Turun seutulaisten tapaaminen

  • Viestiketjun aloittaja Äiti-ihminen
  • Ensimmäinen viesti
Annikki82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 20:07 vieras kirjoitti:
ANNIKKI82! Missä äiti ja vauva ryhmässä käyt?
Olisi kiva myös saada uusia ystäviä. Asustellaan Varissuolla.
Moikka!
Lausteen Kämnerinpolun päiväkodissa käydään. Kerran vasta käytiin. Se on tarkoitettu ensisynnyttäjille ja vauvan pitäis olla sit vielä aika pieni. Mulla alle 4kk poika.
Torstaisin klo 9-13 ja mielellään klo 10 mennessä pitäisi mennä.
Jos olet esikoisen äiti niin tuu mukaan. Me mennään taas ens torstaina. Jos on tällaiset pakkaset niin sit mennään autolla.
Mekin asutaan Varissuolla Suurpäänkadulla. :)
 
Äiti-ihminen
Tämä on nyt vähän noloa, mutta yrittäkää ymmärtää. Mä en pääse Myllyn treffeille ensi tiistaina. Mulla on samaan aikaan autokoulun ajotunti sekä rästiin jäänyt teoriatunti.

Harmittaa, kun olisin mielelläni tullut tapaamaan teitä kaikkia sinnekin.

Pitäkää hauskaa ilman minua ja pojua! =)
 
Annikki82
Keitäs nyt olis tulossa?
Minä ja poju tullaan jos muitakin on tulos. Aamul mennään ensin valokuvaukseen mutta yritetään kiirehtiä Myllyyn.
31.1.-06 klo 11
Olikos se treffi paikka altaalla missä on esiintymislava.
 
Mä itse asiassa alan olla valmis lähtemään iltarientoihin, mutta en pääse ennen yhdeksää millään, kun saan lapsen siinä paikkeilla vasta nukkumaan... Ja kun pukeutumiset ja matkat otetaan huomioon niin menee käytännössä ainakin kymmeneen. Oiskohan mahdollista tulla perässä? Tai jos otetaan uudestaan kuukauden verran myöhemmin, niin on tää muuttohässäkkä asettunut ja mies ehkä oppinut nukuttamaan lapsen :/ Puutorille saattaisin ehtiä maanantaina, mutta ilman lasta.
 
Mulla loppuukin sijaisuus jo 29.1, eli sunnuntaina :) . Ja kumpaankin tapaamiseen olisi mahdollisuus tulla =) . Yritän muistaa ja ehtiä :D . Mikäli tulen, niin mulla on kumpikin lapsi mukana, tulen kaksostenrattaiden kanssa :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 02:42 Äiti-ihminen kirjoitti:
Onkos nyt ketään tulossa maanantaina Puutorille klo 11?
Mä voisin tulla maanantaina EHKÄ ja se ois sitten ilman lasta... Mutta yritän päästä jos on muitakin tulossa. Huomasin tän ketjun nyt niin myöhään, että oli jo suunnitelmat valmiina :(
 
Mulla ei sittenkään ole töitä maanantaina eikä tiistaina. tiistaina olis tytöllä kuitenkin tarhapäivä, mutta ehkä voisin peruuttaa sen...silloin päästäis myllyyn. Ja maanantaina voitais tulla puutorin heselle :wave:
 

Yhteistyössä