Turku: Runosmäki, Nättinummi, Länsinummi, Hepokulta

Moikka,

Olen 40 vuotias kolmen lapsen äiti. Etsin ulkoilu/ leikki/ juttukaveria itselleni sekä 1,8 vuoden ikäiselle pojalleni. Lapsistani kaksi menee jo omissa menoissaan, lähes toinen jalka jo omassa kodissaan. :)

Minulla ja pienellä pojallani on säännöllinen päivärytmi. Esim. ulos menemme joka aamupäivä n. kello 9.30. Taloyhtiössämme ei asu muita pieniä lapsia joita hoidetaan pääasiassa kotona joten melko yksinäiseksi tuntee itsensä pihalla.
Olemme käyneet asuinalueemme puistossa jossa on ollut puistotäti toimintaa. Nyt yhtäkkiä sain tiedon, että minä en ole sinne toivottu. Yhdeksi syyksi sanottiin, että jotkut lapset saattavat kokea epäreiluutta kun toisen lapsen äiti on puistossa mukana ja oma ei. Jos haluan jatkaa puistotoimintaa minä jätän poikani sinne leikkimään ja lähden itse pois.

Toiveenani on kuitenkin viettää iltatähteni kanssa yhteistä aikaa joten siksi en ihan heti lämmennyt puiston ehdotukseen.
Alueellamme on muutamia puistoja joista yhdessä on puistotädit ja yhdessä taitanee kokoontua perhepäivähoitajat. Nyt hakusessa kolmas vaihtoehto. Meille kotiäideille jotka haluavat saada raitista ilmaa ja puuhailla pienten kanssa....

Poikani on yhdestä kahteen päivään viikossa päiväkodissa jolloin teen töitä, sekä sen lisäksi hän on isänsä kanssa viikolla yhden päivän.

Olen ns YH-äiti.

Sinä voit olla minkä ikäinen tahansa. Olen itse saanut ensimmäisen lapseni parikymppisenä joten perspektiiviä löytyy niin nuorena äitinä olemisesta kuin vähän vanhemman äidin haasteistakin.

Toivomuksena on, että lapsesi ikä on lähellä oman poikani ikää.


Ota rohkeasti yhteyttä. Itsekin mietin kauan ilmoituksen jättöä.
 

Yhteistyössä