~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

Mussu onnea sylin täydeltä :heart: :flower: :flower: !! En tiedä muistatko minua vielä, piinailtiin samassa pinossa täällä. Olen käynyt aina välillä kurkkimassa mitä sulle kuuluu. Ihanaa, että teillä nyt onnistui ja pieni on tulossa!!!
 
Onnea mussu! :heart: Samoin toistamiseen onnittelut velholle varmistuneesta tuplaraskaudesta! Tulkaahan molemmat kertomaan välillä jatkokuulumisia.

).( Minä nautiskelen keväästä ja odotan jo edessä häämöttävää kesää. Edelleen sitkeästi vaivaavan jalkavaivan takia en ole päässyt kunnolla urheilemaan saati yhtään juoksemaan, mikä on välillä kiristänyt pinnaa, mutta sen sijaan kevät on sujunut mukavasti uuden nuoren hevosen kanssa puuhastellessa ja kevään kisoihin valmistautuessa. :) Meillä aika 2. IVF:n suunnitteluun on toukokuun lopulla. Oikeastaan ihan ok että hoidot jatkuu vasta syksyllä, saapahan elää normaalisti kesän ja olla stressaamatta ja ahdistumatta hoidoista ja niiden aiheuttamasta epäonnistumisen pelosta.

Iloista vappua kaikille! :flower:
 
Onnea Mussu :flower: :D

).( Miulla on tosi väsynyt olo, siis totaalisen.. kevätväsymystä voisi olla. Mutta luulen, että ihan vaan hoitoväsymystä. Viime siirrossa alkoi kanssa tässä vaiheessa väsymys. Ensi viikon perjantaina olis testipäivä. Jos nyt ei tärppää, niin yksi olki olisi vielä ja sitten taidetaan pitää kesätaukoa, ennen kuin jatkoja ajatellaan. (juu, pessimisti olen...). Keväresikon kanssa vähän samoilla linjoilla, että on sitten kiva viettää kesä vain olemalla. Syksyllä ehtii sitten taas stressaamaan :|
 
Uskottava se on, tänään näytti clear bluen digitaalitesti plussan. Testin pitäisi näyttää tulos kolmessa minuutissa, mutta vastaus tuli alle puolessa.

Edelleen on epäuskoinen olo, että muka näin "helpolla" se olisi voinut onnistua, kun tässä on vuosia jo tottunut siihen, että pettymys aina tulee, niin tästä ei osaa kunnolla iloita, kun ei tähän saata uskoa edes! Vaan onhan tässä aikaa alkaa uskomaan, LA olisi itselaskien netin laskureilla 7.1.2010 :D


 
Ihme tapahtui tännekin. 30.4 eli 26/31 tein testin jonka tulos on plussa!! Ja raskaus on alkanut ilman hoitoja, metujen avulla. Ihan uskomaton juttu, mutta tosi onnellisia ollaan tammikuun tulokkaasta.
En tiedä mikä osuus vyöhyketerapia käynneillä kuluneen kuukauden aikana on mahtanut olla mutta ei ainakaan ollut haitaksi. Niiden käyntien jälkeen olo on ollu rauhallinen ja luottavainen mm. tämän toiveen osalta.

Plussatuulia tännekin lisää toivottelen! :wave:
Lili
 
Ihania uutisia!!! Suuren suuret onnittelut plussista! :flower:

Tuollaiset uutiset ihmeellisesti antavat voimia ja toivoa! =)

Minulla huomenna edessä aukiolotutkimus. Jännittää, ei itse toimenpide vaan tulokset. Tämä kevät on ollut työn puolesta aivan uskomattoman stressaava ja fiilikset on sellaiset ettei minulla välttämättä ole voimia huonoihin uutisiin... No, huomenna selviää sekin murhe!

Aurinkoista toukokuun alkua!
 
plussa!!
Seuraava etappi olis alkuraskauden ultra 28.5 Kunpa sinne selvittäisiin (taustalla tuulimuna ja keskenmeno). Tuntuu, että tästä ne superpiinapäivät vasta alkaakin...

Niin ja oireita ei mitenkään selkeästi ole. Tosin esikoisen kohdalla varsinaiset oireet alkoivat vasta tukiläkityksen loputtua. Tais omat hormonit olla tujumpia kuin keinotekoiset.
 
