Turkulaiset!!!!

Mäkin olisin kiinnostunut jos mukaan mahtuu vielä?Mulla on kolme lasta 6/00,2/04 ja10/05.Vanhin on tosin päivisin päiväkodissa ja haen hänet aina puoli yhden aikaan joten ,jos tulen en ehdi olla kauan.Ja tuleminen riippuu myös saanko auton käyttöön silloin.Mut ehkä nähdään!! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 14:55 Ellunäiti78 kirjoitti:
Mäkin olisin kiinnostunut jos mukaan mahtuu vielä?Mulla on kolme lasta 6/00,2/04 ja10/05.Vanhin on tosin päivisin päiväkodissa ja haen hänet aina puoli yhden aikaan joten ,jos tulen en ehdi olla kauan.Ja tuleminen riippuu myös saanko auton käyttöön silloin.Mut ehkä nähdään!! =)
Tervetuloa joukkoon! Kaikki halukkaat saavat siis tulla. Eli yleinen tapaaminen Myllyssä. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 12:06 Ninniliina ulkona kirjoitti:
:wave: mikäli poika herää normaaliin aikaan: tänä aamuna herätti vasta klo 10.30 :whistle:
Meilläkin nykyisin tuo klo 11 ehtiminen tuottaa vähän vaikeuksia. Tänään kyllä herättiin 8.30. Kellojen siirron jälkeen meil meni rytmit sekaisin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 14:18 Vilivet kirjoitti:
Täältä olisi tulossa kaks äitiä lisää lasten kanssa :D

Minä ja Shamandalie :wave:

Tosin säävarauksella, että jos vaikka sataa kauheasti niin taidetaan jättää väliin, koska tullaan kävellen :)
Sadetakit ja kumpparit jalkaan vaan ;)

Mä tuun autolla mut on "uusi" auto alla enkä oo sen kans vielä kertaakaan ajanu, et vähän on pelko persiis. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 14:45 Ellunäiti78 kirjoitti:
Voi voi kyllä tää on nyt hankalaa...Miehellä on just sitten huomenna lääkäri ja se tarttee auton.Tosin se jutteli jos se peruttais sen.Eli sori nyt vaan kun en oo vieläkään varma tulosta.
Tuutte samalla kyydillä. Mies kippaa teidät Myllyyn ennen lääkäri ja käy sit hakemassa tai tulee teidän kans shoppaamaan. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 14:18 Vilivet kirjoitti:
Täältä olisi tulossa kaks äitiä lisää lasten kanssa :D

Minä ja Shamandalie :wave:

Tosin säävarauksella, että jos vaikka sataa kauheasti niin taidetaan jättää väliin, koska tullaan kävellen :)
Juu juu, tullaan tullaan. Toivottavasti ei sada. Sadevaatteita kun en omista.. :ashamed:
 
:'( Voih tätä lapsiperheen arkea.... nyt jäi tapaaminen väliin, kun esikko oksentaa..
Olis ollut kiva nähdä naamoja ihan "livenä", ettei vaan näin virtuaalisesti....
:D ehkä sitten ensi kerralla!!

Ai niin -- hauskaa tapaamista teille kaikille kuitenkin!!!!<br><br>
 
No ei sitten päästy :( Kattelen ahkerasti näitä sivuja ja yritän päästä ensi kerralla.Olisin kyllä kovasti halunnut tulla.Nyt harmittaa :'( Ja niin muuten kiitos Vilinäidille vinkistä mut kun lääkäri on ihan toisessa suunnassa ja ei viitsi ajella ympäri maita ja mantuja :(
 
Tultiin just kotiin Myllystä
Kiitos Nedra, RPM, Jessi2 ja Ninniliina mukavasta päivästä.
Vilikin on ihan väsynyt. Nukahti heti autossa ja vieläkin nukkuu. :D

Mä painunkin tästä Vauva-lehden pariin ja OHO!n luen sitten illalla.
 
RPM
Kiva oli nähdä, meillä pojalla oli vaan vähän vauhti päällä. Sai aivan kauhean hepulin kun menin sitten vielä siellä töissä käymään...
Ruokaa tässä kokkaillaan, olisi kyllä kiva tavata toistekin jos vaikka sellaiseen aikaan että meidän poika nukkuu !!!!!!
Eipä, päivänjatkoja kaikille =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 17:41 RPM kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 17:33 Karl Eri Raaja kirjoitti:
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Sori!!!!

Mää vähän kyllä odotin...... :LOL:
Kyll mää sen aamulla viell muistin. Ruokkiksella olin siin pitokaksikossa tien toisella puolen.

Unohin si totaalisesti, ku oli massu täys muusii :)
 

Yhteistyössä