Turkin matka varattu..

Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:
ja otettiin hotelli(sunlight garden) jossa on all inclusive.kaipailisin kokemuksia siitä,onko hyvä,mukana kolme poikaa ikähaarukalla 4-10.
matka siis tapahtuu ensi kesänä.
luin palstalta että toi hotelli on huono.kertokaa kokemuksia millä tavalla se on huono,muutenkin kuin että huoneet on surkeet.. :eek:
jos se oikeesti on niin kauhee mitä jotkut kertoo niin kamala jos ei saa tilalle enää mitään muuta.. :eek: :(
 
Me ollaan oltu SunPark Gardenissa ja se oli ainakin loistava valinta. Tosin ei ollu AI matka. Sitten ollaan oltu Nazarin AI matkalla mutta Alanyan incekumissa. Nytkin matkaa taas etitään... mutta ei olla vielä valittu. Ei auttanut kyllä nyt yhtään sun ongelmaa :ashamed:
 
Kokeileppa tuolla hotellin nimellä Suomi24-keskustelupalstalta etsiä keskusteluja. Tai sitte ihan googlettamalla.
Jos matka on jo varattu, niin ei kannata kamalan tarkkaa lukea noita negatiivisia juttuja. Se on teidän matka ja asenne ratkaisee jo paljon.
Itse olen ollut Turkissa kahdella All inclusive reissulla. Toinen oli Aurinkomatkojen reissu Belekiin ja edellinen Nazarin matka Incekumiin (tais olla sama paikka kuin edellisel kirjoittajalla eli Planet Pegasos?). Katellaa taas seuraavaa reissua ja ehdottomasti toi AI.

Nauttikaa jo pelkästään siitä All inclusive-jutusta. Se on lasten kanssa ihan älyttömän hyvä! Ja muutenkin. Jos huoneet on vähän nuhjuiset niin so what? Eihän siellä huoneissa olla kuitenkaan koko aikaa. Ja toi on kuitenkin Aurinkomatkojen hotelli, ei se nyt älyttömän huono voi olla. Meillä ainakin toi Aurinkomatkojen Atlantis Belekissä oli tosi hyvä.
 
=) joo,nyt on matkakohde vaihettu :ashamed:
olin niin epäluulonen,että soitin matkatoimistoon ja saatiin onneks vaihettua,eli varattiin belekin atlantis-hotelliin matka..siitä hotellista oonkin sit saanu lukea pelkkää kehua :) ja tosi kivaa on kuulla myös kehut tosta all inclusivesta.Haluatko kertoa tarkemmin tuosta atlantiksesta?
kiitos:)
ainakin kuvien ja lukemieni juttujen perusteella aivan ihana hotelli.
 
Anteeksi kun tungen tähän väliin, mutta minäkin voin vain kehua tuota Atlantista. Olimme siellä viime syksynä ja tykkäsimme kovasti =)
Jos jotain miinusta vois kertoo niin ainut oli se että yksikään kortti jonka lähetimme respan kautta ei tullut perille ja työkaverini kertoi samaa (oli lähettänyt sen kautta 2 kertaa postikortteja). Että johonkin katoavat jos jättää ne siihen respaan, kannattaa siis itse toimittaa postilaatikkoon.
Mutta muuten siis positiivisia muistoja koko paikasta. Jos haluat kysyä jotain niin vastailen mielelläni :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja WonderlandinLissu:
Anteeksi kun tungen tähän väliin, mutta minäkin voin vain kehua tuota Atlantista. Olimme siellä viime syksynä ja tykkäsimme kovasti =)
Jos jotain miinusta vois kertoo niin ainut oli se että yksikään kortti jonka lähetimme respan kautta ei tullut perille ja työkaverini kertoi samaa (oli lähettänyt sen kautta 2 kertaa postikortteja). Että johonkin katoavat jos jättää ne siihen respaan, kannattaa siis itse toimittaa postilaatikkoon.
Mutta muuten siis positiivisia muistoja koko paikasta. Jos haluat kysyä jotain niin vastailen mielelläni :)
no höh,tottakai oman kokemuksen voi kertoa,hyvä vaan! =)
haluisin tietää kaiken mahollisen,esim siitä ruokapuolesta,vaihtuvuus ym,kun mukana on pojat(3kpl)ja pari niistä on suht nirsoa..Ja sit tietty huoneet kiinnostaa ja se allas-alue,lukemani perusteella pitäs olla aika huippu.
Ja sit tuo korttihomma,ihan kiva tietää,nimittäin viime kesänä sunny beachin Iberostar-hotellissa kävi sama juttu :eek: me kun ajateltiin että kun jättää kortit hyvätasosen hotellin respaan ni se on takuuvarmaa että kortit menee perille,mutta ei.
kiitos sulle jos kehtaat vastailla,kerro kaikki mitä mieleen juolahtaa:)ja tietty itse se belek,ranta yms.
 
