Turun mammat

  • Viestiketjun aloittaja Annikki82
  • Ensimmäinen viesti
Annikki82
Hain äitikavereita tuolta Uusia Ystäviä puolelta ja vastauksia tuli aikalailla, että voisi olla kiva tavata porukalla.
Onko Turun mammoilla jo "mammakerhoa".
Mä olen 23v. ja poika syntyi 28.9.-05
Itseä kyllä vielä jännittää tuo bussilla kulkeminen (kerran kokeilin). Ois kiva tosiaan sopia treffit kaupungille ja jos joku tietää kivan paikan niin mennään sitten sinne tai vaikka jonkun kotiin. Meil jos tulee niin kannattaa vetää syvään henkeä. Paikat sekasin ja kissat juoksee pitkin seiniä. Niin, että saikos tästä mitään selvää?
 
mä voisin kanssa olla kiinnostunut tapaamaan uusia ihmisiä =)
ite -75 ja tytöt -00 ja -04...
näin talvella on vaan vaikeaa löytää sopivaa tapaamispaikkaa... mylly olisi mainio?? sinne pääsee bussillakin helposti, jos ei omaa autoa..
toivottavasti löydettäis vielä muitakin kiinnostuneita =)
 
Annikki82
Mylly ois aika kiva ja sisätilois. Mitkäs bussit sinne menikään (koko ikäni oon vaan Turus asunu :headwall: )
Mä voisin saada pari äitiä myös paikalle, tosin en oo heitä vielä nähny. Koskas väelle sopis? Meille sopis ainakin maanantai ja tiistai, kun mies on vapaal niin saisin itsenikin laitettua meno kuntoon. Tosin meillä ei sitten herätä kovin aikaisin aamulla :)
 
Annikki82
Sovitaanko jotain aikaa? Jos siis todellakin uskaltaudun kotinurkkia pidemmälle. Jee, me muutetaan isompaan asuntoon, et sit pidetään mammatuparit meillä sitten joskus joulukuussa tai sen jälkeen.
=)
 
hansu-77
Miten olisi tapaaminen joskus tän kuun loppupuolella? Jos on vielä joku muukin kiinnostunut niin ehtii vielä ilmottautua mukaan. Mulla ei ole päivällä väliä, otan kuitenkin lapset mukaan. Myllyssähän on se leikkipaikka siinä Coffee Housen vieressä, niin nuo isommat viihtyy siellä :)
 
Annikki82
Ei olla vielä sovittu mitään päivää ja aikaa. Myllyä joku ehdotteli paikaksi. Meillä alkaa perjantaina muutto uuteen kotiin, että tää kuu on aika kiireinen mut jos sitten joulukuussa. :)
 
Annikki82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 15:09 säihky kirjoitti:
mä voisin tulla mukaan myös, ja mylly olisi todella hyvä paikka.
Annikki, katsos täältä aikataulu

ja sit sieltä Turku, ihala, raisio, mylly, kiikku, turku,
Kiitos :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 21:54 murmeliina kirjoitti:
Me kans :wave: Mylly vaan saattaa olla vähän liian kaukana meille, kun ihan päinvastasella puolella Turkua asutaan, eikä autoa käytössä. Mut sitten joskus kaupungille voitas tulla mukaan :)
Bussithan kulkee sinne kuiteski ihan hyvin ja vaunujen kanssa ilmatteeks...
Joo: toisinaan pitkät bussireissut pienen kanssa ei kauheesti houkuttele. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 14:29 Ninniliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 21:54 murmeliina kirjoitti:
Me kans :wave: Mylly vaan saattaa olla vähän liian kaukana meille, kun ihan päinvastasella puolella Turkua asutaan, eikä autoa käytössä. Mut sitten joskus kaupungille voitas tulla mukaan :)
Bussithan kulkee sinne kuiteski ihan hyvin ja vaunujen kanssa ilmatteeks...
Joo: toisinaan pitkät bussireissut pienen kanssa ei kauheesti houkuttele. :)
Mutta Myllyyn ei pääse ilmaiseksi kun se on Raision puolella.. :/
 
Hei!

Itsekin voisin olla kiinnostunut. Meillä on kesäkuussa syntynyt prinsessa 5,5 kk ja iältäni olen 33 v. Käyn myös kesäkuussa Turun seudulla syntyneiden vauvojen (ja tietty äitien kanssa) Myllyssä aina tiistaisin kahvittelemassa mutta muitakin tapaamisia meidän kalenteriin kyllä mahtuisi. Coffee Housessa olemme käyneet ja ihan hyvä paikka on. Parhaimmillaan äitejä siellä on ollut 8 kpl vauvuineen ja ollaan kyllä mahduttu. Keskustakin kyllä käy meille tapaamispaikaksi.

Omassa kaveripiirissä kun ei vauvojen/ pienten lasten äitejä ole niin ihan kiva olisi tutustua muihinkin äiteihin.

 
Ei meidän takia tarvi siirtää tapaamispaikkaa. Jos ei sit joka kerta ole Myllyssä ;) Pitkiä matkoja ei viitti bussissa matkustaa. Kahdella bussilla pitäis tulla ja toisinaan tyttö hermostuu jo tolla vartin matkalla.
 
Annikki82
Täällähän kovasti suunnitellaan tapaamista. Me ollaan muuttokuorman keskellä ja joulukuun puolivälissä vissiin aukeaa taas linjat uudessa kodissa.
Jos tapaatte niin toivottavasti mekin sitten vaikka ens vuoden puolella päästäis taas mukaan porukkaan. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 18:50 nedra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 14:29 Ninniliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 21:54 murmeliina kirjoitti:
Me kans :wave: Mylly vaan saattaa olla vähän liian kaukana meille, kun ihan päinvastasella puolella Turkua asutaan, eikä autoa käytössä. Mut sitten joskus kaupungille voitas tulla mukaan :)
Bussithan kulkee sinne kuiteski ihan hyvin ja vaunujen kanssa ilmatteeks...
Joo: toisinaan pitkät bussireissut pienen kanssa ei kauheesti houkuttele. :)
Mutta Myllyyn ei pääse ilmaiseksi kun se on Raision puolella.. :/
No hitto... Totta puhut :ashamed:
 

Yhteistyössä