Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

Millä nimellä lähetit minulle postia. Lähetin kaikille keneltä sain postia. Mitään epämääräsiä viestejä en aukaise virusten takia. Pahoittelen jollet ole saanut ohjeita. Tietenkin olet tervettullut meidän seuraan, emme halua syrjäyttää ketään.

T:Mia ja Heidi
 
tara-t
Meillä tosiaan kyläilyreissu venyi niin pitkäksi, ettemme olleet kotona lähellekään oikeaan aikaan että oltais ehditty sinne. Ikävää, olis ollu kiva tulla.. Ilmoitelkaa mitä sovitte siellä niin liitytään seuraan seuraavalla kerralla!

Tara ja Elian :hug:
 
Maanantaisessa tapaamisessa sovittiin, että ehditään tavata vielä kerran ennen joulua. Seuraava kerta onkin vasta loppiaisen jälkeen, joten nyt kaikki halukkaat mukaan!

Ensi viikon perjantaina 16.12. olette tervetulleita meille n. klo 11 eteenpäin. Jos haluat mukaan, laita mulle sähköpostia, niin pistän osoitteen ja ajo-ohjeita,

t: M & I
 
murmeliina harmaana
:attn: Laittakaahan tekin viestiä, jotka viimeksi jo lupasitte tulla, että tiedän minkä verran varata kahvileipää.=) Ajattelin laittaa vähän suolastakin, vaikka pizzaa, onko moni kasvissyöjä tai muuten erikoisvaliolla?

 
Moikka!
Mahtuukohan vielä äiti-ryhmään mukaan?! Olen 23v. raisiolaisäiti ja mulla on 6kk poika.Ymmärsin, että tapaatte taas tammikuussa toisella viikolla.Olisin kovasti innostunut tulemaan mukaan...
 
Meille sopisi paremmin se tiistai.. Kellon ajalla ei ole väliä..

Jaana: Pystytkö lähettämään mulle tekstiviestinä sen tapaamis päivän ja ajan meinaan kun meillä on netti kiinni..ollut jo viikon verran enkä tiedä koska se saadaan taas auki..Enkä oikeen pääse missään käymään koneella..onkohan sulla viel mun numero, mut pistän varmuuden vuoksi sulle mailia..¨

Kiitos jo näin etukäteen

T:Mia ja Heidi
 
Hei!
Seuraavasta tapaamisesta on tullut vaan kaksi vastausta: toiselle sopii maanantai ja toiselle tiistai, joten joudun varmaan itse nyt päättämään... eli huomiseen on hiukan lyhyt varoitusaika, joten tavataan tiistaina meillä n.klo 12! Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tulemaan!
Ja ajo-ohjeita saa laittamalla sähköpostia: jaanahak@hotmail.com ja laittakaa kaikki, jotka ovat tulossa sähköpostia, niin tiedän kuinka paljon varaan kahvileipää!

ylihuomiseen!
T.Jaana ja Mio
 

Yhteistyössä