Atlantiksen huoneista; meillä oli jr sviitti ja oltiin siellä todella vähän, vain öisin käytiin nukkumassa. Huone oli kyllä oikein siisti ja siivottiin tietty joka päivä, minibaari täytettiin joka aamu. Eli olutta, vettä, limua ja mehua oli huoneessa kylmänä :p Tuloiltana saatiin käteen ranneke, jota näyttämällä sai hintaan kuuluvat tarjoilut. joillakin ulkomaalaisilla näytti olevan eri värinen jolla ei sit saanutkaan ihan kaikkea.

Ruuasta; ruoka oli todella vaihtelevaa, eli vaikka joka ilta söisikin siinä buffetravintolassa, niin aina oli kyllä eri ruokia. Ulkoterassin puolella oli aina muutama henkilö grillaamassa milloin mitäkin ja siitä sai sit suoraan hakea millon kebabia ja milloin kanaa. Aamiaisellakin siellä terassin puolella oli aina yksi paistamassa munia, toinen pannukakkuja ja kolmas paahtamassa leipiä =)

Allasalueen baarista sai lisäksi pizzaa, hamppareita, hodareita ja ranskanperunoita ja myös salaattipöytä tuli aina tiettynä ajankohtana joka päivä siihen.
Me syötiin usein siinä altaalla lounas ja vain päivälliselle mentiin siihen ravintolaan. Ja aaah niitä kakkuja siellä päiväkahvin aikaan :p Nekin oli siinä ihan uima-altaiden luona.
Rantaan ei ole todellakaan pitkä matka, meressäkin pulikoitiin eli ranta oli ok myös. Siitä rantabaaristahan tietty saa sillä rannekkeella hakea juotavaa ihan niin paljon kuin haluaa.
Itse belekissä kävimme traktorijunalla, siellä ei kovin hirmusti ole katsottavaa mutta varmasti matkamuistot sieltä löytää. Itse kävimme järjestetyllä ostosreissulla Antalyassa Outletissa, siellä oli merkkiliikkeet rivissä mukavilla alennuksilla =)
Mutta kyselepäs lisää mitä tulee mieleen niin vastailen mielelläni. tThtiin varaus samaan paikkaan syksyksi :whistle:

t.Lissu
 
Millainen huone teillä on varattu? Meillä oli puutarhasiivessä sellainen neljän hengen huone ja oli kyllä mahtavan iso! Siinä oli kaksi makkaria ja kaksi kylppäriä, kaksi telkkua ja kaksi jääkaappia jotka myös täytettiin joka päivä...

Postikortteja ei tosiaa kannata jättää respaan. Anoppi jätti kans kortit merkkeineen respaan ja yksikään ei tullu perille...

Syötävää löytyy varmasti kaikille, muistuttaisin vielä, että siellä rannalla on sellanen koju, jossa paistetaan lettuja päivällä, täytteenä oli jotain suolaista, olivat ihan hyviä. Ja jätskitarjoilu oli joka päivä.

Niin meillä ei muuten ollu kyllä mitää rannekkeita, silti saatii tuo ultra all inclusivejutska. en tiedä mikä sitte oli homman nimi kun siellä muilla näytti olevan rannekkeita..

Niin ja yksi miinus oli tuo venäläisten määrä...


Mä olisin halunnu uudestaa Atlantikseen mut muu matkaseurue halusi kokeilla jotain uutta. Niinpä varattiin matka Nazarilta Aqua Fantasyyn.
 
Tosta postikorttijutusta Turkissa; me laitettiin viime elokuussa kortit siellä ihan tavalliseen postilaatikkoon, ja ne ovat edelleen jossain matkan varrella. Ilmeisesti ei oikein Turkin posti toimi kunnolla :whistle: Esim. Kreetalla ollaan joskus jätetty hotellin vastaanottoon, ja kortit tulivat normaalisti reilun viikon kuluttua Suomeen perille.
 
noniin,onkin aikaa hieman vierähtäny edellisestä kirjottelusta.Kohtahan se on jo sinne reissuun lähtö :eek:
no,pari kk viel mutta nopeestihan se menee =)
joku tuolla kyseli millanen huone meille on varattu..se on perhehuone,en siitä sen enempää tiiä.
Oisko jollakin kerrottavaa jostain sellasesta mihin kannattas erityisesti varautua..?
haluisin tietää vielä siitä paikasta muuten,että tartteeko matkamuistoja varten lähtee kauemmas ostoksille?
kun lukeman perusteella se on pieni paikka.onks siinä lähellä sellasta pikkukauppaa,mistä saa esim vaikka sipsejä?vai oliko iha siinä itse hotellissa joku vastaava...?
kiitti paljon taas jos vastailette
=) B)
 
Kyllä matkamuistoja sai ihan siitä hotellin alueelta, ainakin silloin kun men olimme siellä. Eräänä iltana pystyttivät useamman kojun joissa oli myytävänä vaikka mitä; vöitä, paitoja,huppareita,käsitöitä, leluja,karkkia yms.

