Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

Hei!
Nähtiin siis tänään Wiklundin kahvilassa ja mukana oli jo ihan mukavasti väkeä.
Tiedoksi niille, jotka eivät nyt päässeet mukaan, niin sovittiin, että ensi viikolla nähdään vielä Wiklundin kahvilassa, täällä kertaa tiistaina ja kello 11 aikaan.
Sitten katellaan josko alettas tapailemaan vuoroin kaikkien kotona.
Nähdään siis ensi tiistaina! =)
 
vieras nyt
Voih. Tässä oli flunssaa ja kaikenlaista touhua välillä, ja unohdin kokonaan et jotain näin kivaa oli suunnitteilla :headwall: Ens viikolla tullaan mukaan, huolittehan vielä meiät, joohan :wave:
 
tara-t
Olin jo ehtinyt unohtaa mitä maanantaina sovittiin, hyvä että olitte laittaneet infoa tänne.. Muistelin että maanantaina taas, mutta sehän olikin tiistai :) Sitten nähdään!
 
Tämä menee kyllä ohi aiheen mutta laitan tämän silti tänne.

Muistaakseni joku oli saanut 3.7.-05 vauvan, joten häneltä kysyisin että otitko kuvan tyksin sukkataulusta. Itse meinaan unohdin ja siinä näkyisi meidän neidin sukka jos sinulla on sellainen kuva. Jos löytyy niin mielellään haluaisin kopion (tietenki maksaisin siitä). Harmittaa meinaan että unohdin sukkataulun kokonaan.

T: Mia ja Heidi :p
 
Olisin kysellyt samaa kuin Mia ja Heidi... Tyksin sukkataulusta otettu kuva jos osuu päiville 13.-25.7.2005 niin meidänkin sukka näkyisi siinä :) Jos jollakulla sattuu tuolta ajalta kuva olemaan niin korvausta vastaan kopion siitä ottaisin :) Tosissaan harmittaa kun jäi se kuva silloin ottamatta, jostain syystä kun oli vaan vähän muuta mietittävää...

t.Johanna ja Eetu
 
Heippa!
Oli tarkoitus tulla tapaamiseen, mutta kello on nyt 5 yli 11 ja yhä kotona ollaan, että enpä taida viitsiä näin myöhässä tulla :(
Sovitteko seuraavan tapaamisen jo jonkun kotona? Tulemme mielellämme ensi kerralla, kunhan ilmoitatte osoitteen!

T.Jaana
 
Tuliko kenellekkään ohjeita..lähetin ne joskus puol yhen aikaa yöllä..jos jollekin tuli niin pystyisitkö lähettämään ne mulle takaisin, koska ne ei tallentuneet mulle lainkaan..Ja nyt mul on pikkasen kiire etten kerkee heti kirjoittamaan niitä uudestaan..Jollei keneltäkään tuu mulle takaisin niin koitan keretä ens yönä kirjoittamaan ne uudestaan...
 

Yhteistyössä