turha varmaan kysyä raumalta tapaamista?

  • Viestiketjun aloittaja 2plus
  • Ensimmäinen viesti
Demeter
No nyt ei ole sitten taas aikoihin keskiviikkoa vapaana minulla.. voisin kyllä joskus tulla käväisemään kahvittelunkin merkeissä Raumalle.. vapaita minulla on vuorotyöstä johtuen keskellä viikkoakin, mutta ensi listassa ei ollut yhtään keskiviikkoa.. tapani mukaan, mä tungen kyllä vapaat täyteen kaikkea siivoamisesta, kauppa sun muihin juttuihin, mut kai siihen muutaman tunnin kahvittelunkin sais ohjelmoitua.. Mun neitiliini käy tiistaisin ja perjantaisin iltapäiväkerhoa, joten nekään ei ole sopivia päiviä jos pitää olla lapsi mukana.. Ajattelin vaan nyt vastailla tähänkin kun niin tuntuvat raumalaiset ja lähiympäristö hiljaiselta tällä palstalla..
 
2plus
juu lapsi mukaan. kun mullakin lapsi mukana kun isi työelämässä ja toinen tulossa maaliskuussa. mutta kyllä niinkin käy että saadaan henkilökohtaisestikin tavata jos ei aika kelpaa. meillä kun tytöllä ei ole kaveria eikä äidillä lenkki seuraa tai kaupunkiseuraa
 
2plus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 09:17 waltsu04 kirjoitti:
:wave: :wave: Missä toi sinilintu on??..täytyy kysyä kun en oo ihan varma..ja mihin aikaan sellanen on? Me voitas vaikka tulla käymään siellä poitsun kanssa..

laita mulle y-postia waltsu04 laitoin sulle jo ei eilen postia
 
KahviKaisa
Jos löytyis joku yhteinen aika, voitais mennä kahveelle. Mulla on välillä kyllä hankalaa päästä kaupunkiin, kun on vaan yksi auto taloudessa, ja miehellä vuorotyö. Mutta eiköhän se järkkäämällä onnistu.
 
Perhekerho
Huomenna Haapusten seurakuntatalolla,12-14 tule sinne siellä kavereita lapselle ja äidille! Kerhossa lauletaan ja lapset saa leikkiä rauhassa omia juttuja ja syövät eväät myös!
 
2plus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 18:32 Perhekerho kirjoitti:
Huomenna Haapusten seurakuntatalolla,12-14 tule sinne siellä kavereita lapselle ja äidille! Kerhossa lauletaan ja lapset saa leikkiä rauhassa omia juttuja ja syövät eväät myös!

meille aivan liian pitkällä
 
2plus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 18:32 Perhekerho kirjoitti:
Huomenna Haapusten seurakuntatalolla,12-14 tule sinne siellä kavereita lapselle ja äidille! Kerhossa lauletaan ja lapset saa leikkiä rauhassa omia juttuja ja syövät eväät myös!

minkäikäset lapset sulla on?
 

Yhteistyössä