikaa, laskettu aika on 6.1.11, mutta tämän hetken toive neuvolantädin mukaan on että päästäisiin vkolle 32 asti ja lääkärin arvio on että vauvat syntyy marras-joulukuussa.

Ei muuta kun hyvää tuplaodotusta kaikille ja kuulumisia kirjoitellaan kun niitä tulee lisää, hyvää keskikesää myöskin.


t. pimpula74+karhunpennut 12+3


 
Täällä lisää kaksosten odottajia. Meillä on laskettu aika 25.1.2011. Eli tänään on 9+6.

Ensimmäiset lapsemme ovat ja paljon toivottuna tulevat. IVF-alkuisia ovat, eivätkä identtisiä. Vaikka sukurasitetta olisi siihenkin suuntaan ollut. :) Meillä ollaan todella onnellisia tuplapotista. Varhaisultrassa nähtiin ensimmäisen kerran ja viime viikolla neuvolan ultrassa näyttävät edelleen voivan hyvin.
 
Eilen käytiin np-ultrassa ja sillähän kaksi pientä "toukkaa" oli hyvissä voinnissa, kaikki oli ok.
Minkälaisia riskiseula arvoja olette saaneet?
Mulle kätilö sanoi heti alkuun, että sullahan on korkea riski saada seulasta poikkeavuus, koska ikää on 36v ja clomeilla kasvatettu munarakkulat, sukurasitteita ei meidän eikä miehen suvussa ole, mutta kätilö oli jo sitä mieltä että selkeä poikkeavuus sieltä tulee, lupasivat sitten perästä soittaa jos näin on. No tokihan se pisti miettimään että onko mulla edes mahdollista saada terveitä vauvoja, koska riski on suuri :'(
Seuraavaksi kätilö kysyi että olenko valinnut jo "polun" mitä lähden kulkemaan kun poikkeavuus todetaan? No, enhän mä edes tiedä mitä vaihtoehtoja on?? Totesin että lapsivesinäytteeseen en lähde, "no, sittenhän se on selvä, koska muita polkuja ei ole!"
Hemmetti, mä pahoitin mieleni oikein todella :'(
Tänään ne olivat sitten yrittäneet siltä soittaa, mutta olin poissa puhelimen ääreltä, enkä sitten halunnut edes tietää riskilukemaa enkä soittanut sinne takaisin. Mietin että en edes halua tietää...samahan tuo on kun en jatkotutkimuksiin halua...ja lukemahan on vain suhdeluku eikä tarkoita että kromosomipoikkeavuutta kuitenkaan on. Sitten sitä miettii ja pohtii lukemaa ja riskiä sekä pahoittaa taas mielensä, eihän ennekään mitään lukemia tehty...tää lapsenhankkiminen ja tutkiminen on mielestäni mennyt jo aika pitkälle tässä suhteessa. Toki ymmärrän jos suvussa olisi jotain korkeita riskejä kromosomipoikkavuuksiin niin silloin olisi mahdollisuus otattaa nämä arvot, mutta se että ne otetaan kaikilta tietyn iän ylittäneiltä, kyllähän sen lähes jokainen tiedostaa että riskit nousee sitä mukaa kun ikää tulee lisää :/
Olipas taas vuodatusta

Nautitaan kesästä ja auringosta sekä ihanasta odotuksesta

Pimpula74+karhunpennut 12+6
 
Heipondei!!!!!!
Meille on tulossa kaksoset, ei identtiset, 17.2.2010. Saanet alkunsa lapsettomuushoidoilla. Nyt ollaan menossa 16 + 4 viikoilla, masu on jo kasvanut aikas lailla. Ollaan todella onnellisia, mutta samalla hieman pelottaakin kuinka kaikki sujuu. Minulla ensimmäinen raskaus, miehelläni on jo 11 vuotias tytär, joten hieman tietää mitä se elämä vauvan kanssa on, mutta nyt kun tuleekin kaksi, niin huhuhuhhuh!!!!!!
 
Heips
Täällä myös kaksosia vartutaan. Rv 14 + 4 ja maha tuntuu nyt jo valtavalta. Yksi muksu on ennestään, 3½ vuotias. Laskettu aika on maaliskuun alussa. Kaksosuutinen tuli ekassa ultrassa ihan puun takaa. Mulla tuntuu raskausvaivoja olevan tuplasti ensimmäiseen verrattuna. Kovasti kyllä mietityttää kahden kanssa pärjääminen kun oli tekemistä tuon yhdenkin kanssa..
Hyvää alkusyksyä kaikille.
 
