Turun treffit

Mylly voisi olla ihan hyvä paikka.Lapsille tekemistä.. :whistle:
Aika sopii kyllä mulle,mutta en takaa että jälkikasvu on hereillä,mutta se ei välttämättä ole niin huono juttu jos nukkuu hetken rattaissa. :)

Eli mut voi kyllä laskea mukaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 08:27 nedra kirjoitti:
Mylly voisi olla ihan hyvä paikka.Lapsille tekemistä.. :whistle:
Aika sopii kyllä mulle,mutta en takaa että jälkikasvu on hereillä,mutta se ei välttämättä ole niin huono juttu jos nukkuu hetken rattaissa. :)

Eli mut voi kyllä laskea mukaan.
Treffataan sit kahdestaa jollei muita ilmaannu??? :D Toi aika voi olla hieman aikaisempi jos Myllyssä nähdään, koska meijän keskimmäisen kerho on keskiviikkona klo 9-11, kaksi tuntia vaan ekalla viikolla. Me ehdittäis jo puoleksi Myllyyn.
 
äääh, mäkin tulisin siis just myllyyn tosi mielellään, kun on meiltä sopivan matkan päässä, mutta kun esikoisen kerho on just keskiviikkoisin iltapäivällä.... ilmoitelkaa taas, kyllä mä kovasti haluaisin uusia ystäviä =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 17:51 nytkypylly kirjoitti:
äääh, mäkin tulisin siis just myllyyn tosi mielellään, kun on meiltä sopivan matkan päässä, mutta kun esikoisen kerho on just keskiviikkoisin iltapäivällä.... ilmoitelkaa taas, kyllä mä kovasti haluaisin uusia ystäviä =)
Mulle ei sovi maanantai aamupäivä, tiistai iltapäivä, keskiviikko aamupäivä, eikä perjantai iltapäivä. Muuten otetaan ehdotuksia vastaan! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 08:55 Lutra lutra kirjoitti:
Mulle käy periaatteessa (joskus on neuvola tai muuta menoa) milloin tahansa päiväsaikaan treffit Turun keskustassa.
Ens viikolla joku päivä? tiistai, torstai ja perjantai käy. Aamupäivä on mitä mainioin! =) Eli toiset treffit silloin sitten? Missä ja mikä päivä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 08:26 Helmi-Kana kirjoitti:
Joku muu paikka tai aika sitten?? :/ Harmittaa ku kukaa ei tuu.. :(
Mäkin voin kyllä tulla keskustaan,lyhyempi matka sinne itseasiassa on.Siis jos tuo Mylly ei oikein sovi matkan puolesta.Hansassakin löytyy varmasti joku kahvittelu paikka,vaikka Arnolds.. :whistle:
 
Siirretään treffipaikaksi Eerikin Hesen Hansakorttelissa. Sama aika muuten eli keskiviikkona klo 12. Useimmat meistä kun pääsevät paremmin Turun keskustaan kuin Myllyyn.

Tuolla Mitäs nyt -osastolla pari nikkiä sanoi jo tulevansa tuolloin tuonne, joten minäkin olen siellä keskiviikkona. =)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 12:03 Lutra lutra kirjoitti:
Siirretään treffipaikaksi Eerikin Hesen Hansakorttelissa. Sama aika muuten eli keskiviikkona klo 12. Useimmat meistä kun pääsevät paremmin Turun keskustaan kuin Myllyyn.

Tuolla Mitäs nyt -osastolla pari nikkiä sanoi jo tulevansa tuolloin tuonne, joten minäkin olen siellä keskiviikkona. =)
Okei! Sovitaan se sitte! Sisällä vai siinä ulkopuolella? Tyhmä kysymys, mut mistä me tunnetaa toisemme...? :ashamed:
 
pikkuviikinki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 13:20 Helmi-Kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 12:03 Lutra lutra kirjoitti:
Siirretään treffipaikaksi Eerikin Hesen Hansakorttelissa. Sama aika muuten eli keskiviikkona klo 12. Useimmat meistä kun pääsevät paremmin Turun keskustaan kuin Myllyyn.

Tuolla Mitäs nyt -osastolla pari nikkiä sanoi jo tulevansa tuolloin tuonne, joten minäkin olen siellä keskiviikkona. =)
Okei! Sovitaan se sitte! Sisällä vai siinä ulkopuolella? Tyhmä kysymys, mut mistä me tunnetaa toisemme...? :ashamed:
minä olen ainakin lyhyt 154cm ja väliaikaisesti pyöreä :D.
 
Treffataan siinä Hesen ulkopuolella. Mennään sitten yhdessä tukkimaan kassat :D
Helmi-Kanan mä suurinpiirtein tunnistan ulkonäöltä. (Mitäs oli lähettänyt masukuvansa joskus lehteen?) Mä olen liikkeellä vaaleiden rattaiden kanssa. Päällä mulla on oliivinvihreä takki sekä farkut. Pojulla rattaissa on päällään jotain sinistä niinkuin aina. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 14:03 Lutra lutra kirjoitti:
Treffataan siinä Hesen ulkopuolella. Mennään sitten yhdessä tukkimaan kassat :D
Helmi-Kanan mä suurinpiirtein tunnistan ulkonäöltä. (Mitäs oli lähettänyt masukuvansa joskus lehteen?) Mä olen liikkeellä vaaleiden rattaiden kanssa. Päällä mulla on oliivinvihreä takki sekä farkut. Pojulla rattaissa on päällään jotain sinistä niinkuin aina. ;)
Meillä on mustat rattaat ja minä olen sellainen pitkätukkainen.Mutta eiköhän me tunnisteta toisemme siitä pälyilevästä ilmeestä.. :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 16:10 nedra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 14:03 Lutra lutra kirjoitti:
Treffataan siinä Hesen ulkopuolella. Mennään sitten yhdessä tukkimaan kassat :D
Helmi-Kanan mä suurinpiirtein tunnistan ulkonäöltä. (Mitäs oli lähettänyt masukuvansa joskus lehteen?) Mä olen liikkeellä vaaleiden rattaiden kanssa. Päällä mulla on oliivinvihreä takki sekä farkut. Pojulla rattaissa on päällään jotain sinistä niinkuin aina. ;)
Meillä on mustat rattaat ja minä olen sellainen pitkätukkainen.Mutta eiköhän me tunnisteta toisemme siitä pälyilevästä ilmeestä.. :LOL: :LOL:
Niin ja kyllä nyt luulis ku mäki tunnen jo eenstään tästä porukasta 4 ihmistä niin eiköhän me tunnisteta toisemme. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 16:34 Kevätaurinko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 16:10 nedra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 14:03 Lutra lutra kirjoitti:
Treffataan siinä Hesen ulkopuolella. Mennään sitten yhdessä tukkimaan kassat :D
Helmi-Kanan mä suurinpiirtein tunnistan ulkonäöltä. (Mitäs oli lähettänyt masukuvansa joskus lehteen?) Mä olen liikkeellä vaaleiden rattaiden kanssa. Päällä mulla on oliivinvihreä takki sekä farkut. Pojulla rattaissa on päällään jotain sinistä niinkuin aina. ;)
Meillä on mustat rattaat ja minä olen sellainen pitkätukkainen.Mutta eiköhän me tunnisteta toisemme siitä pälyilevästä ilmeestä.. :LOL: :LOL:
Niin ja kyllä nyt luulis ku mäki tunnen jo eenstään tästä porukasta 4 ihmistä niin eiköhän me tunnisteta toisemme. :D
ja mä tunnen kaks, niin eiköhän törmätä
 

Yhteistyössä