TV5 / Täältä tulee Honey Boo Boo

  • Viestiketjun aloittaja "vvieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28612937]Minä olen sitten vastavirtaa sillä tykkäsin. Mielestäni ihana rehevä ja elämänmakuinen perhe. Itse honey boo aivan käsittämättömän suloinen lapsi.[/QUOTE]

Olihan se suloinen kunnes avasi suunsa.
 
"vieras"
Googlettamalla here comes honey boo boo näkee ks ohjelmaa ainakin pari tuotantokautta ja muuta honey boo boo matskua. Julkisuuteen tuo perhe on päässy kun ensin olivat mukana toddlers and tiaras ohjelmassa, joka on realityohjelma lapsimissien arjesta. Pääsivät otsikoihin kun perheen äiti juottaa honey boo boolle energiajuomaa kofeiinilla terästettynä ennen kauneuskilpailuja. Kannattee googlettaa sekin, on meinaan ihan järjetöntä touhua näin suomalaisen silmään kun tyttö lursii kofeiinisokeripommia ja sen jälkee pyörii/hyppii/sinkoilee ihan holtittomasti.

Välillä niiden puheesta on vaikee saada selvää kun puhuvat niin voimakkaalla junttiaksentilla, mut onneks nuo jaksot on tekstitetty amerikaks :D
 
"vieras"
[QUOTE="Jande";28721137]Mun mielestä tosi kohtuutonta puhua tolla tavalla muista ihmisistä. Perhe on kyllä erikoinen, mutta ihmisiä nekin on.[/QUOTE]

Älä huoli, eivät takuulla pyöri kaksplussalla :D
 
"Milla"
Perheen iskä sanoi eilisessä jaksossa että laittaa maantien reunoilta löytyvät eläintenraadot pakastimeen ja grillaavat niitä sitten, olin IHAN vähän suu auki ja sitten repesin..
 
Peyote
[QUOTE="Milla";28721237]Perheen iskä sanoi eilisessä jaksossa että laittaa maantien reunoilta löytyvät eläintenraadot pakastimeen ja grillaavat niitä sitten, olin IHAN vähän suu auki ja sitten repesin..[/QUOTE]

No ei siinä kyllä sanottu, että ne mitään vanhoja raatoja ottais. Luuletteko, ettei suomessa kukaan tee semmoista? Ihan varmana tekee, jos läytyy vaikka autonalle jäänyt selkeästi tuore ja hyväkuntoinen kuollut kauris. Mätänemäänkö pitäs jättää?


Mutta se mua tekee tossa sarjassa pahaa, että lapsi on syötetty tuollaiseksi pikku possuksi. Ei mahdu tavalliset vaatteet päälle. Ja tehdään tommosesta sitten jotain viihdettä, että katsokaa kuinka tyhmä ja lihava perhe, katsokaa, kuinka ärsyttävä lapsi. Jee.
 
Yök, En tykkää..
[QUOTE="Vieras";28612937]Minä olen sitten vastavirtaa sillä tykkäsin. Mielestäni ihana rehevä ja elämänmakuinen perhe. Itse honey boo aivan käsittämättömän suloinen lapsi.[/QUOTE]
Suoraansanottuna; mun mielestä se on vaan ruma, lihava ja hirveä meikattu ja ärsyttävä huomionkipeä kakara. ;(

Muutenkin koko perhe ihan tosi huonokäytöksisiä. Siis ei käytöstapoja. Katsoin kerran semmoista jaksoa missä se opetettiin syömään "hienosti ja oikein" siskonsa kanssa. Oli kyllä tosi ärsyttävän olonen kakara. Tunki lautasliinaa nenään ja suunnilleen kaivo pyllyä ja haisteli sormia. Ai, niin, -kyllähän se tais pierasta siinä ruokapöydässä. Tosi hirveetä katseltavaa, aivan kauhea ja kamala lapsi + koko perhe raskaana olevaa teiniä lukuunottamatta joka vaikutti koko perheen kypsimmältä ja turhautuneelta koko touhuun ja hommaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yök:
Suoraansanottuna; mun mielestä se on vaan ruma, lihava ja hirveä meikattu ja ärsyttävä huomionkipeä kakara. ;(

Muutenkin koko perhe ihan tosi huonokäytöksisiä. Siis ei käytöstapoja. Katsoin kerran semmoista jaksoa missä se opetettiin syömään "hienosti ja oikein" siskonsa kanssa. Oli kyllä tosi ärsyttävän olonen kakara. Tunki lautasliinaa nenään ja suunnilleen kaivo pyllyä ja haisteli sormia. Ai, niin, -kyllähän se tais pierasta siinä ruokapöydässä. Tosi hirveetä katseltavaa, aivan kauhea ja kamala lapsi + koko perhe raskaana olevaa teiniä lukuunottamatta joka vaikutti koko perheen kypsimmältä ja turhautuneelta koko touhuun ja hommaan.

Koko perhe on vissiin kauniisti sanottuna heikkolahjaisia. Vähän hyväksikäytön makua tehdä tuollaista ohjelmaa, mutta toisaalta saavat hyvän korvauksen per jakso, muistelen lukeneeni jostain että noin 50 000 USD.
 
hyi sssaa....
mitä scheissee tuo on. tollanen hemmoteltu kakara joka luulee olevansa maailman napa ja muka söpö. ainoot jotka näyttää suht normaaleilta on nuo vanhemmat tytöt ja nekin on pullean puoleisia. aivan siis hirveetä p
***skaa siis niin ärsyttävää roskaa että. joku sanoi tuota booboota söpöksi, OLET VÄÄRÄSSÄ s****an ruma pentu hyi VI****
 
"huhhuh"
mitä scheissee tuo on. tollanen hemmoteltu kakara joka luulee olevansa maailman napa ja muka söpö. ainoot jotka näyttää suht normaaleilta on nuo vanhemmat tytöt ja nekin on pullean puoleisia. aivan siis hirveetä p
***skaa siis niin ärsyttävää roskaa että. joku sanoi tuota booboota söpöksi, OLET VÄÄRÄSSÄ s****an ruma pentu hyi VI****
Alkaa mennä vähän kipeeksi tuollanen rageeminen...et oo lääkitystä harkinnu?
 
Tykkään!
Se on mun suosikki :D

Ihanan aitoja punaniskoja, ei tuollaista pysty ketään näyttelemään. Omalaatuisuudestaan huolimatta vaikuttavat onnellisilta ja elämäniloisilta ihmisiltä, toisin kuin suurin osa täällä pyörivistä mammoista.
 
"vieras"
Joo syövät kaikkia muita ötököitä mutta harvemmin mitään kaurista hei..ensin muakin tuo touhu huvitti mutta nyt ajattelen näin että tuo perheen äiti sairastuttaa koko perheen elämäntavoillaan joka on erittäin surullista katsottavaa.
 

Yhteistyössä