Täällä myös yksi uusi kaksosten odottaja. :)
Yllätys ilmeni maanantain varhaisultrassa (7+1) ja olo on onnellinen ja hämmentynyt. Pienet ovat saaneet alkunsa ihan luomuna, mutta oma isänisä on identtinen kaksonen, joten sieltäpä se kai sitten juontaa juurensa. Itselle tosin gynegologi joskus sanonut, että se taipumus ei siirry minulle, joten ei todennäköistä, että itsekin saisin kaksoset. No, näinpä vaan kävi. Ja esikoiset siis kyseessä. :)

Kovasti on turvotusta iltaisin ja yöt menee vähän levottomasti, mutta muuten hyvin voidaan. Sellaista menkkamaista jomotusta lähes päivittäin havaittavissa ja etovaa oloakin (kerran oksentamiseen asti) ja väsymys on välillä ollut aikamoista. Mutta toistaiseksi tosi helpolla olen päässyt. Mielenkiintoista, että miten tämä tästä etenee. :)
Ensi maanantaina uusi ultraus munasarjojen kysta-epäilyjen vuoksi. Ehkäpä samalla osaa kysyä uusia mieleen tulleita kysymyksiä. Maanantain ylläriuutiset olivat niin mahtavat, että ei oikein osannut mitään kysyäkään.
 
Heippa!
Odotan myös kaksosia ensi vuodelle. Laskettuaika on tammikuussa. Tulokkaat ovat minulle ja miehelleni esikoiset. Nyt raskausviikkoja siis takana 22+1. Rakenneultran mukaan saisimme kaksi poikaa <3
Olen tällä hetkellä töissä, enkä tämän enempää ehdi nyt kirjoittamaan, mutta yritän ehtiä paremmalla ajalla pian takaisin tänne :)
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Heips! täällä yksi jännittäjä. Neuvolassa viikko sitten th sanoi että näyttäisi että täällä saattaa olla kaksi (katsoi vanhalla ultralla..). nyt sitte odottelen kunnon ultraa joka 2,5 viikon päästä. jännittää kun ei tiedä onko sielä yksi vai kaksi. viikkoja nyt 9+1. Väsymys on aivan valtava. ja maha samankokoinen kuin esikoisella 16-20 viikolla. hmm...
 
Hei, miten olisi, haluaisiko joku kasata meidät yhteen? Siis kerätä nimimerkkien perään esim. Lasketut ajat, monennetko lapset tulossa, laskettuaika, mahdollisesti tiedossa olevat sukupuolet tai arvaukset ja synnytyssairaalan?
Toinen ajatus oli, että lisättäisiinkö aina omien tekstien perään meneillään oleva raskausviikko, jotta muiden olisi helpompi seurata?

Laitan tähän jo omat tietoni, jos joku reipas haluaisi sen listan tehdä..
Perho, esikoiset, poikia molemmat, la 13.1.-11, synn.sair. Naistenklinikka.

Istun muuten tällä hetkellä labrassa. Sokerirasituksessa siis. Onneksi litku on nyt juotu, täällä vaan pitäisi itseään viihdyttää vielä kaksi tuntia. Apuva.. :)

Perho ja pojat 23+1
 
Täällä ois yksi äippä lisää. Viikkoja on nyt 7+1. :) Kävin viime viikolla ultrassa vuotojen takia, silloin jo näkyi kaksi ruskuaispussia, mutta ei sykkeitä. ultraaja sanoi, että nähenstä näyttää että ois keskenmeno tulossa. Vuotoa on ollu pyyhittäessä, mutta ei edes jokapäivä. Eilen sit kävin uudestaan tarkistamassa tilanteen. Ja sieltähän löytyikin sykkeet:). Tunne oli mahtava, kun olin valmistautunut keskenmenoon.
Nyt pitää odottaa sitten reilut kaksi viikkoa seuraavaan ultraan, koska kohdussa oli hyytymiä. Saa nähdä miten tässä käy, pysyykö matkaajat mukana.
Meillä ennestään viisi lasta kotona vanhin 11v ja nuorin 2v.

Viidenmamma ja pompulat 7+1
 
Tsemppiä viidenmammalle. Toivotaan parasta.

Perhon ajatus yhteen kasaamisesta ei ole hullumpi, mutta ei taida kukaan joutaa.
Laitan tähän kuitenkin oman tilanteen: rv 17+2, toinen ja kolmas lapsi tulossa, ei tietoa (ainakaan vielä) sukupuolesta, mutta identtisiä tod.näk. ovat. La 6.3.-11 ja synnytys sairaala Porvoo.

Raistlin81 ja tulokkaat
 
Hei mulla olis tollaset myynnissä kaksosille jos jotain kiinostais!

Pakettina Gracon quattro tour duo matkarattaat, ostettu kesällä 2009 uutena. Ollut paljon käytössä mutta mielestäni ainoastaan renkaissa näkyy selvää kulumaa. Sadesuoja kuuluu pakettiin myös ( ohje kirjaa en vielä löytänyt mutta uskoisin sen olevan kyllä tallessa)
ja kaksi Gracon logigo s turvakaukaloa telakoineen ostettu myös kesällä 2009 uutena, nämäkin ovat olleet ahkerassa käytössä mutta hyvässä kunnossa vielä, naarmuja muutamia, sivuissa ja pohjassa. Toisessa kaukalossa on kuomun ala osa on vääntynyt säilytyksessä vähän, saa varmaan suristettua, eikä mitenkään vaikuta käyttöön. Kaukaloiden ohjekirja tallessa.
Hinta paketille olisi 360e

Myytv | villabikinit | Kuvablogi.com



inkinen995@hotmail.com
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä