Tyhmimmät hyvää tarkoittavat neuvot raskaana oleville

  • Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
Niiii
"Kyllä nuo teidän rotat pitää tappaa ja käärmeetkin hävittää, koska ne on vaaraksi vauvalle. Koirakin on hyvä pistää pois, koska vauva on varmasti allerginen"
 
Loppakorva
Nuku nyt paljon, sitten kun vauva syntyy et enään nuku.
Siis sinänsä hyvä neuvo mutta ei varastoon pysty nukkumaan.

Rv41 ja ihmiset neuvovat että menes jo synnyttämään.
Kiitos kun vinkkasit, en olisikaan itse tajunnut...
 
"Huoh"
Meillä ihmiset on kauhistelleet, miten voi pitää kissoja (2kpl) ja vauvaa samassa asunnossa. Kissathan tukehduttaa vauvan.

Ja myös siitä tuli kauhea haloo, kun en raskauspahoinvoinnin takia pystynyt jatkamaan tuttua 5 tuntia viikossa -liikuntaohjelmaa. Tulee kuulemma vaikea synnytys. No, ainakin tuli paha mieli.
 
muutama
-Muista nukkua varastoon,
-Laita yöpöydällesi jotakin suolakeksejä ja syö joka aamu suolakurkku sanoi mummoni,
katso kun se auttoi mummoa niin sen piti auttaa minua muuten hyvä mutta mihin?
Ei minulla mitään pahoinvointia ole mitä kuulemma mummollani oli.

Sain keskenmenon niin eräs tapaus kysyy minulta
-tahallasiko sinä sen kesken teit?
Miten sen voi tahallaan tehdä kesken jos värkki alkaa vuotamaan aivan yllättäen?

Neuvolan tätin mielipide
-olet ylipainoinen (BMI oli 22) sinulle tulee raskausdiabetes ja selkä kipeäksi mutta älä sitten tule valittamaan, itsepä tähän tilaan itsesi saatoit ennen dieettiä

Ei tullut kumpaakaan ja sekös sitä harmitti :D
joka äitiysneuvola kyseinen täti painoi sormillaan ristiselän nikamia niin että mustelmia teki mutta en valittanut kipuja joita muka piti olla.

samainen neuvolatäti tuumasi aikoinaan että liian helpolla pääsin synnytyksen suhteen kun leikattiin,
puskin 12tuntia tenavaa mailmaan kunnes huomattiin virhe tarjonta.
Hänen mielestä joakisen kuuluisi vähintään 15-20 tuntia kärsiä eikä ketään muka tarvitse leikata jos osataan hommat.
 
"mie"
Jessus mitä vinkkejä! Meille sanottiin, että matkustelkaa nyt paljon, sillä lapsen kanssa ei sitten voi matkustaa. Mutta kun ei me sen kummemmin matkusteltu miehen kans muutenkaan sen 10 vuoden aikana, joka oltiin jo yhdessä ennen kuin vauva syntyi :)
 
"Jooh"
Käyttäkää harsovaippoja, kun kertakäyttövaipoissa on kemikaaleja. Tähän liittyen appiukko selitti, että pyykkiä pitää pestä sitten joka päivä, koska vauva on kainaloihin asti märkä aina kun tulee pissa.

Öööh....
 
[QUOTE="vierailija";27963321]"Nuku nyt kun voit." Mutta kun pissalla piti käydä tunnin välein,supisteli,eikä ollut hyvä mitenkään päin.[/QUOTE]

Jep. Sama homma ja lisäksi rannekanavaoireyhtymä teki kädet niin kipeiksi että joka yö oli pakko nousta ylös pariksi tunniksi. Tosi hankala nukkua.

Ja sitten kun vauva syntyi niin sitä pystyikin taas nukkumaan hyvin ja sai levättyä pois noita raskausaikaisia univelkoja. :D
 
"vieras"
Synnytys on ihan helppo juttu eikä siinä mitään kivunlievitystä tarvii kun nopeesti on ohi. Synnytyksessä jouduin sitten käymään läpi sen että vauva tai minä voidaan kuolla tähän. Ei rehellisesti osannut aatella että kaikki menee pieleen kun kaikki vaan hoki et helppo homma ja rutiinilla ne siellä hoitaa
 

Yhteistyössä