Pieni kauppa on myös siinä hotellissa, että ainakin sipsit saa. Mutta syötävää on kyllä tosi paljon tarjolla. Eurolla pääsi trekatorijunalla siihen lähikylään jossa kauppoja on enemmän, kannattaa piipahtaa sielläkin.
 
Oiskin sitte enää nelisen viikkoa tuohon matkaan B)
ainut mikä mua nyt (kun oon vähän hysteerikko välillä..)pelottaa/arveluttaa on tuo v*tun sikataudin leviäminen,pikkusen ärsyttää jos joutuu koko lomaks johonkii karanteeniin :kieh:
mut jospa ei jouduttas.. :/
 
ja sitte vielä sellanen asia että vaikka oon lukenut siis ihan pelkkää kehua tosta atlantis-hotellista,niin kertokaa te jotka siellä ootte käyny,miten se ilmastointi-asia toimii,kun oppaassa lukee että se on rajoitettu..tukehtuuks siel huoneessa kuumuuteen :eek: B) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Tosta postikorttijutusta Turkissa; me laitettiin viime elokuussa kortit siellä ihan tavalliseen postilaatikkoon, ja ne ovat edelleen jossain matkan varrella. Ilmeisesti ei oikein Turkin posti toimi kunnolla :whistle: Esim. Kreetalla ollaan joskus jätetty hotellin vastaanottoon, ja kortit tulivat normaalisti reilun viikon kuluttua Suomeen perille.
Turkissa on ollut minun kokemukseni mukaan yksi luotettavimmista ja nopeimmista postilaitoksista, minkä palveluja olen käyttänyt, lähettänyt sieltä satoja kortteja ja saanut postia sinne erikokoisiin paikkoihin poste restanteen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:
ja vielä nostan..josko joku joka on tuolla käyny ,ni näkis tuon mun kysymyksen..:)
jos tarkoitat kysymyksellä tota sikainfluenssajuttua? Saavuimme eilen turkin alanyasta, ei ole marmaris mut kuitenkin. Antalyan kentällä mitataan kaikkien maahan tulijoiden ruumiinlämpö jollakin tietokonejutulla... ja meidän kaikkien lentokonematkustajien piti täyttää koneessa jo terveyslappu,missä kyseltiin voinnista ja muiden lähiomaisten oireiluista:). Olimme reissussa siis kuukauden, ja kaikki sujui hyvin..eikä ole ainakaan vielä sikainfluenssan oireita;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:
Ai mitattiin lämpö,hidastiko se sitä kenttätoimintaa mitenkään?

Joo,se toinen askarruttava asia oli se atlantis hotellin ilmastointiasia :)

kiitti sullekkin pata-ässä kun kommentoit :)
juu,atlantista en ikävä kyllä osaa sanoa mitään.. ja se "kehon" lämmön mittaaminen ei hidasta matkantekoa lainkaan... lentokoneesta tultaessa,passin tarkastuksen jälkeen kuljetaan vaan mokoman koneen ohi:D. Uutisissakin ollut joskus juttua moisesta...vaikea selittää :). Btw, oikein aurinkoista lomaa teille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Tosta postikorttijutusta Turkissa; me laitettiin viime elokuussa kortit siellä ihan tavalliseen postilaatikkoon, ja ne ovat edelleen jossain matkan varrella. Ilmeisesti ei oikein Turkin posti toimi kunnolla :whistle: Esim. Kreetalla ollaan joskus jätetty hotellin vastaanottoon, ja kortit tulivat normaalisti reilun viikon kuluttua Suomeen perille.
Ei taida toimia joo, meidän postikonttoriin jättämät kortit ovat olleet matkalla kohta kolme vuotta :D
 
Atlantiksen ilmastoinnista... Oltii viime vuonna elokuussa ja en mä muista että siinä olis ollu mitää erityistä.. Ihan hyvin se toimi meillä ja itse sai säätää sen voimakkuuden. Meillä tais olla se sillä alimmalla teholla, yleensäkään ei pidetä täysillä koska se vetokaan ei ole hyväksi (kokemusta on flunssasta/kuumeesta ja korvatulehduksesta Rodoksella....).

Joo ja muistan että välillä ihmeteltii miksi ilmastointi ei pelaa. Syynä olikin aina terassin ovi joka oli jäänyt vähä raolleen. Se piti olla kunnolla kiinni ennenkuin ilmastointi lähti uudestaa pelaamaan.

Oisko siinä sitte ollu jotain sellaista, ettei se puhaltanu koko aikaa vaa piti taukoja? Tokihan sellaset laitteet saattaa niitä taukoja pitää muutenkin... Mut ole huoleti, kuten huomaat niin en muista ilmastoinnista mitää erityistä elikkäs siinä ei ollu mitää ongelmia.
 

Yhteistyössä