Turun mammat

  • Viestiketjun aloittaja Annikki82
  • Ensimmäinen viesti
turkulainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 14:29 Ninniliina kirjoitti:
Bussithan kulkee sinne kuiteski ihan hyvin ja vaunujen kanssa ilmatteeks...
Joo: toisinaan pitkät bussireissut pienen kanssa ei kauheesti houkuttele. :)
Arvaa vaan monet vaunut sinne bussiin mahtuu kerralla? Taitaa aika moni mamma vaunuineen jäädä ulkopuolelle odottelemaan seuraavaa vuoroa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 18:38 turkulainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 14:29 Ninniliina kirjoitti:
Bussithan kulkee sinne kuiteski ihan hyvin ja vaunujen kanssa ilmatteeks...
Joo: toisinaan pitkät bussireissut pienen kanssa ei kauheesti houkuttele. :)
Arvaa vaan monet vaunut sinne bussiin mahtuu kerralla? Taitaa aika moni mamma vaunuineen jäädä ulkopuolelle odottelemaan seuraavaa vuoroa.
Ei tarvi arvata, tiedän kyllä ;)
 
Annikki82
Noniin. Olettekos sopineet jotain tapaamis aikaa ja paikkaa? Meil ei vieläkään kyllä ole netti auki ja muuttokuormasta ollan päästy. Mä ainakin tulisin Myllyyn omalla autolla. Asutaan varissuolla, et mun kyydis pääsis yks äiti ja lapsi. Mun poika on vähän päälle 2kk.
Ois kiva myös tutustua muihin Varissuolla asuviin. Päivät on pitkiä ja tylsiä ja rupattelu seuraa kaivataan.

Säihky: Tekstaile tai käske J:n äidin tekstailla jos sovitte jotain. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 18:50 nedra kirjoitti:
Mutta Myllyyn ei pääse ilmaiseksi kun se on Raision puolella.. :/
Bussilla nro 10 pääsee Myllyyn ilmaiseksi rattaiden kanssa. Paluumatka Turkuun täytyy sitten maksaa.
Mä menin tänään pojun kanssa bussilla Myllyyn ja kysyin kuskilta asiaa. Noin hän minulle informoi. No, takaisin tulimmekin oman auton kyydillä, kun isäntä tuli vasta pari tuntia meidän jälkeen sinne.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2005 klo 01:56 vierailen kirjoitti:
Voi jee :eek: Lokakuun puolella alkanut tää ketju, eikä vielä ole mammat saaneet tapaamista kasaan. :headwall:
eipä tullut sinulla mieleen että yksi on nettipimennossa ja monella on joulu kiireitä, joten äläs tuu tänne arvostelee meidän tapaamisiamme tai niiden suunnittelua :eek: me tavataan sillon kun aika on sopivin :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2005 klo 01:56 vierailen kirjoitti:
Voi jee :eek: Lokakuun puolella alkanut tää ketju, eikä vielä ole mammat saaneet tapaamista kasaan. :headwall:
Ihanan herttaista, että jaksat kantaa huolta meidän tapaamisestamme :flower: :flower: :heart:
Kyllä me vielä: voit siis nukkua yösi rauhassa ;)
 
Annikki82
Moikka!
Tosiaan, me ollaan vieläkin nettipimennossa. Netti on kyllä auki mut koneessa jotain hämminkiä. Pikkuveljen koneella siis vierailen.

Mites teihin Varissuolla asuviin sais yhteyden, kun en viitsis ihan näin julkisesti numeroakaan laittaa?
Onko Varissuolla jotain paikkaa missä äidit ja lapsen kokoontuu?
Yleensä jos tapaamis paikkoja on niin ne tapaamisen on kovin aikaisin aamulla ja meillä heräillään klo 9 jälkeen.

Tänään käytiin miehen ja pojan kanssa Cittarissa. Reissu meni hyvin. Poika simahti kärryihin.

Pitäiskös nyt tosiaan ottaa tavoitteeksi sopia tapaaminen vaikka sinne Myllyyn =)
Mun ainakin pitäis ostaa kaverin lapsille synttärilahjat niin voisin sitten samalla reissulla nekin hommata. Synttärit on 7 tammikuuta lauantaina. 4.1 meil on neuvola klo 15 mut muuten on viikko vapaa.

Pääsen koneelle taas jouluaattona.

Hyvää joulua kaikille tutuille ja vielä tuntemattomille!
 
fleur
Hei!
Luin vasta nyt tätä ketjua. Jos tapaatte ensi vuoden puolella, niin olisin mielelläni tulossa mukaan. Mulla on tyttö, syntynyt elokuun alussa. Ollaan asuttu pari vuotta Turussa ja muutetaan jonkin ajan päästä Raisioon. Tuttuja ei juuri ole, joten olisi kiva tavata muita äitejä, kun muuten seurustelee lähinnä vauvan kanssa... Ja hyvä vaan, kun ei ole vielä saatu tapaamista aikaiseksi, muutenhan olisin myöhästynyt täysin...!:)

Fleur ja pikkutonttu 08/05 :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 22:47 fleur kirjoitti:
Hei!
Luin vasta nyt tätä ketjua. Jos tapaatte ensi vuoden puolella, niin olisin mielelläni tulossa mukaan. Mulla on tyttö, syntynyt elokuun alussa. Ollaan asuttu pari vuotta Turussa ja muutetaan jonkin ajan päästä Raisioon. Tuttuja ei juuri ole, joten olisi kiva tavata muita äitejä, kun muuten seurustelee lähinnä vauvan kanssa... Ja hyvä vaan, kun ei ole vielä saatu tapaamista aikaiseksi, muutenhan olisin myöhästynyt täysin...!:)

Fleur ja pikkutonttu 08/05 :xmas:
mihin päin raisiota muutatte? itse asutaan raisiossa, kallaisissa!
 
hansu-77
Pitäisiköhän tätä vähän nostaa. Meillä on sairasteltu ja ensi viikolla on tiedossa nielurisaleikkaus, eli meille sopisi vasta tammikuun lopussa tai helmikuun alussa. Jospa mä nyt laitan ehdotuksen että nähtäisiin siellä Myllyssä viikolla 5. Mullahan on tuo eskarilainen, joten paikan päälle ehtisin vasta iltapäivällä. Laittakaa ehdotuksia päivän suhteen.
 
mäkin osallistun keskusteluun =)
eli siis viikolla viisi, mutta mielellään ti, to tai pe, niin mekin päästäisiin tyttöjen kanssa messiin =) mylly olis just niin hyvä paikka, kun siinä on se kiva leikkipaikka ja kahvila vieressä ;)
 
Äiti-ihminen
Viikolla 5 sopii aikasintaan minullekin. Myllyynkin voin tulla pojun kanssa pitkin hampain. Tai siis jos miehen työvuorot olisi jotenkin sopivasti, että meillä olisi oma kyyti molempiin suuntiin. Vuorolistan mukaan maanantaina 30.1. tai tiistaina 31.1., olisivat meille parhaimmat päivät.
Kellon ajalla ei ole niin väliä, kunhan ei heti aamusta kymmeneltä ;)
 
Oisin kans innostunut lähtemaan treffeille, mutta sitten jos päätätte keskustaan joskus kokoontua niin ilmoittakaa mullekin. =) Olen kuitenkin niin mukavuutta rakastava, että tuo Mylly on turhan hankalan matkan päässä. :whistle: ;)
 

Yhteistyössä