Turun Äidit ja lapset.

Syksy tulee kohisten. Vieläkös treffataan vaikka Seikkiksessä ennen, kun taas lopuillakin kesälomat loppuu, työt alkaa ja lapset palaa hoitoihin.

Mä olen hoitovapaalla, että ajalla ja päivällä ei väliä. Ehdottakaa aikoja ja paikkoja. :D
 
meillekkin käy kaikki ajat paitsi klo 12-15..... mut jos ennen puolta pvää treffataan nii ois hyvä ennen klo 13 olla koton jo sit....

toivottavasti nyt hyvä aika järjestyy et mekin päästään ekaa kertaa mukaan. =)
 
RPM
Me voitaisiin poitsulin kanssa tulla, meillä on tällä hetkellä uni ajat niin sekaisin että tullaan jos ei nukuta!
Eli eipä paljoo väliä ajalla, seikkiksessä vois tosiaan tapailla.
Olisiko ensi viikolla siis vko 33 joku kaikille sopiva päivä vai pitääkö treffata aikaisemmin?
Itsekkin olen hoitovapaalla joten meillä ei väliä senkään suhteen ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 11:37 RPM kirjoitti:
Me voitaisiin poitsulin kanssa tulla, meillä on tällä hetkellä uni ajat niin sekaisin että tullaan jos ei nukuta!
Eli eipä paljoo väliä ajalla, seikkiksessä vois tosiaan tapailla.
Olisiko ensi viikolla siis vko 33 joku kaikille sopiva päivä vai pitääkö treffata aikaisemmin?
Itsekkin olen hoitovapaalla joten meillä ei väliä senkään suhteen ;)
Mulla ei ole paikalla väliä, Seikkikseen ois kyllä helppo tulla. =) Ja ensi viikoksi meillä ei ole vielä mitään tietoa, et sopii mikä päivä vaan. =) Ja mietin sitäkin, et voinhan mä koittaa jos neiti nukkuis rattaissa... Tosin sillonkin sit pitäs olla paikalla... :\|
 
Mimasa harmaana
Tällä viikolla me ei päästä, lähetään sukuloimaan pohjanmaalle...ja maanantaina, viikon päästä, alkaa taas työt joten päästään tulemaan vasta siinä klo 15 aikoihin ja seikkis kuulostais tosi kivalta nyt vielä kun on hyviä ilmoja...
 
Tää viikko meilläkin buukattu aivan täyteen.

Mites ois viikko 33. Mikäs päivä, aika ja paikka? Meillä heräillään vasta klo 9, että kovin aikaisin me ei päästä.
Päiväunet meillä vaihtelee. Miten ois tapaaminen klo 14 tai jälkeen?
 
Meillä noi päiväuniajat vaihtelee nykysin niin paljon, etten osaa sanoa varmaa hyvää aikaa. Mut jos jostain sovitte niin yritetään (taas kerran) tulla. Ai ni, ens viikolla EI sovi keskiviikko, mut muuten käy myöhänen iltapäivä tai aamupäivä.
 
Meillä ois kan tuo myöhäinen iltapäivä paras aika... :\| Neiti kun heräilee vaihdellen aamulla ja päikkärit nukkuu vaan sängyssä... :/ Mutta päättäkään milloin ja missä, niin me tullaan paikalle jos suinkin päästään. =)
 
RPM
Nyt alkaa olla korkea aika päättää paikka ja aika jos tällä viikolla nähdään!
Eli Keskiviikko ei käynyt ja mulla on lääkäri Perjantaina tänäään tuskin ehditään siis Maananatai.

Vaihtoehdot ovat siis Tiistai tai Torstai!

Nyt gallup pystyyn ja katsotaan miten käy.

Olisiko paikka kuitenkin se Seikkis mitä Vilinäiti ehdotti jo tuolla alussa
vai joku muu. Jos on muita ehdotuksia niin nyt ilmoittakaa ne ;)

=)
 
Meille kävis tiistai ja torstai.
Seikkailupuisto kävis jos ei sada ja ole kovin kylmä. Meillä kun poika vielä konttaa.

Onko ehdotuksia sisätiloista? Käviskö Turun keskusta? Onko siellä paikkoja mihin mahtuis porukkaa. :)
 
mimasa harmailee
No huomiseksi on luvattu sadetta ainakin iltapäivälle...ja loppuviikoksikin sellaista povattiin :(

Joten olisko joku sisätila? sinne myllyyn en lähde koska sitten saan juosta likan perässä kokoajan :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 16:24 vieras kirjoitti:
anteex nyt vaan mut eikös ne lapset juoksentele joka paikassa samalla tavalla??.. :LOL: :LOL:
ei, ei meidän lapsi ainakaan! hän osaa olla seikkiksessä ilman että pitää kokoajan juosta perässä. Myllyssä tyttö on jo kerran "hävinnyt" pieneksi aikaa, oli jo menossa ulospäin!!
 

Yhteistyössä