Turun suunta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 20:39 Lutra lutra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 20:30 nytkypylly kirjoitti:
no meidän pihalle voi kyllä nukuttaa rattaissakin, meiltä saa vaikka lainatakin, niin ei tarvii omia tuoda? saat sitten sinä itse kahvitella rauhassa =)
Muuten hyvä idea, mutta mulla on tuo hyperenerginen pojukin. Mä en pystyisi nukuttamaan tytyä ja katsomaan samalla pojun perään. ;) Mähän sanoin, että pojun takia tarvitsee treffata aidatulla leikkikentällä. Hän sentään istuu rattaissa nätisti, että esim. Mylly-treffit onnistuu.
Kyl me muut mammatkin katsotaan pojun perään. Mulla 8kk mahdoton menijä ja sitä vasta saakin vahtia ettei vedä kaikkea alas. =)
 
Luin nää uudet viestit vasta nyt!! Mä en valitettavasti pääse keskiviikkona kun mulla on työkaverin eläkejuhlat just silloin iltapäivällä!!! :/

Ilmoitelkaa jos järkkäätte uutta tapaamista niin osallistun kyllä mielelläni!!!! Mulla on aina auto käytössä joten kaikki mahdolliset treffipaikat käy!!! :wave: :D
 
no voi että, aattelin, että olisin iivanankin nähnyt tässä samalla =) mutta varmasti meillä sen verran kivaa on, että toistekin tavataan!

ja lutralle sen verran, että toki me porukalla siellä kai lastemme perään katsotaan, mutta ymmärrän tietysti, jos et halua tulla =) toiste sitten vaikka seikkiksessa tai myllyssä =)

eli siis näillä näkymin Vilinäiti, Duffeli, Örppi, Muumikki, Vepasto, ehkä vielä LiekkiMielikin ja Murmeliina =) onko vielä muita kiinnostuneita?? =)
 
onpas täällä turusta porukkaa =) vilinäiti taitaakin asua tuossa "melkeen naapurissa" ;) joskus ollaan täällä juteltu,meillä kans poika syntynyt 28.9.

harmi,itse en pääse tulemaan kun tää meidän nuori herra 1v8kk nukkuu noita päikkäreitä sellaset 3tuntia niin ei mitään toivoa olla klo14 missään :D et jos joku kerta treffit jossain jo aamupäivällä niin saattaisi onnistua :wave:
 
Iltoja...
Mekin oltais mielellämme tultu mukaan, mutta haen "keskosen" päikestä just kahdelta ja ensi ke on hänen vika päivä ennen kesälomaa..joten lähtö sieltä voi hiuppasen kestää. Ehkä ensi kerralla meiltäkin onnistuu...
 
No niin, meidän on sitten kuitenkin jätettävä treffit väliin tällä kertaa :( : meidän pieni on ollut kohta viikon räkäinen&yskäinen ja oletin että olisi jo helpottanut, mutta eipä olekaan... Jotenka en ota omalletunnolleni muiden lasten tartuttamista vaan tulemme sitten kun ollaan taudittomia =) .
 
moi!
ja sen verran siis vielä keskiviikosta, jos joku ei ole saanut yvtä, että kaikki ovat toki meille tervetulleita, klo 14 siis, mutta ilmoitan vaan, että meidän pikkuisemmalla on ollut mystistä vatsavaivaa pari viikkoa, mutta ei kenelläkään muulla lähipiirissä, joten epäilenpä ettei ole tarttuvaa, mutta ajattelin varmuudeksi ilmoittaa, ettei ketään pahoita mieltään :ashamed: joten tervetuloa kaikille minun puolestani =)
 
Meillä myös Vili onsensi eilen illalla pari kertaa. Katsotaan, et miten käy. Jos kovasti alkaa taas kipeeltä tuntumaan niin me jäädään kotiin. :ashamed:
Toivottavasti sit ens kerralla mekin päästäis. Mut katsellaan vielä. :)
 
plääh. meillä ei ole tyttö vielä nukkunut edes päikkäreitä, joten jääpi väliin tälläkin kertaa. Kun meillä ei ole autoa käytössä. :/ No, ehkä ens kerralla sitten jos vaikka parempi sää sallii puistoilua.
 

Yhteistyössä