Turkulaisia?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 15:01 Vilinäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 09:14 pupustiina kirjoitti:
Me voitais kans koittaa tulla tytön kanssa, jos herätään unilta ajoissa..en uskalla sanoa varmaksi kun on unirytmit vähän sekaisin!!
Lähdette ehdottomasti mukaan. :D
juu, olen samaa mieltä, ehdottomasti :D
te taidatte tuntea toisenne, tuo kun taisi olla pupustiinan
ensimmäinen viesti palstalle :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 16:07 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 15:01 Vilinäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 09:14 pupustiina kirjoitti:
Me voitais kans koittaa tulla tytön kanssa, jos herätään unilta ajoissa..en uskalla sanoa varmaksi kun on unirytmit vähän sekaisin!!
Lähdette ehdottomasti mukaan. :D
juu, olen samaa mieltä, ehdottomasti :D
te taidatte tuntea toisenne, tuo kun taisi olla pupustiinan
ensimmäinen viesti palstalle :D
Pupustiinan kanssa pitäisi treffailla päivää ennen Myllyyn menoa. Niin, että oon sitä mieltä et mukaan vaan. On sit tuttu naamakin vastassa niin helppo tulla :D
 
Mä joudun passaamaan...

Täällä kun on lunta ja mulla per**leen kesärenkaat alla ainakin iltaa saakka kunnes mies liukastelee KESÄrenkailla kotiin ja vaihtaa talvirenkaat alle!!

Mua HARMITTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mä olen aina myöhässä joka lähdöstä... :'(

Mutta sitten kun ensi kerralla suunnittelette treffejä, niin viitsisikö joku laittaa mulle yytä? Oltais mielellään tulossa, mutta mä en muista käydä tällä palstalla tarpeeksi ahkerasti... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 11:56 Kevätaurinko kirjoitti:
Ollaan tulossa :D

Oliko se nyt niin että klo16:00 maissa Myllyn Hesburgerilla?
Juu, kiva että pääsette :D

Meillä poika nukahti just, on hieman lämpöä. Odotelkaa jos ei ihan neljäksi ehditä :) Ollaan kuiteskin tulossa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 14:13 Vilinäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 11:56 Kevätaurinko kirjoitti:
Ollaan tulossa :D

Oliko se nyt niin että klo16:00 maissa Myllyn Hesburgerilla?
Juu, kiva että pääsette :D

Meillä poika nukahti just, on hieman lämpöä. Odotelkaa jos ei ihan neljäksi ehditä :) Ollaan kuiteskin tulossa.
Kuumeisen lapsen kanssako olet lähdössä tapaamiseen? Sairastuu vaan pahemmin ja sairastuttaa muutkin lapset.
 
Me joudutaan jättämään väliin tää kerta..neiti kiskoo vielä sikeitä!
Ja täällä on tullu sen verran lunta et sain rehkiä tunnin kola kourassa että ukko pääsee pihalle kun tulee kotiin...
Harmittaa..olisin niin mielelläni tullut!!! :'(
Mut ehkä me päästään sit seuraavalla kerralla!! :wave:
 
VOI EI!!!

Mä tulin just äsken koneelle tarkistamaan että mihin aikaan huomenna on tapaaminen!
En voi muuta ku itteäni ja tätä pärkkeleen muistia syyttää \|O ,olis pitänyt tarkistaa jo aiemmin ; mä vielä nytkypyllylle laitoin että laitanpa kalenteriin oikein ylös- ja laitoinkin; jostain käsittämättömästä syystä vasta keskiviikolle :headwall: .

Että ottaa ihmistä nyt päähän :(
 
Ja mekin huomattiin tää vasta nyt :whistle: Pääsikö kukaan sinne Myllyyn asti?

Mut sitä mitin, että sovittaisko tälle porukalle vielä pikkujoulutapaaminen? Vaikka ilman lapsia? Tai sit pitäis varmaan olla jonkun kotona, jos lapset mukana.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 20:12 murmeliina kirjoitti:
Ja mekin huomattiin tää vasta nyt :whistle: Pääsikö kukaan sinne Myllyyn asti?

Mut sitä mitin, että sovittaisko tälle porukalle vielä pikkujoulutapaaminen? Vaikka ilman lapsia? Tai sit pitäis varmaan olla jonkun kotona, jos lapset mukana.
Nytkypylly, Kevätaurinko, Nedra ja minä ja Vili oltiin paikalla :)
 
No niin, nyt meillä on kerho :D
joten siis kaikki halukkaat turun seudulta, kysykää salasanaa yvnä multa =) kerhon nimi on Turun seudun plussalaiset
(tosi omaperäistä :whistle: )
mutta juu, siis koitetaan sopia jotain tapaamista, mutta mä en mitenkään repee ennen joulua enää, mutta tossa heti tammikuun alussa voisin koittaa saada teitä kaikkia kylään meille =) voitais mennä ensin vaikka tohon meidän uudelle hienolle leikkikentälle ja sitten meille lämmittelemään ja kahvittelemaan? Miltä kuuostaisi?? =)
 

Yhteistyössä