Turku-Salo

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 08:43 kangasajuruoho kirjoitti:
Rikalanmäki sopii mulle oikein hyvin! Entäs, Lapsilla vai ilman???(mulle käy molemmat, lapset on toki helpompi ottaa mukaan, kuin hoitoon järjestää)
Eiköhän oteta mukulat mukaan, ettei isät rasitu :kieh: Ajankohta vaan tarttis sopia. Mulle käy parhaiten maanantaipäivät ja arki-illat. Mites teille muille?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 16:34 kangasajuruoho kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 16:24 Honostooppari kirjoitti:
Mites olis maanantai 27.6. klo 12.00 Halikon Rikalanmäessä? Lapset mukaan tottakai.
töissähän minä silloin...
No voihan nenä. Oliskos sulla joku maanantaipäivä vapaa? Vai sovitaanko joku ilta? Kukaan muu kun ei oo mielipidettään ilmaissu niin katottaisko että ainakin meille sopii :whistle:
 
Mä en yhtään tiedä, olisiko mulla joku maanantai heinäkuussa vapaata...(ennen ei ainakaan) 17, perjantai, ja 23.torstai, mulla on kokonaan vapaata, muutoin tosiaan vasta kuuden jälkeen illalla...(niin, ja viikonloppuna) =)
 
Sovittaisko sitten se maanatai klo 18.00 ja jos halukkaita löytyy niin minä voin tulla paikalle jo vaikka 16.00. Niin kuin aiemmin sanoin oon töissä ti-la ja su on ainoa päivä jolloin voimme olla koko perhe koolla ennen kuin aloitan taas kesän loputtua sunnuntaityöt.


Eli käviskö maanantai 27.6. klo 18.00 ja jos enempi porukkaa tulossa ja joku haluaa niin voidaan mennä jo aiemmin.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 16:44 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 16:34 kangasajuruoho kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 16:24 Honostooppari kirjoitti:
Mites olis maanantai 27.6. klo 12.00 Halikon Rikalanmäessä? Lapset mukaan tottakai.
töissähän minä silloin...
No voihan nenä. Oliskos sulla joku maanantaipäivä vapaa? Vai sovitaanko joku ilta? Kukaan muu kun ei oo mielipidettään ilmaissu niin katottaisko että ainakin meille sopii :whistle:
:wave: Olenko mä näkymätön??? :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:00 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 16:44 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 16:34 kangasajuruoho kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 16:24 Honostooppari kirjoitti:
Mites olis maanantai 27.6. klo 12.00 Halikon Rikalanmäessä? Lapset mukaan tottakai.
töissähän minä silloin...
No voihan nenä. Oliskos sulla joku maanantaipäivä vapaa? Vai sovitaanko joku ilta? Kukaan muu kun ei oo mielipidettään ilmaissu niin katottaisko että ainakin meille sopii :whistle:
:wave: Olenko mä näkymätön??? :wave: :wave:
Et oo mutta vähän himmeä B) laitoinkin jo päivän ja ajan jos kiinnostaa. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:00 Honostooppari kirjoitti:
Sovittaisko sitten se maanatai klo 18.00 ja jos halukkaita löytyy niin minä voin tulla paikalle jo vaikka 16.00. Niin kuin aiemmin sanoin oon töissä ti-la ja su on ainoa päivä jolloin voimme olla koko perhe koolla ennen kuin aloitan taas kesän loputtua sunnuntaityöt.


Eli käviskö maanantai 27.6. klo 18.00 ja jos enempi porukkaa tulossa ja joku haluaa niin voidaan mennä jo aiemmin.

Juu! sopii! Mutta jos vettä tulee taivaantäydeltä, niin??? Varasuunnitelma sisätiloihin???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:05 SuviTuuli81 kirjoitti:
Mä nyt en täysin varma ole et mis toi rikalanmäki on..
En ole halikos juurikaan ajellut.
siinä, kun ajat vanhaa ykköstietä halikonjoen ohi, vähän matkan kuluttua(vanhalta essolta)oikealle...(ennen uutta liikenneympyrää)
 

Yhteistyössä