Turun äidit II

Kiitos seurasta! Me käveltiin reippaina kotiin. Mihinkä noista paikoista me ollaan sunnuntaina menossa?

Tuo puisto on kyllä parempi kuin meidän lähellä olevat, harmi kun on vähä liikaa matkaa joka päivä kuljettavaksi, muuten me käytäisiin kyl useammin:)
 
Me ei nyt päästäkään, kun K rupesi räkätautiseksi. Sen verran pärskii ja vuotaa että parempi on olla viemättä ihmisten ilmoille. Harmi! Kertokaahan sitten oliko kivaa ja katsotaan jos vaikka ensi viikolla mentäisiin sitten. Puistoilukin passaisi viikonloppuna.

Niin Sssalla, täytyy niitä kärryjäkin syynäillä joku toinen kerta, jos sopii! Tietty voitaisiin käydä katsomassa niitä teillä kotonakin, saisi mieskin testailla.
 
hei mahtuisikohan tänne vielä mukaan? Olen kohta 3kk:den ikäisen Joona ja 7vuotiaan Ilmarin äiti... päivät alkavat kohta venyä vähän turhan pitkiksi, kun isukkikin painaa kovin töitä ja olisi kuitenkin hauskaa vaihtaa kuulumisia tai lähteä lenkkeilemään... tai ihan istua alas kahvittelemaan...
 
t10
tässä olis kans yks äiti vielä mukaan jos sopii? olen 25 vuotias turkulainen ja mulla on 1 v 1kk poika. kotona ollaan kahdestaan kun mies on päivät töissä ja illat pelaamassa:) kovin on yksinäistä välillä. olis kiva saada juttukaveria ja leikkiseuraa.
 
Moi!!Siitä on jo hurjasti aikaa ku viimeksi oon tänne kirjotellut,mutta ollaa oltu taas kipeinä tällä kertaa on ollut kuumetta sekä vatsatautia meillä.

Ensiviikon lauantaina mä meen pojan kanssa hautajaisiin raumalle kun mun mummoni on kuollut.

Juho osaa jo kävellä tukea pitkin ja vauhti on tosi kova sekä potalla käydään myös tosi hyvin jo.

Tässä vielä kuva meitin Juho pojasta :D


 
uusi äiti ilmoittautuu :wave: ikää kertynyt 29 vuotta ja kaksi villiä poikaa sekä avomies :D
uusia ystäviä olisin vailla turun seudulta.Vauva- ajat on meillä ohi mutta tuoreessa muistissa. meili osotteen voin antaa yv:n kautta
 
Kauheesti menny aikaa siitä kun olen tänne viimeeksi kirjoitellut. =) Nyt kuitenkin taas tuntuu että pitää pitää keksiä jotain muutakin kuin kotona kykkiminen.
Että terve kaikille uusille ja vanhoille! =)
Viime lauantaina pätkästiin isännän kanssa naimisiin, joten senkään takia ei ole kauheasti tullu netissä notkuttua.....paitsi hääsivustoilla. No nyt on juhlat juhlituu ja voi keskittyä taas vauva-asioihin
nyt pitää mennä......palataan paremmalla ajalla
 
Mäkin taas pikkusen kurkin tänne..
Osin oma lhemä ojassa.. :D

Eli mainosta....
Turun Kestovaippa Hulinat.
26.4. klo 10 - 15 Vanhalla Raatihuoneella (Vanha Suurtori).
Mukana on mm. kestovaippa- ja vaatemyyjiä, kestovaippakirpputori, kestovaippa- ja kantoliinaopastusta. Paikalla myös Marttojen kahvio sekä TSJ:n ekoaiheinen nukketeatteri ja lajitteluleikki. Tilaisuuden järjestävät Valonia ja Kestovaippayhdistys.


Ilmoittautuminen kirpputorille 22.4. mennessä Saara Rantala,
vaippalainaamo-turku(a)kestovaippayhdistys.fi
 
Olen todellakin ollut taas huono kirjoittelemaan tänne... tuntuu ettei päivät viikossa riitä... Itse asustelen melkein keskustassa...

Sarbe: miten tuolla kun on tota kestovaippa juttua ja silleen, niin opastetaanko tuolla noiden kantoliinojen käyttöä ihan kädestä pitäen... mulla on kantoliina ja sellanen kantopussi... en vaan ole oikein onnistunut niiden käytössä... mahtaisiko tuolla joku ehtiä neuvomaan ja silleen jos ottaisin ne mukaani???
 
miksi mä aina innostun kaikesta mahdollisesta... :headwall: ja mahdottomasta... :LOL:

Nyt mä sitten hurahdin noihin kestovaippoihin... mä en enää kestä ja niinku olen vannoutunut etten niihin kajoa, ni miten sitten mahtoikaan käydä...
Ekan päivän tulos: Pojan takapuolen punaisuus kadonnut kokonaan... hyvä... luulen että käytän siis jatkossakin... =)

Onko muilla kokemuksia jos niin millaisia???
 
:attn: Kuulumisia sais kirjotella. :)

Meille ei ihmeitä... Vajaan kolmen viikon kesäreissu tehtiin (sukuloimaan, mökille ja ystäviä tapaamaan) ja nyt sit ollaan oltu ihan kotosalla. Muuttoa on suunniteltu, mut ei tiietä vielä päästäänkö jo nyt syksyllä vaihtaan paikkakuntaa. Mä kovasti haluisin lähemmäs sukulaisia ja ystäviä.

Päikkäriongelmia... Jos jollain on hyvä vinkki miten 2-vuotiaan saa nukahtaan ilman taistelua (ei malta nukahtaa... alottaa nujuamisen, jos meinaa uni tulla), niin kiitollisena otan vastaan.
 
Tänne kuuluu ihan hyvää..päästään muuttamaan isompaan asuntoon tossa 1.9.

Vauva voi masussa hyvin ja nyt on menossa rv 25+0
Toinen poika ois tulossa jolle on jo nimikin valmiina.Kovasti vaan mietityttää tuo synnytys että ehinkö ajoissa sairaalaan kun kätilöt arvelivat kun Juho synty että seuraava tulee jo 30 minuutissa tai nopeampaa
 

Yhteistyössä