Tälle palstallehan tuli oikein plussaväyry! Onnea kaikille! Itse en oikein osaa/uskalla siirtyä tuonne odottajien palstalle, vaikka tähän mennessä kaikki on mennyt hyvin...

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

velho - kaverit 10+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja velho:
Itse en oikein osaa/uskalla siirtyä tuonne odottajien palstalle, vaikka tähän mennessä kaikki on mennyt hyvin...
Mie pinouduin tuonne tammiodottajiin. Esikoisen kohdalla tykkäsin kovasti kirjoitella ja lukea suht samoissa olevein juttuja. Tämä on luultavsti meitin viimeinen raskaus, joten haluan uskoa/nauttia siitä alusta asti. Vaikka koko ajan taustaal on pelko, että mitä jos...

 
Hmm, onkohan naistentautien osastolle joku päivystysnumero? Mie yritin netistä löytää, mutta en löydä. Vai mihinköhän pitäs ottaa yhteyttä, jos viikonloppuna haluaa soittaa. Minua mietityttää nyt alkanut vuoto. Naistentautien osaston nettisivuilla lukee kyllä, että heille kuuluu myös päivystys :/
 
Me asutaan vähän kauempana TYKSistä, joten miellellään ensin soitan. Aikani, kun nettisivuja selasin löysin päivystysnumeron. On kyllä hankalasti sijoitettu :headwall:
Vuoto on nyt tyrehtynyt, eikä ole mitään kipuja. Luulen, että nyt katselen tän viikonlopun ja jos ei pahemmin ala taas vuotamaan, soitan vasta maanantaina. Seurailemaan varmaan sieltäkin käskisivät ja jatkamaan tukilääkitystä. Nooh, vielä en ihan ole luovuttanut. Tuulimuna ja edellisen raskauden uhkaava keskenmenokin, vuotivat enemmän.
 
Hei kaikille Tyksiläisille!

Ajattelin, jos joku teistä jaksaisi vähän valaista minua, joka vasta odottelen ekaa käyntiä TYKS:ssa syyskuussa.
Minua mietityttää, milloin varsinainen hoitojen aloittaminen alkaa ensimmäisen käynnin jälkeen? Itselläni osa tutkimuksia jo tehtynä, miehen tavaratkin testattu jo, ja itsellä taustalla clomikokeilu. Eli ns. perustutkimuksia on jo tehtynä. Ja lapsettomuuden syykin tiedossa, mulla on PCOS. Lasta yritetty vuosi jo tällä hetkellä.
Osaatteko kertoa yhtään, miten pitkät jonot varsinaisiin hoitoihin TYKS:ssa on? Ja miten homma ylipäätään lähtee siellä rullaamaan? Jonoja ilmeisesti on, sillä itselläni pelkkää ekaa käyntiä joutuu yhteensä odottamaan yli 5 kk..

Kiitos, jos jaksatte vähän valaista minua, joka olen kypsynyt vain odottelemaan ja ihmettelemään. Ja hurjasti tsemppiä teille hoitoihin kaikille!!!

 
Mie olen heti vastaamassa, vaikken mitää tarkkaa tiedä :ashamed: :D
Meillä hoidonsuunnittelukäynti oli vuonna 2005 (kaikki tutkimukset oli tehty) ja tuolloin ei enää sitten tarvinnut jonotella. Vaan meillä olisi ollut mahdollisuus aloittaa ICSI-hoito heti seuraavasta kierrosta. Meillä tilanne on se, ettei muita kevyempiä hoitoja edes kokeiltu, koska tulokset molempien osalta olivat mitä olivat.

Luulen, että jos sinulle ei ole vielä aukiolotutkimusta tehty, haluavat sen ehkä tehdä. Ja miehen sperma-testin tuloksesta riippuen, voivat haluta kontrollinäytteen. Tai sitten heille riittä nykyiset tulokset.

Miun kokemus on se, että kun hoidot alkaa ne rullaa aika jouhevasti peräjälkeen. Ei kovin pahoja jonotuksia ja taukoja. Tai sitten meillä on hoidot vaan ajoittuneet aina hiljaisempiin aikoihin.

