Työtön joutuu karenssiin jos ei satu kuulemaan kun puhelin soi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on sataprosenttisesti työttömän oma vika jos on myöntänyt työkkärille omistavansa puhelimen.

Karenssin voi välttää yksinkertaisesti siten, että surffaa kännykällä osoitteeseen mol.fi, valitsee "Oma asiointi", sieltä "omat tiedot" ja edelleen ruksaa kohdan "en omista puhelinta".
 
vierailija
Voiko sen muka jälkikäteen poistaa sen puhelin ruksin? Minä en ollut antanut sähköpostiosoitetta työkkäriin mutta jostain sen olivat kaivaneet ja nyt tulee sieltä sitten kaikkea paskaa. Esim. viimeksi tuli putkimiehien rekryyn kutsu vaikka olen ammatiltani kampaaja.
 
vierailija
Itse oli pari vuotta sitten TE-toimiston "asiakkaana". Silloin oli myös kaksi soittoyritystä sitten poikki. Tuollaista tekstiviestiä ei tullut, jossa olisi varoitettu katkeamisesta.
 
vierailija
Miksi Te-toimisto evää mahdollisuuden asiakkaalta ottaa itse yhteyttä tai jättää viestiä, koska on parhaiten sormet kännykällä?

Viestiin ei voi vastata tai soittaa ja omasivun kautta voi vain lopettaa työnhaun.

Tässä oikein te-keskuksen virkaatekevät kiusaa ihmisiä. Luultavasti sisäinen kilpailu siitä, montako karenssia saa päiväs kirjattua.
 
vierailija
Miksi Te-toimisto evää mahdollisuuden asiakkaalta ottaa itse yhteyttä tai jättää viestiä, koska on parhaiten sormet kännykällä?

Viestiin ei voi vastata tai soittaa ja omasivun kautta voi vain lopettaa työnhaun.

Tässä oikein te-keskuksen virkaatekevät kiusaa ihmisiä. Luultavasti sisäinen kilpailu siitä, montako karenssia saa päiväs kirjattua.
Sulkia hattuun?
 

Yhteistyössä