Tutista vierotus APUA!! :O

Eli nyt kaipaisin hyviä vinkkejä tutista vierotukseen. 2 vuoden ikä lähenee ja en saa tyttöä irti tutista hetkeksikään. Heti jos tutin ottaa pois, edes vaivihkaa alkaa järetön itkuraivari. Silloin ei kelpaa herkut eikä mitkään. Onko kellään mitään ideoita miten lähtisinvähentääntytön tutin käyttöä jotta siitä pääsis vielä eroon. Pelkään hampaiden puolesta koska itsellä hampaat pilalla sentakia ollu että tuttia syöny liian kauan.
 
Kokeilepa leikata tutti rikki, itse juuri eilen leikkasin 1v tyttöni tutin rikki ja eipä se enää maistukaan. Unille saa kyllä vielä ehjän tutin, mutta siitäkin pyritään eroon muutaman viikon sisällä.
 
Se vika mikä tutista hampaisiin tulee korjaantuu ajan kanssa ja tutti on parempi kun peukalo. Mutta meillä toimi niin että poika aamupalalla antoi itse tutin pois ja sai kun meni päiväunille ja välipalla taas itse antoi pois. Toki jos lapsi on 2vuotta syödä lussutellut tuttia koko aika niin se tuottaa alkuun itkua. Jos itse olet tottunut aina juomaan aamulla kahvin ja yhtä äkkiä et sitä saakkaan se tuottaa vaikeuksia.
 

Yhteistyössä