Stemppiä tuleviin hoitoihinne :wave:
 
Kiitos kovasti hipkukka ripeästä vastauksesta!! :)

Lohdullista kuulla, ettei enää sitten syksyllä joudu hirveästi odottelemaan ja jonottelemaan. Mun nykyinen gyne meinaa vielä tehdä sen aukiolotutkimuksen kesän aikana ja miehen simpat oli priimaa, että tuskin sitäkään haluavat uusiksi ottaa. Jotakin verikokeita mulle oli määrätty vielä elokuulle.

Nyt pitää vaan jaksaa tämä kesä jotenkin odotella, ja sitten päästään tositoimiin :)

Kiitos vielä sinulle ja tsemppiä itsellesikin!!! ;)
 
Vastailen minäkin puolestani. Meillä oli yhteinen ensikäynti maaliskuussa eikä vieläkään tapahtunut mitään. Syksyllä kävin yksin pcos:n takia naistentautien polilla ja silloin jo puhuin hoidoista. Molemmissa on vikaa ja luomusti yritetty yli kaksi vuotta. Voiko se olla lääkäristä kiinni, että kuka pääsee hoitoihin ja kuka ei?
 
AdAstra: Onpa uskomatonta!! Miten ihmeessä voi olla noin, ettei mitään ole tapahtunut? Onko teillä tutkimukset vielä kesken pahasti vai mitä teille sitten on sanottu? Onko hoidoista edes puhuttu? Tuntuu aika käsittämättömältä, jos molemmissa kerran on vikaa todettu..
Näköjään kokemukset voi vaihdella paljonkin.

Kertokaapa vielä muutkin, miten teillä homma meni?
 
AdAstra , kaikki kyllä pääsee hoitoon, toki jonoa voi olla, mutta soita polille ja tarkista, että lähete on mennyt perille. Nimimerkillä, kerran se oli eksynyt johonkin ja mä odottelin pari kk ihan turhaan, sitten kun soitin ja tiedustelin, saatiin aika tosi nopeasti. Ei ne niitä tahallaan panttaa/hukkaa.

hilpu
me odotettiin ekaa käynti kauiten, sitten asiat eteni melko nopeasti yleensä.
 
Me saatiin soittoaikakin lääkärille vasta neljän viikon päähän. Huhtikuussa siis varattiin ja on nyt perjantaina. Jos taas sanotaan vaan, että katsotaan loppukesästä, niin taidetaan siirtyä yksityiselle. Meillä hoitona luultavasti icsi miehen siittiöiden takia, se on ymmärtääkseni kallis hoito ja ehkä siksi lykätään.
 
terveisiä varhaisultrasta tyksistä, siellä köllötteli 12,4mm kaveri vastaten viikkoja. Eli kaikki on mennyt hyvin, vaikka olo on ollut mitä karmein :x

Toivottavasti tuutte pian perässä :flower: :hug:
 
mussu :D

Minulla oli tänään odotettu varhaisultra. Tässä välissä on jos minkälaista vuotoa ollut. Lääkärin tuomio heti ultrauksen alussa oli, että kaksihan täällä on :D Eli molemmat pikkuiset ovat kiinnittyneet. Syytä vuodoille ei löytynyt ja lääkäri halusi minun vielä ensi viikolla menevän näytille. Molemmat ovat kiinnittyneet hyvin ylös. Toisen paikka on ihan ok, mutta toinen on hieman epäselvä. Lääkäri selitti, että sijainti on nurkassa ja vaikka näyttääkin siltä, että se selvästi on kohdussa (eli ei kohdunulkoinen) haluaa hän varmistaa, että alkio lähtee kehittymään ja kasvamaan oikeaan suuntaan. Kohdun sisäänpäin, ei ulos (tuon tarkemmin ei selitys jäänyt mieleen). Sanoi kyllä, ettei tilanne mitenkään huolestuttavalta näytä, mutta hän vain haluaa varmistaa asian :/ Myös tukilääkitystä jatkan nyt ainakin viikon samalla tavalla kuin tähänkin asti.

Onnea teidän kaikkien hoitoihin :wave:
 
Onnea mussulle ja hipkukalle. Itse hyppään tästä pinosta ainakin hetkeksi pois ja menen yksityisen puolelle kysymään mielipidettä. Luomuylläristä elättelen toiveita, kun menkat myöhässä, mutta tuskinpa... Hyvää kesää, mulla alkaa loma huomenna!
 

Yhteistyössä